3.Avtoshow Ajdovščina 17.6.2006
JA v 3pizde naj ze preimenujejo zadeve v stayling zadeve no! To tud men gr ena k....
Drugace je pa Kalos letos kr lepo narjen, avto je kot totalka grd ko pas mater sam barva in tist airbrush pa res sede gor pa v nulo je narjen! Uglavnem velik napredek!
STR gleda kaj vse je predelan kokr sm opazu...se prav ce je vse predelan se dobr odrezes in prav je tako...vsaj za extreme look.
Kokr vem je uros dubu dost + pik za motor, kalos ga pa nese pri barvi in natancnosti trenutno.
Se skoz me cudi kako samo 1 pika razlike but...A win is a win, it doesnt matter if its an inch or a mile!.
Drugace je pa Kalos letos kr lepo narjen, avto je kot totalka grd ko pas mater sam barva in tist airbrush pa res sede gor pa v nulo je narjen! Uglavnem velik napredek!
STR gleda kaj vse je predelan kokr sm opazu...se prav ce je vse predelan se dobr odrezes in prav je tako...vsaj za extreme look.
Kokr vem je uros dubu dost + pik za motor, kalos ga pa nese pri barvi in natancnosti trenutno.
Se skoz me cudi kako samo 1 pika razlike but...A win is a win, it doesnt matter if its an inch or a mile!.
Kje se ga da videt? K men je glih pol qrzza jasn, kako pa kaj je zdej to... Rad bi sam vedu, v katero klaso spadam jst, ker tole je glih malo mešano se mi zdi (npr. pro - street look: wtf dela tam čubrijev bravo na 1. mestu, k je čist orižotan, pol sta pa ?ifors pa pero z nekičastima avtomobiloma; pa kaj dela slokarjev golf 5 pred gogijevo bravo v super - street look, k je un čist stock razen 19" pa lepga kufra, medtem ko od brave ni skor več originalnega kosa)urosbe napisal/-a:Men je pa ful dobr pravilnik... zdej lahko točno vidiš, kjer si zgubil točke in zakaj...
A to se sam prijaviš v eno grupo al te določjo uni?
Tekmovalec sam izbere v kateri klasi bo tekmoval, komisija mu pa predlaga. Npr. tip z Nissanom 350Z je absolutno vztrajal, da gre v mojo kategorijo (STR PRO extreme look, torej najbolj ekstremno), čeprav meni ni bilo jasno, kaj je tam delal. V kakšni drugi kategoriji bi lahko zmagal, v tej se po točkah vidi, da ni mel kaj dosti šans.
Pravilnik so predstavili ob 11h, jaz sem prišel pol ure kasneje, tako da ga nisem uspel prebrati, bom pa v priliki. Vsaj zaenkrat ga ne bodo dali še v elektronsko obliko, pač pa ga bo možno prebrati na papirju (sej gre za kar nekaj strani).
Meni se zdi fer, npr. čist iz mojega stališča gledano, je tako... avtu ne fali nič več, ok, pri kakšni hudi barvni kombinaciji s poslikavami zgubljam točke, ampak pravilnik za mojo kategorijo je zelo pedanten... gledajo vse... npr. zavore... kaj imaš.... serijske, vizualno dodelane serijske (npr. en polo ima kromirano vse skupaj), maš mogoče swap od drugega avta... ne ocenjuje se zgolj ena postavka... npr. za motor sem dobil po eni strani ful točk, ker imam konjišnico pod havbo, po drugi strani pa bolj malo, ker je estetsko bolj bogo vse skupaj v primerjavi z nekom drugim... no saj kaj več napisal, kdo ki je bil v komisiji, in si morali pravilnik kar parkrat prebrati... če se prijaviš v STR PRO extreme, se zavedaj, da boš zgubil točke na vsaki stvari na avtu, katera je serijska... vedno pomisli, kaj bi lahko jst s tistimi 2 MIO SIT ki sem jo v motorju pustu naredu na stylingu...
LP
Uroš
Pravilnik so predstavili ob 11h, jaz sem prišel pol ure kasneje, tako da ga nisem uspel prebrati, bom pa v priliki. Vsaj zaenkrat ga ne bodo dali še v elektronsko obliko, pač pa ga bo možno prebrati na papirju (sej gre za kar nekaj strani).
Meni se zdi fer, npr. čist iz mojega stališča gledano, je tako... avtu ne fali nič več, ok, pri kakšni hudi barvni kombinaciji s poslikavami zgubljam točke, ampak pravilnik za mojo kategorijo je zelo pedanten... gledajo vse... npr. zavore... kaj imaš.... serijske, vizualno dodelane serijske (npr. en polo ima kromirano vse skupaj), maš mogoče swap od drugega avta... ne ocenjuje se zgolj ena postavka... npr. za motor sem dobil po eni strani ful točk, ker imam konjišnico pod havbo, po drugi strani pa bolj malo, ker je estetsko bolj bogo vse skupaj v primerjavi z nekom drugim... no saj kaj več napisal, kdo ki je bil v komisiji, in si morali pravilnik kar parkrat prebrati... če se prijaviš v STR PRO extreme, se zavedaj, da boš zgubil točke na vsaki stvari na avtu, katera je serijska... vedno pomisli, kaj bi lahko jst s tistimi 2 MIO SIT ki sem jo v motorju pustu naredu na stylingu...
LP
Uroš
1. @Uroš: ti si pušnu točke pri kvaliteti izdelave in ličarskih delih (racimo sprednje luči,...), kalos pa je recimo večalmn stock pod havbo.
Pravilnik zajema vsa področja, ki jih je možno predelat, poudarek je res na stylingu, precej manj je tuninga in muzike.
2. @bruhi: pravilnik si oglej pri Jakatu.
Klase so tako narejene, da je cup za začetnike, super za amaterje in pro načeloma za tiste, ki imajo promo avte (štacune, serviserji,...) in tiste, ki se majo jajca z njimi pomerit (zadnji predlog je bil, da v pro padejo tudi vsi tisti, ki imajo na avtu stvari, ki se ne dajo homolomogenizirat - npr. aluwing, nitro,...).
Lahko se prijaviš kamorkoli hočeš, seveda pa je zaželjeno, da si tam, kamor spadaš. Tebi bi svetovali STR Super Extreme klaso.
Cubri spada v street, kičaste so edin une nalepke.
3. @croma: pravilnik je vredu napisan, seveda pa je ta ostanek sezone testen in je namenjen dodelavanju pravilnika.
4. najlažje je kurcat, najtežje kaj narest.
Lep pozdrav!
pero
Pravilnik zajema vsa področja, ki jih je možno predelat, poudarek je res na stylingu, precej manj je tuninga in muzike.
2. @bruhi: pravilnik si oglej pri Jakatu.
Klase so tako narejene, da je cup za začetnike, super za amaterje in pro načeloma za tiste, ki imajo promo avte (štacune, serviserji,...) in tiste, ki se majo jajca z njimi pomerit (zadnji predlog je bil, da v pro padejo tudi vsi tisti, ki imajo na avtu stvari, ki se ne dajo homolomogenizirat - npr. aluwing, nitro,...).
Lahko se prijaviš kamorkoli hočeš, seveda pa je zaželjeno, da si tam, kamor spadaš. Tebi bi svetovali STR Super Extreme klaso.
Cubri spada v street, kičaste so edin une nalepke.
3. @croma: pravilnik je vredu napisan, seveda pa je ta ostanek sezone testen in je namenjen dodelavanju pravilnika.
4. najlažje je kurcat, najtežje kaj narest.
Lep pozdrav!
pero
mah... Smo tudi z Selesem debatirali o tem v Kp... Sej načaloma se strinjam ampak mislim, da bi res morali naredit klaso PRO oz. DEMO cars... in tam bi pač tekmovali avti višjega ranga - kar se predelav tiče... pa če je 1 v konkurenci naj bo 1 in pika...croma_man napisal/-a:to se men zdi pisano za nekoga pravilnik
pero, kar se pa tiče pravilnika... logično je, da se ne da nič zemnit, če nobeden ne odstopa od svojega... se niti nikoli ne bo dalo...
eh kaj čmo... vozimo jajca...