Dovod olja na turbino
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Z D serijo dosezt 250HP brez problemov, no to bo lahka tist govoru k je to ze naredil sem videl ze 200HP pa je slo vse u kurac zarad ojnic...tko da ne govort stvari ki jih nisi naredil al pa dej vn podatke kje in kdo ma tolk konjev na serijskem motorju in to daily driver-ju...sem imel na D seriji 32HP(162HP) vec kot original pa je ojnico zjebal...
to so motorji k majo za sabo minimalno 200k km...
tko da mal dnara mal muzke...
LP
to so motorji k majo za sabo minimalno 200k km...
tko da mal dnara mal muzke...
LP
MUGEN CR-X
99% primerov ima povsem neprimeren engine management. Po logiki, poceni avto, poceni predelava. Saj bo , ce pa ne bo, je pa polno rabljenih motorjev.
Redko kdo se loti zadeve tako kot je treba. Turbo predelave ni za tiste ki niso pripravljeni investirat.
Ojnico lahko zlomis tudi ce prevrtis motor, ali pa ni olja na lezaju (slaba oljna pumpa, previsoka temperatura olja), itd...
Redko kdo se loti zadeve tako kot je treba. Turbo predelave ni za tiste ki niso pripravljeni investirat.
Ojnico lahko zlomis tudi ce prevrtis motor, ali pa ni olja na lezaju (slaba oljna pumpa, previsoka temperatura olja), itd...
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
In motor k ma 200k km je pa v super stanju oljna pumpa je odlicna vodna pumpa se v boljsem stanju, ojnicni lezaji so sploh zakon, bati so tko okrogli da so ze maljajcasti...
Dej mal poslus na kaksnem motorju se bo delal FI projekt za cheap pare...kot drugo za ojnice nima a imel bo zdyne tune ECU ki ga rabis za FI da bos mel lepo mapo, ker pr nas se noben ne tuna OBD0 ECUja
Uglavnem brez obnove motorja nima pogojev niti 160-180HP kaj sele naprej...
LP
Dej mal poslus na kaksnem motorju se bo delal FI projekt za cheap pare...kot drugo za ojnice nima a imel bo zdyne tune ECU ki ga rabis za FI da bos mel lepo mapo, ker pr nas se noben ne tuna OBD0 ECUja
Uglavnem brez obnove motorja nima pogojev niti 160-180HP kaj sele naprej...
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Ti daj samo en primer na masini D16A9/8 lahko dosezes tolk konjev kolkr trdis, ker jest ne verjamem in kaksen drug tud ne...sploh ne na nasih masinah, to so masine 1991 letnik tko da brez obnove no way...
Zdyne je pa eden najoblj znanih za turbo edit na OBD0 za ostale sploh ne vem da so zuni...in da bi bile se povrh u eazy za uporabljat
Zdyne je pa eden najoblj znanih za turbo edit na OBD0 za ostale sploh ne vem da so zuni...in da bi bile se povrh u eazy za uporabljat
MUGEN CR-X
Tukaj je precej primerov na SOHC motorju, ta ima serijsko manj KM kot DOHC ZC.
http://www.turbod16.com/viewtopic.php?t=4140
Poglej za "stock engine" , najvisja cifra je 300WHP, s samo debelejsim tesnilom glave.
Kot sem rekel, elektronika je najmanjsi problem. Upam, da turbo projekt o katerem tukaj tece beseda uspe in se bo videlo kdaj na dynotu koliko KM je pridelal.
http://www.turbod16.com/viewtopic.php?t=4140
Poglej za "stock engine" , najvisja cifra je 300WHP, s samo debelejsim tesnilom glave.
Kot sem rekel, elektronika je najmanjsi problem. Upam, da turbo projekt o katerem tukaj tece beseda uspe in se bo videlo kdaj na dynotu koliko KM je pridelal.
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
no me prou zanima kako bo s tem projektom, jest sem povedu svoje mnenje, optimizen je pa na nivoju kar se tice realnih km na 91' letnik masini 100k km prevozenih, a je avto od tega 10let stal al kva...
Velik srece pri lovljenju teh HPjev...
Sem glih slucajno mel to masino in glih slucajno sem jo rihtu in vem kako je z tem masinam, SOHC masine so novejse vsaj te ki jih amerivani predelujejo...kar pa se tice dyno-tov pa verjet americanom je skor zadnja stvar, smo se tud mal naucil to med rihtanjem moje masine...
LP
Velik srece pri lovljenju teh HPjev...
Sem glih slucajno mel to masino in glih slucajno sem jo rihtu in vem kako je z tem masinam, SOHC masine so novejse vsaj te ki jih amerivani predelujejo...kar pa se tice dyno-tov pa verjet americanom je skor zadnja stvar, smo se tud mal naucil to med rihtanjem moje masine...
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Concerto je zivel tud samo do 91' kolkikor jaz vem...DOHC serijo D je zamenjala B serija B16A1...kar se tice pa roverjev je imela samo tista serija ki izgleda kot concerto hondine masine ostalo je bullshit, ce namigujes da je kaksen drug model roverja imel hondino masino (to jebla ta masina 130HP D16A9/8)...
LP
LP
MUGEN CR-X
-
- Biceps Tuner
- Prispevkov: 913
- Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
- Kraj: Sk.Loka
- Kontakt:
Ja na njihovo zalost sem vec ali manj seznanjen z temi turbo D serijam, sploh pa sem spremlju enga modela k je mel kar ene par masin in se je igral z boostom, uglavnem tri masine vsem je ojnice polomil k je experimentiru z max boost na tem masinah, ostalim pa bate stopil tam je bil kriv ECU (re-map- A/F)...
CYA
CYA
MUGEN CR-X
Coupe je imel enak motor! Se pogovarjam z enim iz UK ko ima enakega coupeja, so ga nastimali na 7psi z t25 turbino. elektroniko dobro postimali in je avto deloval zelo dobro. mislim da je reko da je imel 187ps. Spraseval sem ga pa za .bin za turboedit. Ampak ker imam jaz t3 mi to ne pomaga kaj dost.
Pri nas lahko kupis Concerto letnik 1995. Prav tako v tujini .Poglej na mobile.de. Se v revijah se najde leta 1994 teste Honde Concerto.TypeKoshiR napisal/-a:Concerto je zivel tud samo do 91' kolkikor jaz vem...DOHC serijo D je zamenjala B serija B16A1...kar se tice pa roverjev je imela samo tista serija ki izgleda kot concerto hondine masine ostalo je bullshit, ce namigujes da je kaksen drug model roverja imel hondino masino (to jebla ta masina 130HP D16A9/8)...
LP
Takratni Roverji 200 so imeli SOHC in DOHC D serija motorje. Saj bo bili le Honde Concerto z drugo znacko.
Tudi da je ojnice zlomilo je bil kriv slab tuning (klenkanje), razen ce je nabil 2 bara boosta.TypeKoshiR napisal/-a:Ja na njihovo zalost sem vec ali manj seznanjen z temi turbo D serijam, sploh pa sem spremlju enga modela k je mel kar ene par masin in se je igral z boostom, uglavnem tri masine vsem je ojnice polomil k je experimentiru z max boost na tem masinah, ostalim pa bate stopil tam je bil kriv ECU (re-map- A/F)...
CYA