Minimoto project:)
Minimoto project:)
Sedaj ko se sezona počasi končuje, glavni avtoshowi so mimo, pokali so pobrani, tudi en nov minimoto doma, je padla ideja za nov projekt
Kaj se zgodi če zmešaš:
1. TOMOS 18
in
2. MINI MOTO (ta star seveda, ta novi bo samo prebarvan v custom barvo)
????
Še sam ne vem kako hudo bo, bom obveščal, poslikal in dokumentiral, ko bo na cesti
LP
Uroš
Kaj se zgodi če zmešaš:
1. TOMOS 18
in
2. MINI MOTO (ta star seveda, ta novi bo samo prebarvan v custom barvo)
????
Še sam ne vem kako hudo bo, bom obveščal, poslikal in dokumentiral, ko bo na cesti
LP
Uroš
Splošne informacije:
- original ima 49 ccm, končna do 60 km/h, konjev vprašanje kolk
- tista ta huda izvedba ima: 39 ccm, 6.2 konja, končna do 90 km/h
- ta bo pa imel nekaj čez 100 ccm, 18+ konjev (bomo še mal dodelal:), končna nas pa ne zanima, ker bo narejen izključno za pospeške:) Skupaj teža ne bo presegala 30 kg. Če bo preveč na ta zadnje rinil, bo dobil pa še tisto štango k majo dragsterji Seveda ogrodje bo ojačano, pa verjetno tudi medosna cca 10cm daljša...
Tolk zaenkrat:)
- original ima 49 ccm, končna do 60 km/h, konjev vprašanje kolk
- tista ta huda izvedba ima: 39 ccm, 6.2 konja, končna do 90 km/h
- ta bo pa imel nekaj čez 100 ccm, 18+ konjev (bomo še mal dodelal:), končna nas pa ne zanima, ker bo narejen izključno za pospeške:) Skupaj teža ne bo presegala 30 kg. Če bo preveč na ta zadnje rinil, bo dobil pa še tisto štango k majo dragsterji Seveda ogrodje bo ojačano, pa verjetno tudi medosna cca 10cm daljša...
Tolk zaenkrat:)
-
- Pawa user
- Prispevkov: 118
- Pridružen: 04 Jun 2006, 19:58
- Kraj: Domžale->Vir
- Kontakt:
A nebi raje vzeli T.4,8 mislim da ima 80ccm valj pa zračno hlajenje ima tako da ni potrebe po kilerju in podobnih stvareh. Ima pa tudi izhod za 12V
Ni mi ravno jasno kako vam bo uspelo spravit izvenkrmni motor na cesto
Pa peto boste obdržali ali samo motorni del (valj in uplinjač in elektronika) ?
Ne obvladam ravno vse detajle izvenkmnih Tomosov jih pa zato oče, tako če boste rabili kakšen nasvet.
Ni mi ravno jasno kako vam bo uspelo spravit izvenkrmni motor na cesto
Pa peto boste obdržali ali samo motorni del (valj in uplinjač in elektronika) ?
Ne obvladam ravno vse detajle izvenkmnih Tomosov jih pa zato oče, tako če boste rabili kakšen nasvet.
uporabl bomo sam cilindre, elekrtonko, frgazer pa ročn štarter...Marko_mx-3 napisal/-a:A nebi raje vzeli T.4,8 mislim da ima 80ccm valj pa zračno hlajenje ima tako da ni potrebe po kilerju in podobnih stvareh. Ima pa tudi izhod za 12V
Ni mi ravno jasno kako vam bo uspelo spravit izvenkrmni motor na cesto
Pa peto boste obdržali ali samo motorni del (valj in uplinjač in elektronika) ?
Ne obvladam ravno vse detajle izvenkmnih Tomosov jih pa zato oče, tako če boste rabili kakšen nasvet.
pumpo za vodo, killer bomo pa že pol zgruntal ko bo delal... ta motor smo pa zbral ker je ful močnejši od original pa še velik več kubature ma, aja pa zarad prelepega zvoka, glavno pa zarad tega ker mamo poln teh motorjev razkopanih doma, sam skup je treba enga zmetat...
-
- sesalc tunning kid
- Prispevkov: 65
- Pridružen: 05 Nov 2004, 02:32
- Kraj: Breg pri Žirovnici (okolica Bleda)
čist tko za info ... dirkalni MM od Polini-ja ali DM (Malossi) ima 50cc in 13hp, leti pa okol 120-130km/h
tko da če bote mel 18hp+ vam toplo priporočam stabilizator krmila, ker vas bo s telimi konji razmetaval ko ne vem kva povem iz lastnih izkušnej, ker sem sam že bil v taki situaciji
drugače pa zelo zanimiv projekt, pa obvezno kombinezon met gor, jst ne bi upal met tolk konjev pa tko rekoč sedet na asfaltu! :-°
keep up the good work like you always do!
tko da če bote mel 18hp+ vam toplo priporočam stabilizator krmila, ker vas bo s telimi konji razmetaval ko ne vem kva povem iz lastnih izkušnej, ker sem sam že bil v taki situaciji
drugače pa zelo zanimiv projekt, pa obvezno kombinezon met gor, jst ne bi upal met tolk konjev pa tko rekoč sedet na asfaltu! :-°
keep up the good work like you always do!
pUt tHe pEdAl tO tHe mEtAl iN sEkAj oViNkE!! :>
Glede na to, da Uroša po slikcah sodim (max. ) na ene 70 kilogramov, bo to pomenilo 18 konj na 100 kg ... kar je nekako ekvivalent dobrim dvesto konjem pri povprečno težkem avtu z voznikom ...
Z eno besedo -->
Post Scriptum: Sicer pa najbrž motor ne bo ostal 18-konjski, ko boste enkrat "padli not", kolikor vas poznamo.
Z eno besedo -->
Post Scriptum: Sicer pa najbrž motor ne bo ostal 18-konjski, ko boste enkrat "padli not", kolikor vas poznamo.
-
- Pawa user
- Prispevkov: 118
- Pridružen: 04 Jun 2006, 19:58
- Kraj: Domžale->Vir
- Kontakt: