Stran 2 od 3

Objavljeno: 04 Maj 2005, 16:53
Napisal/-a RedBull
tisto glede bata kar odmisli...no itak je potrebno zadevo razdreti pa se bo vidlo....lahko je ventil izpihalo tko da zdaj vsa sapa leti mimo,ali pa je prebilo tesnilo glave.

no jst sem mel zadnjič en avto,kjer ni blo na dveh cilindrih kompresije in razderem zadevo in je prebilo tesnilo glave ravno med tretjim ter četrtim cilindrom... no tesnilo se mi še nekje v garaži valja tko da bom jutri poskusil poslikat pa pokažem kaj vse se lohk zgodi...tko je to...

Objavljeno: 04 Maj 2005, 17:48
Napisal/-a Dust
točno,lahko je tesnilo glave. Isto se je zgodilo pri mojem avtu in sem imel na 1. in 2. cilindru kompresijo 0,no po sem razdru in sem videl da je tesnilo šlo v p.m. :-° ...

Objavljeno: 04 Maj 2005, 17:57
Napisal/-a SunShiner
hmm... samo a ni tako da če ti gre dihtunga na glavi "po gobe" da ti pol tam uhaja vn olje? :-k

pri meni tega ni, pr men je vrglo vn cca. liter olja čez cevko od šipke za preverjanje nivoja olja, kar pomeni da je prišlo v karterju do zelo velikega pritiska

Objavljeno: 04 Maj 2005, 18:56
Napisal/-a RedBull
SunShiner napisal/-a:hmm... samo a ni tako da če ti gre dihtunga na glavi "po gobe" da ti pol tam uhaja vn olje? :-k

pri meni tega ni, pr men je vrglo vn cca. liter olja čez cevko od šipke za preverjanje nivoja olja, kar pomeni da je prišlo v karterju do zelo velikega pritiska
čist odvisn kje jo prebije...če jo na oljnem kanalu,bo olje tekel,če na vodnem bo samo voda tekla iz glave oz. v cilinder.lahko pa prebije med dvema cilindroma,potem pa ne bo nič od tega naštetega.

Objavljeno: 04 Maj 2005, 19:06
Napisal/-a SunShiner
aha....

no sej zdej mi je iKst dal link od ene full super zadeve, tko da bomo že neki porihtal \:D/

manual za komplet avto
http://www.amnesia.plus.com/s14manual/S ... manual.pdf

Objavljeno: 08 Maj 2005, 13:47
Napisal/-a SunShiner
no v glavnem... glava motorja je šla dol...

rezultat: zažgan ventil in stopljen bat (beri: luknja na spodnji strani)
vzrok: motor oz. ta cilinder se je pregrel, ker je dobil preveč kisika se pravi je bil to missfire, za to stvar pa je kriva izključno napačna svečka v motorju....

upam da bo to vse kar bo treba menjat...da ne bo pol treba še kkšne glavne gredi najdt in podobno...

Objavljeno: 08 Maj 2005, 16:04
Napisal/-a Pugi
Torej prerevna mešanica??

Objavljeno: 08 Maj 2005, 17:52
Napisal/-a SunShiner
zgleda da je v bistvu v enem trenutku prišlo to preveč kisika ja... že itaq je svečka prehitro zažigala mešanico, pol je pa še preveč zraka naredilo svoje... previsoka temperatura, posledica pa je konkretno stopljen bat, poškodovana puša (sleeve) in pa zažgan ventil. vsaj za te stvari se zaenkrat ve, da jih je treba zamenjat... lahko pa da je še kje kaj narobe.

čist na bad v glavnem....



p.s. kdo gre jutr ponoč z mano kkšno banko oropat? dobro plačam :D:

Objavljeno: 08 Maj 2005, 17:58
Napisal/-a Killah bee
ja pak ne ](*,)

Toj pa škoda,že maš mehanika ki ti bo pedenal?


Želim ti čimprejšnje popravilo vagna,pa pol čim več užitkov z njim \:D/

Banke pa ne grem oropat,čeprav bi meni tud prav prišlo kej več keša =P~

Objavljeno: 08 Maj 2005, 18:02
Napisal/-a SunShiner
avto mam trenutno pr Jerryju (jerry racing team) in mi ga zdele tud on šraufa...

hvala za dobre želje, upam da se čimprej uresničijo \:D/

Objavljeno: 08 Maj 2005, 19:46
Napisal/-a eXtreme
Zdej če si mel pregret celinder je vrjetno tud postal ovalen. Ce bos ze moral, bos vrjetno kupil oversized bate predvidevam. Drugače je pa opcija menjava puš, ki pa stane 80k SIT za 4 puše. Dela pa to ena firma, ki tud obnavlja glave motorja (ventili, sedeži ventilov, vodila ventilov, varjenje....) ki jo dobis na stevilki: 01/7506374.

Objavljeno: 08 Maj 2005, 20:26
Napisal/-a SunShiner
zelo verjetno je bat postal ovalen ker mi je začelo delati tudi navpišne rise po steni... poleg vodoravnih ki so normalne. hvala za številko, mejbi jo bom še rabu..

drgač pa trenutno iščem v tujini kkšn drug motor, ker me bo swap verjetno prišeč ceneje kakor pa menjava vseh delov, dihtung ter obnove... da plačila mehanika, ki bo razdru vso mašino u nulo sploh ne omenjam. swap pa lahko naredim sam...

bomo še vidl kako bo....

Objavljeno: 08 Maj 2005, 22:03
Napisal/-a PiLLLe
Ce bos delu swap bos v udinah najdu masinco od tazga modela kt ga ma jolly :) jst se nespoznam kj vec na to sam vem da sm vidu istga na enm od odpadov okol udin :)

Objavljeno: 08 Maj 2005, 22:06
Napisal/-a _BANDIT_
Hmmm, če je to kot praviš, potem ne verjamem, da bi mela količina kisika kakšno posebno vlogo pri tem, sej je bla ista kot vedno.

Prej bi rekel, da je tebi (kot si napisal) prežgalo svečko, in takrat ko se je to dogajalo, je pač svečka žarela in zaradi tega se ti je konstantno in vedno prekmalu vžigala mešanica v cilindru (kao ene vrste klenkanje) in zaradi tega se ti je ta cilinder pregrel (veš kaj se zgodi, če mešanica vžge preden bat pride do vrha - v bistvu bremza cel motor in na tem mestu full pregreva material). Zaradi pregrevanja ti je tudi naredilo tako razdejanje v cilindru, prežgalo bat, pržgalo ventil itd....

Verjetno bi se dalo dobiti bate in obročke (oversized za prvo generalno) brusiti blok in zadevo spet sestaviti skupaj.
Je pa res kot praviš, verjetno je precej cenejša varianta engine swap ;)

Objavljeno: 08 Maj 2005, 22:21
Napisal/-a Charger
Luknja v batu nastane tudi zaradi pomanjkanja bencina, zraka ne more biti prevec. Preveri injektor na tem cilindru.
Si kaj navijal turbino?

Popravilo bo kar konkretno, ce je treba obdelat valj na prvo brusenje je treba obdelat se ostale tri, nove bate, po potrebi lezaje.

Objavljeno: 08 Maj 2005, 22:28
Napisal/-a SunShiner
bandit: jerry je neki omenju eno preveliko količino zraka... pol pa ne vem :-k

charger: turbina ni bla nič navita in prav tako bat nima luknje... DEJANSKO je stopljen :-s injektor se bo pa vseeno 100% preverilo ;)

pille: tnx, ampak jst mam SR20DET mašino, jolly pa CA18DET. če bi že menju za kkšno drugo mašino tko nasploh bi dal definitivno notr RB25DET biturbo mašino od nissana skyline. sam tuki mi pa kr neki keša sfali :D

Objavljeno: 09 Maj 2005, 10:41
Napisal/-a TypeKoshiR
Mas skor isto pizdarijokot jaz sam da sem jest mel notr ze bate vredne 800EUR pa se pocl so tam kjer nebi smel jebem jim mater italijansko, krs roba u nulo...sploh ne vem ko da kit car-ji sploh se delajo tz njihovimi bati (CPS)

Slika

V mojmu primeru je 100% samo napaka materiala so pa kovani race bati, nej si jih vtaknejo nekam !!!

Objavljeno: 09 Maj 2005, 11:18
Napisal/-a SunShiner
sej vem da je generalka dost ok, ker pol vem kaj mam... ampak ne morem si pa pol kr prvoščit da dam par 100k sit mehaniku... grem pa rajš sam delat.. al ma kdo kkšn boljši predlog?

Objavljeno: 09 Maj 2005, 11:20
Napisal/-a iKst
Mogoče res nebi blo slabo to kar hemi predlaga.

Deli te ne pridejo tolk velik. Glavni in ojnični ležaji, tesnila, obročki te pridejo ene 70, 80k sit. Če vzameš kovane bate je pol še 120k zraven, drugač pa se jih verjetno dost cenej dobi.

Pa če se sam spraviš na mašino maš pomoje za manj kot 300k vse skupi :) Manual maš, zajebat ni kaj, pa če boš sam delal z veseljem in natančno bo sigurno dobr narjeno.

Objavljeno: 09 Maj 2005, 11:25
Napisal/-a SunShiner
definitivno bi delal z veseljem ampak na takem področju pa žal še nimam nič izkušenj... rabu bi pol kkšno pomoč - se javiš? :D

drgač mi je pa jolly omenju da bi se dal dobit kovane bate tud za ene 80k sit... dej ga za foro kej poklič pa da ti še on pove kako pa kaj, je bil z mano včeri pti Jerryju ;)