Dovod olja na turbino

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Dovod olja na turbino

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

Pozdravljeni vsi skupaj.

Zanima me če ima kdo od vas kakšne izkušnje z naknadnimi vgradnjami turbin. Zanima me namreč od kod se lahko pripelje olje iz motorja na turbino.

Zanimajo me predvsem mnenja tistih, ki že imajo kakšne izkušnje na tem področju. Hvala
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Nimam še izkušenj s predelavami ampak... Dovod pripelješ nekje iz izhoda oljne pumpe, pač v bloku poiščeš enega izmed pravih kanalov, nekateri bloki imajo tudi čepe že na kanalih, odvod pa lahko spelješ enostavno v karter.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Kolkor je meni znano, se dovod na turbino potegne kar tam, kjer imaš sedaj tipalo za pritisk olja. Tam se naredi en T člen in se en konec potegne na turbino, drugi pa na tipalo.
Izhod olja oz turbine pa preprosto spelješ nazaj v karter.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Jop tko naj bi se naredil k je bandit reku, vsaj pri hondah gre tako !
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ponavadi imajo oljne pumpe dodatne priklope za pretok olja preko turbine. Če tega nimajo, potem je najbolje narest tako kot je bandit rekel. Le da bi sam vmes dal še oljni hladilnik od kakega starega tdi-ja, ker drugače bo prevelika temperatura olja in bo olje prehitro zgubilo lastnosti mazanja.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Oljni hladilni pa se priklopi drugam. Za ta namen se da med filter in blok en tak sendvič adapter z vhodom in izhodom ter se tam gor priklopi oljni hladilnik. Kanal za merjenje pritiska olja ima premajhen pretok za oljni hladilnik.

Nisem še vidu pumpe, mi bi imela kakšen extra izhod za mazanje turbine. :-k
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

_BANDIT_ napisal/-a:Oljni hladilni pa se priklopi drugam. Za ta namen se da med filter in blok en tak sendvič adapter z vhodom in izhodom ter se tam gor priklopi oljni hladilnik. Kanal za merjenje pritiska olja ima premajhen pretok za oljni hladilnik.

Nisem še vidu pumpe, mi bi imela kakšen extra izhod za mazanje turbine. :-k
Jst sm jo imel na 1988 letniku petke turbo. Iz oljne pumpe je direkt priključek in je šla cev potem v turbino, iz turbine preko oljnega kilerja nazaj na karter.
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

_BANDIT_ napisal/-a:Kolkor je meni znano, se dovod na turbino potegne kar tam, kjer imaš sedaj tipalo za pritisk olja. Tam se naredi en T člen in se en konec potegne na turbino, drugi pa na tipalo.
Izhod olja oz turbine pa preprosto spelješ nazaj v karter.
OK, najlepša hvala za hitre odgovore...imam pa še nekaj vprašanj.

Glede T člena...kako to izvedeš, oziroma ali moraš pretok kej reducirat al gre na direkt, en konc T člena na dovod, drugi pa na stikalo.

Glede povrata olja...ali se da povrat speljat v pokrov ventilov, oziroma v iberlauf? Turbina je seveda postavljena nižje kot pokrov ventilov. Mogoče kakšni problemi zaradi "višinske razlike", če veste kaj mislim?

Kako najlažje izvesti povrat v karter da bo dihtal (karter je plehnat, ne alu)?

Zaenkrat bi kompresija ostala nespremenjena (1:8.6) in pritisk turbine bi bil okoli 0.5 bar. Kateri so najlažji načini znižanja kompresije, če bi prihajalo do klenkanja tudi z večoktanskim bencinom? Debelejša dihtunga...kje jo dobit?
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Povej priblizno za ker avto gre, mogoce kdo bolj pozna doticni avto in ti bo lazje svetoval kam in zakaj lahko kaj lazje das !

LP
MUGEN CR-X
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Dihtungo ti naredi na mero en dec iz Medvod.

Povratek olja potegneš v kater. Kater dol, luknjjo zvrtat, pote naj ti lokalni drejar oddreja lepo en tak vstavek iz mesinga, ki bo mel na koncu smrekico, da boš lahko gor nataknil cev in jo pritrdil z objemko. Ta vstavek potem z mesingom prilotaš v karter in je to to.

T člen pa narediš tako, da se pač vhod v T člen prišravfa v blok (isto kot je prej bilo tipalo za pritisk olja), prvi izhod naj bo nareje tako, da se vanj prišravfa potem tipalo, drugi pa naj bo narejen tako, da boš gor lahko pritrdil cev za mazanje turbine.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Na 8.6:1 kompresijo lahko nabijas 1 bar tlaka in ne bo nic narobe.

Odtok olja more biti nizje kot turbina.
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Kako pa je v teh primerih s tlakom olja ? Ce montiras hladilnik za olje ali turbino se tam verjetno ustvari kar nekaj upora in verjetno tlak olja v tem primeru pade...al se motm :)
High on LSD
Uporabniški avatar
PiLLLe
Ročna freak
Prispevkov: 387
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:09
Kraj: lublana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a PiLLLe »

iKst napisal/-a:Kako pa je v teh primerih s tlakom olja ? Ce montiras hladilnik za olje ali turbino se tam verjetno ustvari kar nekaj upora in verjetno tlak olja v tem primeru pade...al se motm :)
Tlak olja ze tko pade sam da ti kj spremenis okol :)

Kar se pa hladilnika tice jst nebi kompliceru, pac povratni od od turbince lepo oblozit z kakimi alu rebri al pa kj podobnga pa bo zadeva glih tko funkcionerala. Po moznosti pa se po karterju to narest pol si pa zmagu :) Alu karter rox sam ne pr usakm :P :D

V glavnm momci glavo uporabt ;) pa obvezno namonterat merilnike temperature in pritiska olja :)
Some of you may have been born wild, but i was born to f uck in style :P :DSlika
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

iKst napisal/-a:Kako pa je v teh primerih s tlakom olja ? Ce montiras hladilnik za olje ali turbino se tam verjetno ustvari kar nekaj upora in verjetno tlak olja v tem primeru pade...al se motm :)
Tlak olja ne pade. Tlak pade edino v primeru, če kje kaj ne tesni dobro in lahko odteka več olja kakor ga je pumpa zmožna napumpat. Še pravi, če imaš luft v ležajih al pa če ti kje kaj ne tesni, potem ti tlak pade (seveda ob predpostavki, da je pumpa izpravna). Pumpa ima seveda tudi regulator tlaka, tako da ta drži predpisan tlak olja. Če bi jaz dajal na motor turbino, potem bi si obvezno omislil tudi HD oljno pumpo, ki je v stanju spumpat večji volumen olja in tudi ustvariti višji tlak.

Oljni hladilnik se ne priklopi na ta vod. Priklopi se na posebni sedvič adapter, ki se ga namontira med blok in filter. Ta dapater im not tudi termostat in spušča olje v hladlinik samo takrat, ko je le to prevroče. Če tega nebi bilo, bi trajalo 100 let, da bi se olje ogrelo na delovno temperaturo.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
belidirkac
Racing freak
Prispevkov: 523
Pridružen: 10 Nov 2005, 19:24

Odgovor Napisal/-a belidirkac »

_BANDIT_ napisal/-a: ...Če bi jaz dajal na motor turbino, potem bi si obvezno omislil tudi HD oljno pumpo, ki je v stanju spumpat večji volumen olja in tudi ustvariti višji tlak.
O dodatni črpalki za olje sem tudi jaz že razmišljal, ampak ne vem kakšno bi uporabil!

Ali obstajajo kakšne namenske črpalke za to? Kakšna DIY rešitev???
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... še vedno ne vemo kakšen motor...
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

belidirkac napisal/-a:
_BANDIT_ napisal/-a: ...Če bi jaz dajal na motor turbino, potem bi si obvezno omislil tudi HD oljno pumpo, ki je v stanju spumpat večji volumen olja in tudi ustvariti višji tlak.
O dodatni črpalki za olje sem tudi jaz že razmišljal, ampak ne vem kakšno bi uporabil!

Ali obstajajo kakšne namenske črpalke za to? Kakšna DIY rešitev???
Kle ni mišljena neka dodatna oljna pumpa ampak HD & HV (heavy duty and high volume) oljna pumpa, ki jo namontiraš namesto te, ki je že v motorju. Nova se od stare razlikuje po tem, da je v stanju spumpati večji volumen olja in tudi dvigniti oljni pritisk.
Nekaj se da narediti tudi na že obstoječi pumpi in sicer s predelavo fedra, ki se nahaja v pumpi in skupaj z kroglico predstavlja ventil za tlak olja, ki ga pumpa drži v sistemu ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Lahko pa bi naredil locen sistem za mazanje turbine. En majhen rezervoar olja, elektricna pumpa,... in zadeva bi krozila olje loceno od olja v motorju.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Charger napisal/-a:Na 8.6:1 kompresijo lahko nabijas 1 bar tlaka in ne bo nic narobe.
Najmanj 1 bar, ja... sam potem mora biti tudi dost goriva, ce ne bo bolj zalostno vse skupaj....

/jan
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Kaj bi lahko nekaj takega uporabil za hlajenje olja iz turbina, na mestu ko se vraca v karter??

http://cgi.ebay.de/HONDA-MONKEY-DAX-MIN ... dZViewItem
Odgovori