če je zapora progresivna potem se z večjim Qdov tudi zaporni moment poveča, potem je tudi sila na kolesu ki dosega večje trenje poveča, samo tisti kolo, ki nima upora bo še vedno energijo nad močjo zapore porabilo za centrifugalno silo, upor... kako hitro se bo vrtelo?
4X je sam ena možnost od neskončnih
P.S.
differentialis
gre za odvod, neskončno majhne vrednosti , ki ne morejo biti že po definiciji v kontekstu enega prestavnega razmerja.
Limited slip diferencial 1
-
- Dragster
- Prispevkov: 88
- Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
- Kraj: Kranj Mavčiče
Mislim da je tole prvič, da nebivedu nekaj ne šteka do popolnosti.
nodes in modriDIRKAC imata prav. Tu ne gre za hitrosti vrtenja koles (oz. njihovo razliko), ampak za sile vrtenja.
Spet pri istem primeru:
Če je zapora 20%, in imamo 100 Nm na kardanu, dobi eno kolo 20 Nm, s katerimi mora poriniti cel avto (se pravi tono), dokler ostalih 80 Nm vrti le polosovino, disk/boben in kolo. Ta masa je pa zelo majhna, tako da se bo tisto kolo zavrtelo zelo hitro, zato pa tudi trdim, da LSD ni dober za take situacije.
Recimo tako:
- LSD skrbi, da ne pride do razlike sil, med dvemi kolesi.
- špera skrbi da ne pride do razlike hitrosti med kolesi.
nodes in modriDIRKAC imata prav. Tu ne gre za hitrosti vrtenja koles (oz. njihovo razliko), ampak za sile vrtenja.
Spet pri istem primeru:
Če je zapora 20%, in imamo 100 Nm na kardanu, dobi eno kolo 20 Nm, s katerimi mora poriniti cel avto (se pravi tono), dokler ostalih 80 Nm vrti le polosovino, disk/boben in kolo. Ta masa je pa zelo majhna, tako da se bo tisto kolo zavrtelo zelo hitro, zato pa tudi trdim, da LSD ni dober za take situacije.
Recimo tako:
- LSD skrbi, da ne pride do razlike sil, med dvemi kolesi.
- špera skrbi da ne pride do razlike hitrosti med kolesi.
Zdej razumem poanto. Ni problema. Pač zavedlo me je "pričanje" starega mehanika.JohnyR napisal/-a:Mislim da je tole prvič, da nebivedu nekaj ne šteka do popolnosti.
nodes in modriDIRKAC imata prav. Tu ne gre za hitrosti vrtenja koles (oz. njihovo razliko), ampak za sile vrtenja.
Spet pri istem primeru:
Če je zapora 20%, in imamo 100 Nm na kardanu, dobi eno kolo 20 Nm, s katerimi mora poriniti cel avto (se pravi tono), dokler ostalih 80 Nm vrti le polosovino, disk/boben in kolo. Ta masa je pa zelo majhna, tako da se bo tisto kolo zavrtelo zelo hitro, zato pa tudi trdim, da LSD ni dober za take situacije.
Recimo tako:
- LSD skrbi, da ne pride do razlike sil, med dvemi kolesi.
- špera skrbi da ne pride do razlike hitrosti med kolesi.