ŠPERA "LIMITED SLIP DIFERENCIAL"
Zanimivo! Ko sem videl princip se mi je zdelo malo cudno. Vendar ko sem pogledal moj diferencial (ga imam v sobi ), tudi tvoj princip deluje. Vendar se mi zdi tale princip boljsi. Zakaj? Ker je vecja nalezna povrsina:
Iz tega primera sva z Vsevedom govorila, da se uporablja 4 vzmeti.
Firma, ki izdeluje zaenkrat najboljse LSDje na ploscice, in te ploscice vstavlja v firmi, pa ima tak princip:
Nad zgornjim zobnikom vidis nek temen obrocek. Ta obcoek naj bi se z druge strani ustvarjal trenje.
Iz tega primera sva z Vsevedom govorila, da se uporablja 4 vzmeti.
Firma, ki izdeluje zaenkrat najboljse LSDje na ploscice, in te ploscice vstavlja v firmi, pa ima tak princip:
Nad zgornjim zobnikom vidis nek temen obrocek. Ta obcoek naj bi se z druge strani ustvarjal trenje.
Ja sej. Poglej na uno slikco, k sem jo prilepil en post višje. A vidiš kje piše Side gear and Cone cluch assembly. Na eni strani pritiskajo ploščice ob zobnike, na drugi strani zobnika pa je konus, ki je obložen z materialom, kot je recimo pri sklopki. Tako v bistvu zobnik bremza ta konus, fedri in ploščice na sredi pa ga samo pritiskajo not v konus.
Vendar je fora v tem, da če hočeš narest takole, potem je treba predelat celo ohišje diferenciala in oba tamala zobnika na polosovinah, kar pa Hemy ni mogel narest v 2 dneh.
Vendar je fora v tem, da če hočeš narest takole, potem je treba predelat celo ohišje diferenciala in oba tamala zobnika na polosovinah, kar pa Hemy ni mogel narest v 2 dneh.
evo:
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/LSD
to se dela že kr dolgo v terencih,je kr poceni alternativa,js sm tud enga že naredu...drugač se pa temu reče phantom grip...hemy,če te pa zanima,kako ga še malj bolje zapreš,pa piši na PM :-°
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/LSD
to se dela že kr dolgo v terencih,je kr poceni alternativa,js sm tud enga že naredu...drugač se pa temu reče phantom grip...hemy,če te pa zanima,kako ga še malj bolje zapreš,pa piši na PM :-°
Ja nalezna povrsina je na ta velikih zobnikih vecja. Phantom grip - ploscici + 4 vzmeti stanejo cca 200 dolarjev. OPM, ki pa naredi se zadaj tisto nalezno povrsino pa racuna cca 600 dolarjev (vgrajujejo jih le firmi) za komplet.hemingway napisal/-a:Nalezna povrsina je lahko le tako velika kolikrsna je povrsina na celu zobnika. Pri nas so te zobniki zelo majhni in je bila zato tezava notri vstaviti vec kot 2 vzmeti kaj se celo 4 ali vec.
A tisto ploscico ki je na cepkih po vstavitvi izbijes da se sprosti? Kako pa ta diferencial nastavljas. Aja kot vidim ima ta cisto tako veliko nalezno povrsino kot moje ploscice.
koliko pa racunajo za kaj takega?Firma, ki izdeluje zaenkrat najboljse LSDje na ploscice, in te ploscice vstavlja v firmi
Ja tista ploscica le drzi skupaj, da lahko vstaviš notr v dif, pol jo izbijes ven. Kako ga nastavljas? kaj si s tem mislil?
Evo, glede sestave:
http://www.members.aol.com/mopartek/posi_shootout.html
http://hometown.aol.com/mopar1mad/555pg.html
Res si mi dal idejo glede vzmeti, ker so ravno pravsne dimenzije.
http://www.members.aol.com/mopartek/posi_shootout.html
http://hometown.aol.com/mopar1mad/555pg.html
Res si mi dal idejo glede vzmeti, ker so ravno pravsne dimenzije.
Mislim da pride ze stisnjen skup, saj nikjer nisem zasledil kakega podrtega (sliko), razen pri tistem v linku v prejsnjem postu, ki pa ima drugacen nacin vstavljanja.hemingway napisal/-a:Hehe pol pa cool. Ceprev si ne predstavljam cist kok je treba skupi ploscice tiscat spet preden jih vstavljas. Verjetno najbols da kr v srauf stok upnes pa stisnes vstavis varovalko pa notr vse skupaj sprostis. Zanimiva ideja. Ampak tu je potrebno diferencial vedno na novo razdirati jaz ti pa prenastavim brez podiranja diferenciala.
Kako pa ti prenastavis??
Nočem imet stalne špere, ampak LSD - lsd pa dela natanko to kar sem opisal - limited slip differential - ko se eno kolo zavrti v prazno prenese preko vgrajenih vzmeti in ploščic prenos na drugo kolo, ki se ne vrti.hemingway napisal/-a:Tega pa ne zastopim cist dobr se mi zdi ker fora spere je ravno to da preprecuje drugemu kolesu da bi se vec vrtel kot nasprotno kolo.nebivedu napisal/-a:ko se eno kolo zavrti v prazno recimo 5X se drugo zavrti enkrat?
Mogoce bi se dalo tako kot ti zelis naresti z spremembo prenosov v samem diferencialu sam res ne vem ce bi to imelo kaksen smisel.
Ce te zanima kaj vec za izdelavo pa preko PM.
Špera ali zapora diferenciala pa povzroča to, da je diferencial zaklenjen in da je moč na obeh kolesih enaka in za v blato je to odlično - ima pa zadeva eno napako - težko je vozit po asfaltu v ovinkih, ker imata obe kolesi enako obodno hitrost, morala bi imeti pa različno - notranje kolo v ovinku manjšo in zunanje večjo.
Naprimer; Voziš po ledu in eno kolo se zavrti v prazno, drugo kolo pri tem obstane in avto se ustavi. LSD pa postori to, da ko se recimo prvo kolo zavrti parkrat v prazno prenese moč na drugo kolo, ki stoji in avto se spet premika.