Dovod olja na turbino

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Charger napisal/-a:To je ZC z dvemi odmicnimi 130KM. Hondina stara sola. Esi je novejsi.
Tudi 1 bar bi vozil brez tezav, samo elektronika mora biti v redu porihtana.
Ojnice so pri D seriji zelo sibka zadeva, za zanesljivo delovanje ni zadosten samo dober tuning, potrebno je zamenjati tudi sibke vitalne deli z močnejšimi..Lahko poskusi na 0.7 bar, ampak dolgoročno sigurno ne bo..
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Ja motor je ZC. Sem se odloco, da bom raje za zacetek tlak nastelal na 0,5 bar oz nekje okoli 7psi, to bi naj zdrzalo :-k . Pol pa bom ze kasneje nasparo za ojnice in bate!
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ni treba, turbina ki jo imas je presibka da bi "zlomila" ta motor. Ce imas potem namen vgraditi 400KM ali vecjo turbino ima smisel menjati ojnice ali bate.
T3 da ob sebe dobrih 250KM, na ZC ne rabis niti 1 bar za to moc.
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

pa ti mislis, da bos za 100% dvignil moč brez da bi karkoli pomenjal po motorju? ](*,)
sam sem naredil ze 1 tak motor sicer b16 in vem o čem govorim...ojnice so pač sibka zadeva in dolgorocno sigurno ne bodo zdrzale taksnih obremenitev.
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Si preprican! Naj omenim jaz se dosti vozim in ne zeim obstati na cesti
:-k .
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

prebri se malo tuje forume pa bos videl, da se ne motim..

recimo to je prava predelava..
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/built_ZC/
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ni treba da verjamete :D
Ce gremo v ekstreme najnovejsi dosezek americanov je 600KM na povsem seriski B16 masini. Tako da materiali zdrzijo, ce je vse ostalo porihtano kot je treba.

Pravim samo da se ni treba skrbet zaradi tistih 0.7 bar. Ce pa imas moznost lahko vgradis debelejse tesnilo glave motorja in spustis kompresijsko razmerje s 9.5:1 na 9:1 in je "problem" resen za vse case.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

greddy napisal/-a:prebri se malo tuje forume pa bos videl, da se ne motim..

recimo to je prava predelava..
http://www.homemadeturbo.com/tech_projects/built_ZC/
Za 500 in vec KM, tukaj pa se pogovarjamo o 200-250KM. Na istem forumu imas precej podatkov koliko zdrzi D serija.
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

poznam podatke o b16 motorju, ampak to so dyno pulli po par sekund, gremo z takšnim avtom na mobikrog, garantiram, da ga uničim v parih krogih..
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

No saj poznam to stran. Tud ta forum je zanimiv www.turbod16.com.
Saj za kratkorocno vem da bi slo. Nikjer pa ne najdem kak se kaj materjali utrujajo, ker jaz bi rad enkrat naredil zadevo pa mel mir za neki casa z mehanskimi deli. Ne da mi bo na avtocesti naenkrat, bat odletel z motorja :D .
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ce ne bo klenkalo ne bo nic odletelo ali se stopilo. Zelo pomaga znizana kompresija na 9:1.
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

Charger napisal/-a:Ce ne bo klenkalo ne bo nic odletelo ali se stopilo. Zelo pomaga znizana kompresija na 9:1.
klenkanje nima nobene veze z ojnicami O:)
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Pa se kako. Zelo hitro bo zlomilo ojnico.
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

stopilo bo bat in pocile bodo stene valjev, če bo notri prava ojnica, lahko klenka kolikor hoče pa je ne bo zvilo..Dejstvo je da bo potrebno zamenjati ojnice, potem pa lahko to turbino odpre do max..Ojnice te pridejo cca 400$ in imaš potem mir, seveda boš rabil tudi nova tesnila, lezaje ipd...
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Govora je o povsem original motorju.
greddy
Greenstuff
Prispevkov: 47
Pridružen: 23 Jan 2005, 19:42

Odgovor Napisal/-a greddy »

no jaz pravim, da serijske ojnice ne bodo dolgo drzale, pa tudi če ne bo klenkalo..naj pa se sam odloči...Tja do 0.5 bara bi šel več sigurno ne..Eno je teorija, drugo praksa, na srečo imam izkušnje z obema dvema zadevama, vsak pa naj se sam odloči..Lahko odpre na 1 bar na povsem serijski kompresiji, me prav zanima, koliko časa bo drzalao :D

LP..bTW malo smo zasli iz teme..
Turbo b16 - sold
S2 high whp project 95% done:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Bo zdrzalo.
Uporabniški avatar
gas_gas
Češpla powah
Prispevkov: 306
Pridružen: 22 Jan 2005, 12:52
Kraj: begne ke pa

Odgovor Napisal/-a gas_gas »

Jst tud mislm da riskiras tisti denar za ojnice, bate pa lezaje in imas potem mir! Jst bi dal ksne CP, Arias bate z obrocki ki so tam okol 120.000sit, pa ojnice Eaglove (dobre za 600KM) za 80.000 onicne in batne lezaje 60.000sit... sej ne recem, da ni malo denarja, sam ko bos to vse mel v masini, se bos vsaj brez kakersnega strahu vozil... moje mnenje.

sorry za OT :sick:
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
Slika
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Sicer sem videl ojnice ze za dost cenej kot, 400$. Sam trenutno nimam ravno veliko kesa. Ko pa bo pa bo sigurno nekaj takega padlo v motor.
Tako, da bom zaenkrat pusto masino orginal. edino tisto tesnilo bo treba nabavit za znizanje kompresije, da bo bolj varno.
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

tlak pa bo nekje 0,5 bara, oziroma bomo vidli! Rad bi dokoncal ta turbo setup cimbolj poceni. Sam zgleda da bom mogo spet vlke pare ven metat :D . That is tuning !!
Odgovori