"CO2" project:)

Vsa navlaka ki se pase izvenserijsko na vašem konjičku! Od neonk preko spojlerjev do športne radijske antene...
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

croma_man napisal/-a:in kako zgleda predelan airbox? torej k&n vgradni filter in kaj je predelano na airboxu? Ker točno to morm nardit čimprej.
http://haktar.select-tech.si/1.8T/

Airbox je na vrhu razrezan in stranice dvignjene ter zlepljene tako, da na vrhu nalezejo na havbo in filter zajema samo in izkljucno zunanji zrak.

Ni lepo, je pa ucinkovito ko strela.

/jan
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Intercooler shladiš itak samo takrat ko res rabiš peak power. Recimo če bi bil na dragu - 2 sekunde z obem šobam v IC bi blo čist dost, da bi mel kr bistveno razliko, sploh na vroč dan.

Lej že pri navadnem NA mašincu se drastično pozna ko je recimo zunaj 25-30stopinj in avto več al manj ne gre nikamor. Po uporabi NOSa se shladi sesalni del motorja za kar dosti stopinj - mislim da je številka precej velka (iz 90 na 20 v par sekundah). Konkretno se to pozna v tem, da tudi po uporabi avto teče nepirmerno bolje (kot pri recimo 10st okoliškega zraka, kjer vemo da avto dost lepš vleče kot če je res vroče)...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
B_Racing
Pawa user
Prispevkov: 115
Pridružen: 02 Mar 2006, 21:51
Kraj: Tolmin

Odgovor Napisal/-a B_Racing »

Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku :-k
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker :-s
Med zmago in idiotom je samo milimeter preveč plina! ( Ralf Waldmann, nekdanji dirkač v 250GP )
Uporabniški avatar
Lenny
Greenstuff
Prispevkov: 28
Pridružen: 26 Jan 2006, 15:09
Kraj: Notranjska

Odgovor Napisal/-a Lenny »

B_Racing napisal/-a:Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku :-k
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker :-s
Mogoče bi znala bit ta zadeva bolj učinkovita z panelnim filtrom, zaradi večje efektivne površine filtra. Navadn papirnat filter ne bi bil dober, ker bi ga voda uničila. Kakšen K&N filter je ok, ker je tkanina prepojena z oljem in načeloma ne prepušča vode. Pa tud sam filter je verjetno dobro, da je ojačan s kovinsko mrežico. Mora pa vsekakor tak sistem imet odvodnjavanje.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Lenny napisal/-a:
B_Racing napisal/-a:Kako pa je v primeru dežja,če maš na hubi odprtino za zajem zraku :-k
Oz. a škoduje kaj motorju,če je filter moker :-s
Mogoče bi znala bit ta zadeva bolj učinkovita z panelnim filtrom, zaradi večje efektivne površine filtra. Navadn papirnat filter ne bi bil dober, ker bi ga voda uničila. Kakšen K&N filter je ok, ker je tkanina prepojena z oljem in načeloma ne prepušča vode. Pa tud sam filter je verjetno dobro, da je ojačan s kovinsko mrežico. Mora pa vsekakor tak sistem imet odvodnjavanje.
Pri N/A motorjih bi znal imeti kaksne probleme (ne vem, ugibam), pri turbincih je pa to se koristno, saj ce pride malo vode v sesalni sistem se ta pri prehodu skozi turbino upari in shladi zrak ter zveca eksplozijo.

Klasicen princip water/methanol injectiona, samo da je to naraven in poceni nacin...

/jan
simke
Pejnourt
Prispevkov: 12
Pridružen: 22 Dec 2006, 14:06

Odgovor Napisal/-a simke »

mm......ce ti ni odvec a bi lahko napisal kaj vse rabis da bi blo vse in prav na kkoncu :oops: :oops:

pohvale za izdelek =D>
HONDA VTEC
Pejnourt
Prispevkov: 3
Pridružen: 26 Dec 2006, 18:36
Kraj: nova gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HONDA VTEC »

jst imam pa tle tudi eno vprasanje, pa tudi ce sm nov na tem forumu bi te uros jst rad vprasu kako ste ta CO2 ustimal?.. kaj vse se potrebuje za to reč ustimat ker ze ene 4mesce premlevam pa studiram kako bi si to reč ustimal,a si sam to delal al ti je se kdo verjetno pomagal ker ta reč dela hudo =D> =D> =D> ,vse cestitke za tko lep avtek,kar tko naprej, za vse odgovore se pa ze vnaprej zahvaljujem lp simon
HONDA VTEC
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

HONDA VTEC napisal/-a:jst imam pa tle tudi eno vprasanje, pa tudi ce sm nov na tem forumu bi te uros jst rad vprasu kako ste ta CO2 ustimal?.. kaj vse se potrebuje za to reč ustimat ker ze ene 4mesce premlevam pa studiram kako bi si to reč ustimal,a si sam to delal al ti je se kdo verjetno pomagal ker ta reč dela hudo =D> =D> =D> ,vse cestitke za tko lep avtek,kar tko naprej, za vse odgovore se pa ze vnaprej zahvaljujem lp simon
HONDA VTEC
[-X

ne zamert sam kr še mal premišluj pa probi sam pogruntat ker če ti povem ali pa komor kol druzmu bojo kr naenkrat usi mel...

pa brez zamere... mal se pomatri tko k smo se mi...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

V osnovi isto kot za nitro kit. Jeklenke, ki zdrzijo visok tlak. (medicinske kisikove jeklenke, potapljaske ali prav N20 jeklenke). Polnis seveda s CO2 ker je N20 predrag za te stose :D

Visokotlacni elektro ventil dobis pri Jaksi. Visokotlacne cevi (100 bar) pa v najblizji trgovini s hidravliko.
Nobena umetnost, par ur dela, saj je precej manj komplikacij kot vgradnja nitro sistema. Cenovno pa je se najvec odvisno od cene jeklenk. Ventil je dobrih 20 jurjev, cevi 10 do 20 jurjev (odvisno koliko je bos porabil in koliko razvodov Y komadov po domace bos uporabil), jeklenke od zastonj do 50-60 jurjev. Dodaj se strosek za stikalo, nekaj žice in rele s katerim bos krmilil elektro ventil.

Nekaj linkov za predstavo kako izgledajo take zadeve

http://www.nitrousexpress.com/Images/In ... ll-pg1.htm

Tukaj je tudi shema elektricne vezave
http://www.nitrousexpress.com/Instructions/stage1.pdf
Zadnjič spremenil Charger, dne 07 Jan 2007, 23:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

Charger napisal/-a:V osnovi isto kot za nitro kit. Jeklenke, ki zdrzijo visok tlak. (medicinske kisikove jeklenke, potapljaske ali prav N20 jeklenke). Polnis seveda s C)2 ker je N20 predrag za te stose :D

Visokotlacni elektro ventil dobis pri Jaksi. Visokotlacne cevi (100 bar) pa v najblizji trgovini s hidravliko.
Nobena umetnost, par ur dela, saj je precej manj komplikacij kot vgradnja nitro sistema.
no evo...
res je ni noben problem :D
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

Charger napisal/-a:V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
pr co2 rabš sam jeklenko, ventil pa še en ventil pa cev, pa "izbrizgovalne šobe"... to je to...
Zadnjič spremenil roki, dne 09 Jan 2007, 13:02, skupaj popravljeno 1 krat.
HONDA VTEC
Pejnourt
Prispevkov: 3
Pridružen: 26 Dec 2006, 18:36
Kraj: nova gorica
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a HONDA VTEC »

nism nc ti zameru,imas prow ja roki: če bi povedu kako ste nrdili pol bi vas folk res kopiral, sm pa vesel za te odgovore,ki sm jih dobil k sm si pa mislu da se takih ne bom dobil,najlepsa hvala vsem torej za te odgovore =D> priblizno se mi sanja kako ta stvar gre ampak ko jo enkrat pogruntas je najbrz easy,le studirat je treba tko da bomo ze kej nrdili ven iz tega pa se en frend mi bo sigurno pomagal pri tem projektu 8-) lp simon

respect
simke
Pejnourt
Prispevkov: 12
Pridružen: 22 Dec 2006, 14:06

Odgovor Napisal/-a simke »

roki napisal/-a:
Charger napisal/-a:V primerjavo z vgradnjo nitro sistema je tukaj za tricetrt manj dela.
Niti ne rabis grelcev, TPS stikala, se enega ventila in voda za dovod goriva, niti vbrizgovalne šobe.
pr co2 rabš sam jeklenko, ventil pa še en ventil pa cev, pa "izbtizgovalne šobe"... to je to...
aje lahko pac navadan cev al bakrena cev je tudi uredu.........kolega mi je reku da je bakrena cev tudi uredu, ker se lahko zvije po obiki avta, ko vlacis po avtu..........
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Mah brezveze, sj maš lahko teflonske pletenice. Te stvari ful niso tok drage. Tiste bakrene so sam teža pa ropota 8-[
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zakaj baker, dajmo kar cevi za vodovod, dobis jih celo v Merkurju. Zraven vzames se predivo da zatesni na spojih in smo zmagali.
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

sam da se nou do zajebu, co2 ma okol 90 barov max... cev more tud tok zdržat :-k
Uporabniški avatar
smile4me
Pawa user
Prispevkov: 120
Pridružen: 02 Apr 2006, 19:11
Kraj: fetish machen

Odgovor Napisal/-a smile4me »

Charger napisal/-a:Zakaj baker, dajmo kar cevi za vodovod, dobis jih celo v Merkurju. Zraven vzames se predivo da zatesni na spojih in smo zmagali.
Pa tko na vsaki stran vn pa je pol k parna lokomotiva(ne šparat na širini ceveh) #-o
Elektrika je edina kurba k zna res nazaj udart ce jo preveč slataš!
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

smile4me napisal/-a:
Pa tko na vsaki stran vn pa je pol k parna lokomotiva
kam pa?
Odgovori