Kako zmanjšati boost?

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Kako zmanjšati boost?

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ja res je, mene zanima ravno obratno kot ostale.. kako zmanjšat boost?:) Baje obstajajo neke zadeve, ki jo daš na tisto stran turbine, ki sesa zrak (pri filtru) kot neko reducirko - kje se to dobi in kako je učinkovita?

Gre namreč za to, da je imel avto z serijskim izpuhom (45fi) min boost 0.3-0.35 bara, z boost controllerjem sem ga pač s pritiskom na tipko lahko dvignil na 0.6-0.65. No sedaj, po zamenjavi izpuha je pa ta min boost narasel na 0.6-0.7, kar je po eni strani pozitivno, po drugi strani, pa tudi nočem vsakokrat ko pritisnem na gas, mašino obremenjavat vozit na 0.7 bara. Je kakšna varianta, da boost znižam na 0.3 kot sem ga imel včasih, in ga še vedno krmilim z boost controllerjem?

LP
Uroš
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

A res nobeden ne ve?
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

mal si poglej spodnji link, kjer je napisano kako povečati boost (ti pač narediš kontra, kot tu piše):

KLIK

PS: na tej strani najdeš dost uporabnega!
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Google boost contoller?
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

uroš - če ti znese si dej kupit boost controller, s tem boš dosegel željen cilj pa še več ;)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Imam jst boost controller... smo ga doma naredil, krmiljenje sem si naredu pa na volanu (t.i. multifunkcijski volan:) Leva tipka LOW boost, dena tipka HIGH boost. Problem je, da je LOW boost prevelik, kaj šele HIGH... bom poskusil z aktuatorjem, če gre še kaj dol slučajno, ampak dvomim, mislim, da je kar na default nastavljen.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

wastegate bolj odpri, oziroma mape odpiranja spremeni... should do the trick :)

Z boost controlerjem samo zapiras wastegate (odvzemas mu pritisk, kateri ga odpira) in s tem visas pritisk v kompresorski strani turbine.

A lahko te mape spreminjas, oziroma imas nekoga, ki zna programirat ta tvoj ECU?

/jan
modriDIRKAC
Dragster
Prispevkov: 88
Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
Kraj: Kranj Mavčiče

Odgovor Napisal/-a modriDIRKAC »

uroš ma to vse mehansko rešeno....problem pri njem pa je v tem da tudi če spelješ pritisk direktno iz kopresorske strani turbine na wastwgate membrano vseeno prepozno odpre oz. pri previsokem tlaku....
prva prestava je za okras...druga pa kople....
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Dons sm neki razmišlju, pa bi rabil nasvet... takole zgleda tale stvar z wastegate in actuatorjem v živo:

Slika


Sedaj me pa zanima, stanje je mašina ugasnjena oz. v štantgasu je modro označeno (številka 1), ko pa se obrati povišajo na tisto raven, ko je boosta preveč in je potrebno začeti zrak preusmerjati v izpušni del, to zgleda tako, kot sem označil z rdečo (številka 2). Imam prav?

Problem pri meni pa je, da takrat ko turbina fila na polno, imam preveč boosta, in predvidevam, da bi ga moral več preusmerit v izpušni del. To pa dela tale actuator (ta zlata stvarca). In sedaj - če tisti del, ki je zategnjen z matico, prestavim malo bolj na levo, posledično to pomen, da se bo ta stvar na desni strani še bolj odprla - še več zraka spustila v izpušni del? Ampak če jo prestavim bolj na levo, potem bo že v štartu (štantgasu) zadeva malo bolj nagnjena na levo kot je trenutno označeno z modro?

LP
Uroš
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

:D :D :D men se kr smeji:) Zdej sem pa zrihtu zadevo...

Včeri še preden sem to objavu sem jst to v garaži že vse preštimu - matico in vse skupaj sem prestavu bolj na levo (tko da se navojev skoraj ni več vidl), ampak pol mašina ni bla ogreta, pa ura je bla že tolk, bi vse v naselju zbudil, pa mraz k svinja, da sem samo parkiral in šel domov. No dons se pa peljem spet čez Katarino:) čakam da se mašina ogreje, pol pa po gasu... in....... ssssk, zadevca zasika, boost pa vidim tam nekje na 0.9:) Torej sem zadevo še poslabšu:) In tako se peljem v nizkih obratih v službo:) V službi spremljam, če mi bo kdo kej odgovoru, pa vidim, da se noben ne spozna, al pa nočjo odgovarjat:) In sem šel prejle poskusit kontra... odvijem matico in tisti del prestavim v desno, tako da je že skorajda navoja zmanjalo:) Zašponam, se usedem v avto in gremo probat:) In glej ti to... boost se ustavi na 0.4 bara oz. ko preklopi VTEC nekaj narase, kolk točno pa spet nisem mogu probat, ker PADA SNEG (če še kdo ni opazu) in je vsaka prestava ob preklopu VTECa takoj zakopala, za 5. je pa zmanjkal ravnine:) tko da ni blo nič, ampak mislim, da gre na bolje oz. da je problem rešen:) Če še ne bo dovolj, bom pa še mal podaljšu štangico:) Pa bo spet volan postal multifunkcijski (integrated home made boost controller:)
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

v bistvu si staknu dost simpl rešitev :) jst sm že hotu neki druzga predlagat ampak vidm da ni potrebno ;)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

urosbe napisal/-a::D :D :D men se kr smeji:) Zdej sem pa zrihtu zadevo...
Sorry, zjutraj sem ti nameraval odgovoriti, pa so me v sluzbi nekaj zmotili in sem jasno pozabil. Dobro to, da si zrihtal. Je pa s premikanjem wastegate nastavitve na palcki tako, da naceloma imas potem enako nizek tlak cez celo podrocje, tudi pri spodnjih obratih. Cela krivulja se skoraj paralelno pomakne navzdol.

To je edini "downside" te resitve.

Ampak, what works - works :)

/jan
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ja, sem opazu zjutri, ko sem imel boost 0.9, da se je avtu kar trgal, tud v nizkih obratih:) To je kr kopal s tretjo v klanc gor... Kaj pa če prestavim blokado na 5500, pa odprem še mal bolj, bo spodaj vleku ko zmešan:) Pa mam skor dizla:)
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

.... ti samo glej da ne bo na lepem kkšn del motorja postal prešibek za vse te napore pa da bi bum naredil ;)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

... sej to je bol joke kot kej druzga... jst če vidim boost nad 0.6 bara, sem hitrejši k bati, da umaknem nogo iz pedala:)
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

aja pol je pa ql Slika
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

urosbe napisal/-a:Ja, sem opazu zjutri, ko sem imel boost 0.9, da se je avtu kar trgal, tud v nizkih obratih:) To je kr kopal s tretjo v klanc gor... Kaj pa če prestavim blokado na 5500, pa odprem še mal bolj, bo spodaj vleku ko zmešan:) Pa mam skor dizla:)
V bistvu bi ti moral premakniti palcko na 0,9 nastavitev ter namontirati pred turbino FIA restriktor (35mm) in s tem omejiti boost. (kot na WRC ali grupa N).

Spodaj bi se mu trgalo, zgoraj pa ne bi moglo prevec dihat...

Sicer pa, zakaj imas ti K04 turbino? K03 bi ti bla u vrh glave, pa se spodaj bi ti prej zagrabila...

/jan
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Zato k je Greddy tako dal v kit:) Saj vedno pravim, ko take stvari počneš, se ful naučiš, pa ful preplačaš, razen če maš enga zraven, k je točn to že delu pred tabo. No jst sm bil skorajda testni zajček:) Pa še danes špila:) Če bi šel pa danes s tem znanjem, ki sem ga pridobil, še enkrat od začetka, bi pa za ta denar, ki sem ga dal notri, zdajle vozil 400hp+ na tem avtu.

Ta restriktor bi bila zanimiva stvar, so mi ga že omenjali... koliko je pa to sigurno, da ta restriktor ne zataji pri 8000 obratih? K če se to zgodi pri 0.9 bara, pol lahko sam še gledam, kolk daleč bo bate v zrak odneslo:)
Kje se pa dobi to zadevco, je draga?
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

urosbe napisal/-a:Zato k je Greddy tako dal v kit:) Saj vedno pravim, ko take stvari počneš, se ful naučiš, pa ful preplačaš, razen če maš enga zraven, k je točn to že delu pred tabo. No jst sm bil skorajda testni zajček:) Pa še danes špila:) Če bi šel pa danes s tem znanjem, ki sem ga pridobil, še enkrat od začetka, bi pa za ta denar, ki sem ga dal notri, zdajle vozil 400hp+ na tem avtu.

Ta restriktor bi bila zanimiva stvar, so mi ga že omenjali... koliko je pa to sigurno, da ta restriktor ne zataji pri 8000 obratih? K če se to zgodi pri 0.9 bara, pol lahko sam še gledam, kolk daleč bo bate v zrak odneslo:)
Kje se pa dobi to zadevco, je draga?
400hp na FWD? No ja, marsikomu bi se postavilo vprasanje o smiselnosti...

Flow restrictor ne more zatajiti. To je popolnoma mehanska zadeva, del cevke, katera se na sredini stanjsa na premer 34 ali 35mm. Vgrajeno je pa to direkt na sesalni del kompresorja pri turbini...

Tukaj je slikica fuel restriktorja, na en tak nacin bi moral to narediti:

http://www.demon-tweeks.co.uk/products/ ... e=ATLRE202

/jan
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Hm, saj Cicero tudi vozi na 450+ pa gre še na več:) Pa to sem dal itak samo za primerjavo, v kakšni prednosti si, če imaš znanje že od začetka... prišparal bi vsaj 30%:)
Jaz se bom počasi ustavil kar na tem kjer sem. Zakaj bi pa rabil več. Za na drag-e je itak vedno premal, za na cesto, je pa tole čez glavo, sploh odkar imam izpuh by Hemingway (tnx care! :D )
Jaz sem se že navadil, pa se mi ne zdi nič več posebnega, opaziš pa vedno znova navdušenje sovoznikov, ki jih prvič pelješ na test drive... tresoče roke, zatikanje glasu, tud kričanje:) itd. skratka vse znake, ki sem jih tudi sam izražal, ko sem se prvič vsedel s to mašino za volan:)
Odgovori