Hja do sedaj nas je 5 hond, kar Senici zelo ustreza to število. Tisti ki sedaj ne boste prišli na vrsto, bo eden hondaš čez cca 2-3 tedne spet organiziral dyno day, tko da boste lahko šli takrat.
Ne ni treba met letnih gum, sem ga vprašu,
@1.8T če mu boš reku, ti bo vključu ventilator, men ga je tko da...
_BANDIT_ napisal/-a:Ah pol bo dost za unih moji 170 HP.
Sori, sm mislu da hočeš žvau pelat tja. Drgač sem se jes že z RSRjam menil o tvojem avtu. Senica ga defenitivno ne bo mogel pomeriti, RSR pa bo probal zrihtat eno varjanto...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Glede meritev na valju je tako - gotovo ni tovarniški podatek pridobljen na rolerjih ala Senica. Celo tako je da sem v testu Dynotov zasledil razliko od 238 KM do 293 KM - eden in isti avto, isti pogoji - torej je zadeva uporabna le če greš na dyno, zmeriš, hitr zamenjaš to kar imaš in zopet isti dyno, pa še vedno ne bo u nulo natančno izmerjeno - tko pač je
irCAR81 napisal/-a:Jap life is a bitch and then you die al kako so že rekl.
Ta test k si gledu je mogu bit precej v p.m. Če verjameš v to raje ne vozi avta na dyno.
...and then you marry one. A si razumel kaj sem rekel? Da vedno hodiš na isti dyno, če bi rad dobil neke primerljive rezultate. Pa ok - zajebu sm - razlika med dyno meritvami je bila cca 40 KM in ne 50 - anyway tukaj je test vsem v razmislek a je prow bitchezzz!! http://www.turbomagazine.com/tech/0306tur_dynodash/