Stran 1 od 2

Kdo mi predela glavo ?

Objavljeno: 18 Okt 2005, 15:03
Napisal/-a iKst
Jo,

vem da vas je že kar nekaj večalo in poliralo kanale na glavi. Zanima me, kdo in za koliko bi bil pripravljen obdelat glavo od mojga bimmerja. Gre za M50B25 motor, 6 cilindrov, 2500ccm.

Jaz sicer poznam teorijo, ampak bi raje zaupal nekomu ki ima izkušnje.

Re: Kdo mi predela glavo ?

Objavljeno: 18 Okt 2005, 15:40
Napisal/-a super98
iKst napisal/-a:Jo,

vem da vas je že kar nekaj večalo in poliralo kanale na glavi. Zanima me, kdo in za koliko bi bil pripravljen obdelat glavo od mojga bimmerja. Gre za M50B25 motor, 6 cilindrov, 2500ccm.

Jaz sicer poznam teorijo, ampak bi raje zaupal nekomu ki ima izkušnje.

Enako zame, golf II GTI 8V...

Objavljeno: 18 Okt 2005, 18:22
Napisal/-a PiLLLe
a ni hemy nekaj ustvarjal na tem :-k

Objavljeno: 18 Okt 2005, 21:19
Napisal/-a Drifter
Maksimiljan Pišotek, dipl.ing strojništva, profesor prakse na srednji tehnični šoli v celju, državni prvak v GHD z yugom, katerega je predelal sam do zadnjega vijaka, mož ki je sestavil skupaj sorujevo mazdo RX7, ker se je jemc ni upal lotit. Predvsem pa specialist za obdelovanje motornih glav:-)

031 305 098, v primeru vprašanj, kje ste dobili št., je odgovor,

" od Simona "

Objavljeno: 18 Okt 2005, 21:25
Napisal/-a TypeKoshiR
Od Soruja mazda se je na novo pedenala pri Branetu Pogacar v Kamniku !!! tolk o obdelavah... jest mam tud pri branetu predelano masino in je dobil konkretne podatke ven iz 1.6 masine sploh navor...

LP

Objavljeno: 18 Okt 2005, 22:16
Napisal/-a mondy
Kašne pa so cene obdelave glav? Pa a je to na flow-benču pomerjeno pol?

Objavljeno: 18 Okt 2005, 22:57
Napisal/-a Drifter
TypeKoshiR napisal/-a:Od Soruja mazda se je na novo pedenala pri Branetu Pogacar v Kamniku !!! tolk o obdelavah... jest mam tud pri branetu predelano masino in je dobil konkretne podatke ven iz 1.6 masine sploh navor...

LP



misli sm motor in ostale sovpadajoče sklope

Objavljeno: 07 Nov 2005, 12:57
Napisal/-a djsly
A vi veste tko od oka kolk je dela z glavo?

Pri mojem 2.0 16v je to 16 kanalov za povečat, pobrusit spolirat. potem pa še glavo pobrusit na koncu.

jst to delam sam, ker me zanima kolk časa mi bo to vzelo. Tko btw. nisem nikol tega še delu. Samo prebral par člankov, in šel po nasvet k extremu (tnx še enkrat extreme).
No 1 kanal delam cca. 2-3 ure. Odvisno od razpoloženja(zdej pa vzem kako glavo k ma 24v ](*,) ) Pa še to je samo na grobo. S šmirglom nisem niti blizu prišel kanalom, kje je še poliranje.

Jaz se za nekoga drugega tega ne bi lotil za manj kot 80.ooo sit. Aja brušenje glave pa je cca. 25.ooo pri večini mojstrov ki to delajo.

Ne vem kolk sicer vzame tak mojster, ki se ponaša z takimi rezultati, a vedite da ne bo poceni.

Želim vam veliko uspeha pri iskanju poceni mojstra.

LP djsly

Objavljeno: 07 Nov 2005, 13:51
Napisal/-a TypeKoshiR
JOP drago je tole pedenanje glave ampak tko k prav djsly dela je ful z to stvarjo, sploh pa mal si zuni poglejte cene obdelave glav k gredo od 1k EUR naprej, Brane vzame cca 100k sit na glavo oz 500EUR zdej nisem glih "sure" kolk...sam jo pa naredi u nulo...

Drugace djsly na vstopni strani sesalni ni treba polirat kanalov oz. je boljse ce niso da se zrak se vedno malo vrtinici, na izpusni pa spolirat v nulo...tko sem jaz to zasteku !

LP

Objavljeno: 07 Nov 2005, 15:10
Napisal/-a iKst
Na sesalnem delu se ne polira do "špegla". Če je površina čist gladka se začnejo na stenah nabirat kapljice bencina, namesto da bi ga čim bolj razpršilo.

Objavljeno: 07 Nov 2005, 15:13
Napisal/-a djsly
Košir & ikst: tenks za opozorilo za sesalni del. Sem dobil take info za sesalni del kot sta vidva omenila, ampak vseeno ne škodi če se večkrat opozori na to.

izpušni del bom poliral do jaja. Sesalni pa z 120 šmerglnom ;) Al kej več al kej manj?

Objavljeno: 07 Nov 2005, 20:10
Napisal/-a eXtreme
Poveca se kanale brez problema. Problem je, ker ne ves kako je s pretokom. Jaz delam za svojega se eno glavo, na drugacen nacin. Vaja dela mojstra, vendar brez flow bencha ne veš kaj si naredil. Sam bi zaupal to delo le osebi, ki se ze vec let ukvarja s tem, in zadevo preizkusa na flow benchu. Kako pa ves kaj si naredil, ce niti ne ves kako je sel avto prej, stock, potem pa s polno predalavo (izpuh, gredi...) + predelavo glave. Lahko da si stvar le zajebal, da bi slo z original glavo bolje. Ko se pac predela glava, se zamenja se vse drugo, kako potem ves od cesa ti potem rezultat, prirat konjev? Jaz se zanesem edino na napotke od firm Energy Dynamics, kjer je stric Larry leta 1971 naredil flow bench in se zacel ukvarjati s predelavo glav. Da ne bo pomote, preden on zacne z delom, moras izpolniti obrazec, kjer vpises vse komponente ki jih bo motor vseboval, za kaksno namembnost bo dirkalnik... da potem naredi glavo za točno določeno aplikacijo, saj iz 34 let izkusenj predelav glav in testiranj na flow benchu ve, kaksna predelava za kaksen namen.

Tako da, skok na
http://www.theoldone.com/
kliknite na Archive, potem pa tam v search engine vtipkajte porting ali kaj podobnega kar vas zanima.
Zal so odstranili forum, na katerem je bilo ogrmno podatkov, teorij kako in kaj glede raznih komponent, od izpusnih, sesalnih kolektorjev, blowerjev, ki so jih testirali na engine dyno-tu.

Happy porting to all :D

Objavljeno: 07 Nov 2005, 20:24
Napisal/-a mondy
Tuki ena 2.0 Zetec glava, profi obdelana z večjimi ventili:

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: 08 Nov 2005, 09:52
Napisal/-a djsly
eXtreme napisal/-a:Poveca se kanale brez problema. Problem je, ker ne ves kako je s pretokom. Jaz delam za svojega se eno glavo, na drugacen nacin. Vaja dela mojstra, vendar brez flow bencha ne veš kaj si naredil. ... Kako pa ves kaj si naredil, ce niti ne ves kako je sel avto prej, stock, potem pa s polno predalavo (izpuh, gredi...) + predelavo glave. Lahko da si stvar le zajebal, da bi slo z original glavo bolje.
V nekaterih pogledih se žal ne morem strinjat s tabo. Videl si mojo glavo, ko sem bil pri tebi. Že samo z zravnanjem tistih zlitkov in poliranjem kanalov pridobiš nekaj (ne veliko ampak vsaj nekaj). Tako da če povečaš kanal ne more biti stvar slabša. Edino če zajebeš obliko kanala pa namesto lepega loka, nardiš pravi kot ](*,) ampak jaz itak ne posnamem veliko materiala. Ravno toliko da je kanal malo večji. Potem pa poliranje. Tako kot strokovnjaki pravijo: izpušni v nulo do sjaja, sesalni malo manj ;)

Tale link pa že berem.

Objavljeno: 08 Nov 2005, 10:31
Napisal/-a CupraR
In boj direktno vprašanje: kakšen je prirastek moči recimo ne enem 1.6 motorju z kavlitetno predelano glavo. Je to min, od 5-10ps, oz koliko??. Okvirno če je kdo kej meril na dynotu??

Je ob "pametni" vožnji vseeno tvegaš kkšno okvaro motorja?? Al ni frke, če skoz ne tišiš na max??
Vem sprašujem bedarije, ampak enostavno nimam pojma o teh zadevah :D

Objavljeno: 08 Nov 2005, 11:56
Napisal/-a SunShiner
na moji 2.0 mašini se je obdelava kanalov zelo dobro poznala in to kljub temu da so obdelani samo izpušni kanali (sesalni so že serijski zelo v redu). pridobilo se je minimum 15hp (pridobilo se je še več vendar so v igri tudi druge predelave tko da.. ;)), res pa je da je turbač in zna bit zarad tega neki razlike v primerjavi z NA motorjem :)

Objavljeno: 17 Feb 2008, 00:19
Napisal/-a Maxss
... Odvisno je precej tudi od oblike kanala - kar sem videl profesionalno pripravljenih glav so v glavnem izreskali kanal ven pol zavarili prostore kjer je prišel kanal v stik z oljem in vodo in spet na novo izreskali kanal ... tako je bil po celi svoji dolžini enako oblikovan ...

Objavljeno: 04 Mar 2008, 19:53
Napisal/-a sketus
Tukaj je ena firma v nečiji, ki se ukvarja z predelavami glave za razne tipe vozil.

http://www.ng-motorsports.de/

Objavljeno: 04 Mar 2008, 20:05
Napisal/-a Maxss
Tu je ena številka v Sloveniji , ki se ukvarja s predelavami glav :D 051/544040 ... Tomaž - mislim, da če najde čas zate - da bo enako kvalitetno in precej cenejše L.p. Maxss

Objavljeno: 04 Mar 2008, 20:26
Napisal/-a mondy
Maxss napisal/-a:... Odvisno je precej tudi od oblike kanala - kar sem videl profesionalno pripravljenih glav so v glavnem izreskali kanal ven pol zavarili prostore kjer je prišel kanal v stik z oljem in vodo in spet na novo izreskali kanal ... tako je bil po celi svoji dolžini enako oblikovan ...
Profiji najprej razrežejo enako glavo, da vidijo koliko materiala lahko odvzamejo.
Potem glavo obdelajo ob nekaj predzanju mehanike fluidov in nazadnje pomerijo kanale na flowbenchu, da so vsi enaki.