Fiat Coupe 2.0 16V turbo modding

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

SunShiner napisal/-a:
Rider napisal/-a:Kain problem :D Tud to se da :-# :D
need help? :D
Why not :D
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

predlagam sledeče ko zberem ves material na papirju, pa cene pa vse detajle da se dobimo nevem nekje na eni pijači pa predebatiramo zadevo v nulo. Potem pa samo nakup materiala, avta pa razparat čreva. Očitno na tem forumu najdeš vse kar rabiš za happy tuning :)

[-o< thank you god for this blessed forum [-o<
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

croma_man napisal/-a:Očitno na tem forumu najdeš vse kar rabiš za happy tuning :)
to je nekak point vsega tega :D
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

croma_man napisal/-a:. Očitno na tem forumu najdeš vse kar rabiš za happy tuning :)

[-o< thank you god for this blessed forum [-o<
Dj ne seri, k tem benov. :-s

Khm, nazai k temi. Veliko sreče in znanja ;)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Tkole se opisuje projekt,svaka čast =D> =D>

Vzemi moje naslednje besede resno:

ko bo motor zunaj naredi spot welding v motornem prostoru,kontaktiraj me za izdelavo močnejših nosilcev motorja,nabavi poliuteranske selen bloke,podvozje demontiraj in nesi stršat,nabavi spodnje in zgornje strut brace.....vse tole bo bistveno pripomoglo izredno dobrim voznim lastnostim kar boš potreboval pri taki moči in FWD :-$

Vso srečo in veliko živcev pri projektu ti želim--->potreboval jih boš O:)
Slika
Uporabniški avatar
dejan84
Dohtar
Prispevkov: 292
Pridružen: 10 Okt 2004, 22:38

Odgovor Napisal/-a dejan84 »

croma_man napisal/-a:Očitno na tem forumu najdeš vse kar rabiš za happy tuning :)

[-o< thank you god for this blessed forum [-o<
Zdej vidš zakaj sm ti ga skrivu :D hehe
Slika
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

takole - un iz nizozemske mi je odpisal cene zdej bi pa jst uprašal za mnenje o cenah če so uredu ker realno res nimam predstave o materialih ki se vgrajujejo.

kopiram kr cel mail :

Offcourse I can supply you with the branched manifold so, you have to make a small part inbetween them yourself.

forged pistons- 950
stainless steel branched manifold 725
clutch Gr A- 275
clutch plate Gr A- 225
Spesso head gasket excl rings- 150
12.8 headbolts (used 1 time) 85

All parts are new accept 1 set of headbolts 12.8 of course I can get them new if you want but the price will be higher.

You can balance and shotpene your rods. I can also get you H - rods but that is not cheap....

I am in the progress of developing some special cams. In the next week I hope to hear more about the progress

If you have any questions or need some advice, let me know.

Greetings, Joeri

---

torej mnenja, men se zdi sam za kolektor prehuda cena, drugo se da preživet.
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Cene so v???? EUR??

Pa za ta head gasket, kaki ringi naj bi bli al naj nebi bli zraven? Pa to dihtungo se da cenej naredit pa ročne izdelave je in tudi kvalitetna.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

ja tele cene so v evrih (vsaj zdi se mi da majo nizozemci evre O:)
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

croma_man napisal/-a:
forged pistons- 950
stainless steel branched manifold 725
clutch Gr A- 275
clutch plate Gr A- 225
Spesso head gasket excl rings- 150
12.8 headbolts (used 1 time) 85

torej mnenja, men se zdi sam za kolektor prehuda cena, drugo se da preživet.
1. če dobiš kolektor cenej, vsa čast ti. Tole je še pocen!
2. bati: katera firma? Drgač pa cena ok.
3. Sklopka komplet od AP racinga do cca. 650Nm pride okol 600 eur.
4. Spesso dihtunga grupa A z obročki pride cca. 400 eur
5. Vijaki pridejo novi cca. 100 eur

No zdej pa glej kolk se splača. Jst sem mel možnost dobit iz usa bate za 800 $, ne pozabi injektorjev ! ! (800 $), ojnice niso problem, lahko maš orginal.

Če te še kej zanima vpraši.
:)
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Bati se dobijo v Italiji za priblizno 800EUR.

Pri nas bi ti kdo naredil izpusni kolektor ceneje, ene par jih poznam, ki so ze delali te zadeve.

Ce je tesnilo glave tak problem potem je res bolje nabaviti tole grupa A.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

torej čist tak kokr sem razumel da ma tip dobre cene pa da se res spozna na zadevo - tolk sm znal razbrat od vaših odgovorov.

opazu sm pa tud da par stvari ni navedu zravn kot so injektorji, t35 turbo,... tak da ga morm res uprašat za kompleten part list pa za ceno.

dela pa tud neke odmične druge kokr sm razbral ampak jst bi se rad ustavu pri nekem kompromisu da je avto še za vsakodnevno uporabo in da ni track car.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Turbin je milijon razlicnih, ki pasejo na avto. Tudi cene so razlicne.
Odmicne baje dobro pasejo od Tipo 16V.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

spet se mal javljam z enim vprašanjem :-°

sem se v tem času menil z dosti ljudmi ki imajo 200+ avtomobile, pa vsak k sm mu omenu kar bom delal je rekel da naj prvo kupim 2.0 16v turbota ki dela, ga vozim, pošraufam vse da je avto res 1A (od bremz, podvozja, ojačitev, zamenjam vse kar se da zamenjat od cevi pri turbini da ne izgublja boosta, in ko bo na serijskem boostu avto dal svoje ven in ko se bom seveda navadil na teh 190 konjev naj grem delat tuning, prej pa je večina odsvetovala ker sem se rodil z betonsko desno nogo [-X

enako vprašanje postavljam tud tukaj - računal sem pa da bi avto takoj spomladi kupil, in se spravil v tuning enkrat poleti.
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Jst sem šel iz 45 -> 170 konjev.

No big deal. Tko kt je reku hemi. Ampak moraš vedet nekaj. Za vsako pizdarijo ki jo boš naredil, boš odgovarjal sam! Torej po pameti.
:)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

croma_man napisal/-a:spet se mal javljam z enim vprašanjem :-°

sem se v tem času menil z dosti ljudmi ki imajo 200+ avtomobile, pa vsak k sm mu omenu kar bom delal je rekel da naj prvo kupim 2.0 16v turbota ki dela, ga vozim, pošraufam vse da je avto res 1A (od bremz, podvozja, ojačitev, zamenjam vse kar se da zamenjat od cevi pri turbini da ne izgublja boosta, in ko bo na serijskem boostu avto dal svoje ven in ko se bom seveda navadil na teh 190 konjev naj grem delat tuning, prej pa je večina odsvetovala ker sem se rodil z betonsko desno nogo [-X

enako vprašanje postavljam tud tukaj - računal sem pa da bi avto takoj spomladi kupil, in se spravil v tuning enkrat poleti.
200+ in FWD ni ravno priporocljivo naenkrat osvajati. Mislim, da so ti osebe kar dobro svetovale... Jaz sem sel v svoji karieri nekako takole:

Jugo Florida - 75ps
Honda Civic 1.4 : 92ps
Honda Civic 1.4 : 92ps
Skoda Octavija: 150ps -> 180ps -> 200+ps

Nadaljeval bom pa s quattro pogonom in 300+ps :D

/jan
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Mah ni pene :D največ je itak od tebe odvisn kako je v glavi poštimano. So ti pa vseeno kr uredu svetoval, vendar se da prežvet :D Prvo leto izpita sm sicer katro fural (yes 34ps), vendar velik km umes naredu tut z 1.8T +200ps in je šlo bp :D :D valda po pameti..

Bi ti pa res svetoval prvo avto v nulo porihtat, podvozje , zavore, kej ojačat pol pa na motor. Če je pa dost denarja na voljo pa ne vidm ovir da bi vse na enkat naredu :D :D
Če bi pa izbiral (da ni dovolj sredstev) bi pa motor zihr na koncu pršparal za rihtat, sej za silo se takoj mal tlak dvigen da ma unih cca 215-220ps :D

Ti sam avto ubod pa v akcijo \:D/ \:D/
Slika
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

Jp, je kr res tko kukr je Cupra reku - full je odvisno kako maš podstrešje pospravljeno. Jst sm začel s hondo civic 75hp, jo nadgradil na (i think) malce čez 90hp in imel zeloooooo težko nogo. pol sm se pa realiziral kako pa kaj mora biti na cesti ter se skuliral (ne čist ampak vseeno veliko :D:) kar se tiče obnašanja na cesti tko da pol prehod na 200hp in RWD sploh ni bil težak, v zelo kratkem času pa je še sledil skok na 260hp. and guess what - še vedno mi je full premalo, ihahajev se tok hitro navadiš da je to čist neverjetno :)

tko da - plan kar se tuninga tiče si imel v redu sestavljen (zaribana mašina pa to, posledično je avto cenejši, itd.) tko da če veš da se boš znal kontrolirat kr dej sledit planu, je čist kul O:)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

sm mel že pred tem fiesto 1.1, pa cromo 2.0 8v, pa en mesec 2.0 8v turbo cromo, pa peugeot 205 1.9 gti en mesec, escort 1.8 16v pol leta zdj pa končno en avto k da za 1.4 mašino svoje ven pa ne dajem skoz v popravilo :) tak se mi je vsaj keš nabral za coupeja :D:D:D

tale vikend se še z enim "turbo" mehanikom dobim pol bomo pa vidl kak se bom odloču. Ideja o tem da pa kupim delujočega coupeja pa ga res pripravim na srčni vzpodbujevalnik močnejši pa ni slaba. Itak bo dost dela že s tem.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ma res ubod enga da je vsaj lepo vozn :D pol pa kokr si reku, mal pleh popravt, podvozje in zavire porihtat, po potrebi kej ojačat.

Pol ma motor: najbrš bo treba ena ornk generalna :D pol p asam več kako je z denarjem. Al zravn generalne še v tuning al pol čez neki cajta..
BTW: mislš avto iz italije prpelat?? ker pr nas je kr suša z turbači (ene 2 se sam prodajata)
Slika
Odgovori