Fiat Coupe 2.0 16V turbo modding

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Fiat Coupe 2.0 16V turbo modding

Odgovor Napisal/-a croma_man »

tisti k me poznajo vejo da sanjam o tem avtu noč in dan.

za spomlad je načrt spravit zadevo na cesto in vozit in vozit in vozit in vozit.

osnovni načrt :

- 2.000.000 sit finančnih sredstev
- kupit zaribanega 2.0 16VT iz nemčije ali italije (cca 2-3.000 EUR za dobro ohranjen in dober letnik)
- predelava motorja iz 190 na 300+ konjev (neke veze mam v maranellu, pa pri RSR-ju se bo baje tud dal ga na optimizacijo).
- podvozje gewinde verzija 2 in pa 18" team dynamics platišča
- izpušni sistem primeren motorju

................

toliko o načrtu, zdej pa k dejstvim in napotkim, sledim že dolgo ta forum in opažam da so tuki pravi maherji in taki ki so že podobne zadeve delal in bi zdej združu vse informacije in naredu res BEST CAR FOR BUCK brez nepotrebnih napak in kiksov ki se zelo rade nardijo če sam nekaj planiraš.

informacija dosti koristna je tale : motor je identičen lancia integrale in alfa 155 Q4, evo integrale ima t35bb z oznako TB0385 ki je pa dokaj redka ampak če se bom spustil v projekt kar se bom 100% jo bom že nekako dobil. Fiat coupe ima serijsko špero tak da za prenos moči na kolesa mislim da nebo pretiranih problemov.

tuki je info page o tunanju tega motorja sam je v italjanščini tak da bi prosu koga da bi tole prevedu :

http://www.clubdelcoupefiat.com/tecnica.htm - na tem linku Tuning coupe 16v turbo

tuki je pa stran kjer je opisana predelava motorja do potankosti z vsemi deli (bonus ki ga imam je motor ki ga imajo lancie integrale in je mislim da do tuning materiala lažje pridit kot pa za druge modele motorja).

http://members.lycos.nl/joerifiles/buil ... ge%201.htm

cilj mi je pa tale dyno od končanega projekta od tega tipa : 330 HP in pa 490 Nm navora

http://members.lycos.nl/joerifiles/grafiek.JPG

tuki je pa še link od fiat coupe foruma kjer so opisane predelave na opisanem motorju.

http://www.fccuk.org/ubbthreads/showfla ... Post285001

avto ima serijsko 320mm brembo zavore spredaj in 284mm zadaj tako da pri zavorah mislim da nebo potrebnih predelav.


zdej pa mojstri na dan z predlogi kako se lotit zadeve da bo "živa in zdrava" postavljena spomladi na cesto.

Vnaprej se zahvaljujem, vsi napotki oz. komentarji na zgoraj napisane linke pa so zelo dobrodošli.

Holla [-o<
Uporabniški avatar
HaBBicH
Iber model
Prispevkov: 162
Pridružen: 12 Okt 2004, 17:09
Kraj: Kranj pri Primskovem

Odgovor Napisal/-a HaBBicH »

cromca tis odpuln :D
Pa ne pozabt na bodykit k si mi ga lepu na MSNju...
Sanjski moski :D

Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Odličen projekt, svetoval pa js ne bom nič, ker mam premal konkretnega znanja. Vso srečo!
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Na tistih strane ze vse pise. Samo drzis se napisanega. Razen tocke kjer je tip visal kompresijo na turbo motorju.
Rabis kovane bate, jeklene vijake glave, grupa A tesnilo glave motorja. Prav pride se sesalna odmicna gred Tipota 16V. In vse kar spada zraven, ce delas generalko na motorju (razna tesnila in mogoce se oljna pumpa)

Potem rabis kaksno vecjo turbino in vecji intercooler ali pa kar vodno hlajen intercooler.
Po zelji se bolj umetniski izpusni kolektor. Lahko zaposlis kaksnega Hemija da ti to zvari skupaj, prav tako komplet nov izpuh.

Na koncu razne malenkosti kot je vecja pumpa za benz in vecji injektorji.
Ne pozabit na tuning elektronike.

Ce kaj rabis lahko zrihtamo. Od tesnila karterja do predelave elektronike.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Zanimiv in hkrati zelo zahteven projekt.

Če bom lahko in če bom znal, bom pomagal.

Res pa je, da to ni glih moje področje. Če bo kdo kdaj rihtal kakšnega amerikanca, mu pa z veseljem lahko precej pomagam. ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

ha-biatch styling pride tokrat za tuningom :-°

kolektor sem gledal in stane faking 999€ teli špageti, zdej pa zapletenost tega kolektorja kot je na sliki mu dam 9 od 10 točk ker je res umetnija ujet 4v1 enako dolžino...resnično špageti, glede izpuha lahk mojster hemy pove če mu uspe take špagete nardit svaka mu čast pa rade volje ga dam njemu delat takrat ko bo treba.

glede elektronike in tuninga, jutri pošljem "kontaktom" v maranello link do tele strani z 330 HP predelavo pa da dobim približno informacijo glede cene - pug406 ve za koga se gre :-({|= koperska naveza :D:D:D

čist okvirno če ma kdo kako predstavo o tej zadevi cenovno kolk bi me stalo glede materiala za generalko + tuning? Zdej to je zlo okroglo vprašanje, zarad mene totalno zaokroženo če naprimer uporabim vse konktakte ki jih lahk dobim, ebay, tujina,....sam tak da mam eno številko k se je lahk primem v stilu 5000€ ker trenutno nima smisla da grem računat sam skup.

Na tale forum sem se pa obrnu tud zato ker npr. lep primer je uros z hondo če bi poznal pa vedu preden se je spustu v hud projekt bi se tak kot je reku vozu z 350+ horsiji za manj dnarja kot pa je dal da se vozi pač s tem kar ma - upam da mu sprašim hlače spomladi če se bomo kej pomerli :)

turbina gre gor t35 s tem da upam da bojo italjani zvohal kako integrale EVO turbino ker baje najbolj ustreza motorki...zdej pa da bo zadeva laufala na normalnem boostu kot mora bo treba zamenjat vse cevke do zadnje (tud tuki bom rabu pomoč da se zadeva spelje optimalno).

tak da trenutne naloge vidim v tem da najdem cene predelave v italiji (torej mehansko generalka in tuning) ali pa domača predelava z seveda vohanjem za deli (ebay, tujina, veze...) s tem da pomoje če temu tipu k ma integralko pišem bo pomoje rade volje odgovoru če kej nebo šlo pri domači predelavi ker je očitno sam delal zadevco. Tak da če se zadeve lotim v lastni režiji bom rabu vso pomoč od cevk, tesnil, mehanikov, varjenja, elektronike,... in bo res vsa pomoč zlo pršla prav.

Sicer pri nas obstaja "baje" ena 155 Q4 z omenjeno evo turbino in "rahlimi" predelavami na motorju sam zdej je problem kje naj najdem tega človeka da malo pobezam zadeve.

še enkrat pa hočem delat safe tuning v kolikor je to mogoče pri takem dvigu performans ker itak ni nobenemu ki se spušča v tak šport da bo mel večino časa avto podrt in iskal probleme zakaj zadeva ne trga.

lahko pa priskrbim kompleten CD z slikami serijskega motorja in coupeja do zadnjega šraufa - se zadeve dost prodajajo po ebayu - mislim da bo manual dost koristen če se bo delal tuning pri nas.
nightrider31
Majkl Najt
Prispevkov: 83
Pridružen: 10 Okt 2004, 21:02
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a nightrider31 »

za 155 malo povprasaj ali Zorana ali Blaza mislim da ta dva vesta za vecino alf v slo.
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Na forumu je kar nekaj mehanikov ki ti bodo razmontirali in spet sestavili motor. Se bodo ze sami oglasili. Nazadnje je Rider sestavljal nekega Nissana.

Bati so dragi. 800 EUR v Italji. Ostalo je vse po 100 EUR. Vijaki, tesnilo, benz pumpa. Injektorji niso poceni 300-400 EUR.
Turbina 800 EUR ali vec , ali pa kaksno rabljeno. Intercooler 300 EUR ali rabljen.
S Hemijem se zmenis za izpuh in kolektor.
Elektronika 500 do 1000 EUR, odvisno kdo in kaj se dela.

Zraven je omenjena se mocnejsa sklopka. To je tudi pomemben del predelave. 500 EUR.

Potrosni material je za Fiata poceni.

Verjetno se kaj manjka.
Uporabniški avatar
OpaNkaR
Mal več k dim
Prispevkov: 51
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:52
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a OpaNkaR »

Kar se tiče predelav, na www.alfaromeo-si.com kontaktiraj:
- darko567 (155 Q4, ca.360HP @ 1,2Bar)
- wolf66 (155 Q4)
- ginek (Delta HF)
. . : : Cuore Sportivo : : . .
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Čist tko: Brembote ma samo 20v Turbo z 220ps... Se pa ?abe swap nardi, so okol 500 EUR ponavad...

Drgač pa fajn projket, Coupe je faj avto, sploh ni maš občutka da je Fiat \:D/ (res nenormalno bolje narjen kot Tipo)

Kaj pa varjanta uzet enga lepga 2.0 20VT?? Z izpuhom in malce dvignjenim tlakom je ca 270-280ps mala malca...
Slika
Uporabniški avatar
OpaNkaR
Mal več k dim
Prispevkov: 51
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:52
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a OpaNkaR »

A 4x4 pa ni meu noben Coupe??
Sm prou presenečen, ker sm meu v spominu da so tut taki obstajal. 8-[
. . : : Cuore Sportivo : : . .
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

2.0 20V ima 5 cilinderski motor in nad 270-280 konjev ni varno tjunat [-X poleg tega da je to HGT motor ki že v osnovi brez turbine žre bencin in ga ne pije - z turbino pa tud 20 litrov ni problem. Tud vsi lastniki 2.0 20V turbačev so mi svetovali da če hočem delat hiter avto naj vzamem ultimativno mašino torej 2.0 16v turbo aka. integrale ;)

evo pa tud tist nizozemc mi je odpisu in ma na voljo ves material :

My car has been running fine for 1,5 years now. I mostly drive it on the circuit and sometimes on the road.
It is 330Hp and 490Nm.
0-100 is in 4,somthing seconds.
It has a very good torque curve. (see website)

I can help you with advice and I also sell parts.
I sell branched exhaust manifolds and exhaust, all stainless steel.
Also forged pistons, cams, race clutch.
And I do have many spare used parts.
And I have been building e few Integrale engines for customers. All over 300Hp.

Just let me know.

Greetings, Joeri

pa še nekaj slikc materiala ki ga ponuja :

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

bom pa vprašal kakšna bi bla cena za ves material če mi ga on zrihta ker očitno obvlada sceno \:D/
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

Po primorski se je vozil en Tipo z motorjem od HF Integrale. Sam motor ni bil nič pedenan. Cena za predelavo je bila pa se mi zdi okrog 5000 EUR.
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Tle si pa mim udaru, 2.0 16v bo nenormalno več pil :D :D resno ti lahko iz prve roke povem. 220ps Coupe je bil na testni par dni doma, se je ornk ga gonilo naokrog. In je mel nižjo porabo k Tipo 2.0 16v ki je bil 7 let pr bajt in je bil nenormalno ohranjen.... Tipo 14l po mestu, noramlno vožen, mel je pa narjenih 77.000km v 7 letih!!! tako da je bil lepo čuvan itd... No sam itak pr takih konjih kot majo Fiat turbači treba porabo v zakup vzet...
Nism reku da je varno nad 270, je pa varno do :D
?e bi že delala tak projekt pol bi šel vsaj na 350ps \:D/ \:D/
Slika
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

8-[ sm se menu z ene 10 lastniki coupejev v živo - tud na drag race-u v SG-ju letos ko so bli trije. Vsi so rekl da je poraba pr 20v večja kot pri 16v, zdej avta nebom kupu da bom gledu na porabo ampak na vozne lastnosti - tud tale z lancio je reku za normalno vožnjo pod 10 litrov, normalno divjanje 16 litrov max, race track pa tak vemo kaj pomeni na porabi ](*,)
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

mogoč smo se narobe razumel.

avto bom kupu cel, z zaribano 2.0 16v turbo mašino ki je identična integralki.

torej bom mel mašino katero bo treba podret in nardit generalko.
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Kain problem :D Tud to se da :-# :D
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

rider, si pogledal tist link ko sem prilepu za generalko motorja...to izvedljivo v tej meri če dobim material da se lotiš tega? kaj je z obdelavo glave in kanalov? lahko zrihtam vse sheme od elektrike do zadnjega vijaka za ta motor.
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

Rider napisal/-a:Kain problem :D Tud to se da :-# :D
need help? :D
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Če je materjal se da vse zrihtat. Samo nekaj še: Če misliš kupit zariban motor pričakuj da obstaja možnost da boš moral menjati tudi glavno gred poleg ostalih stvari. Odvisno od tega kje je zaribala pa mogoče celo blok!!!

Pa papirji so tudi dobrodošli oz. most wanted :D
Odgovori