Limited slip diferencial 1

Da bo vlekl!!!
nodes
Greenstuff
Prispevkov: 22
Pridružen: 12 Jun 2005, 09:41

Odgovor Napisal/-a nodes »

če je zapora progresivna potem se z večjim Qdov tudi zaporni moment poveča, potem je tudi sila na kolesu ki dosega večje trenje poveča, samo tisti kolo, ki nima upora bo še vedno energijo nad močjo zapore porabilo za centrifugalno silo, upor... kako hitro se bo vrtelo?

4X je sam ena možnost od neskončnih

P.S.
differentialis
gre za odvod, neskončno majhne vrednosti , ki ne morejo biti že po definiciji v kontekstu enega prestavnega razmerja.
Zadnjič spremenil nodes, dne 07 Dec 2005, 02:54, skupaj popravljeno 2 krat.
modriDIRKAC
Dragster
Prispevkov: 88
Pridružen: 13 Okt 2004, 16:10
Kraj: Kranj Mavčiče

Odgovor Napisal/-a modriDIRKAC »

no končno...edn k šteka....
prva prestava je za okras...druga pa kople....
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Mislim da je tole prvič, da nebivedu nekaj ne šteka do popolnosti.


nodes in modriDIRKAC imata prav. Tu ne gre za hitrosti vrtenja koles (oz. njihovo razliko), ampak za sile vrtenja.


Spet pri istem primeru:
Če je zapora 20%, in imamo 100 Nm na kardanu, dobi eno kolo 20 Nm, s katerimi mora poriniti cel avto (se pravi tono), dokler ostalih 80 Nm vrti le polosovino, disk/boben in kolo. Ta masa je pa zelo majhna, tako da se bo tisto kolo zavrtelo zelo hitro, zato pa tudi trdim, da LSD ni dober za take situacije.

Recimo tako:

- LSD skrbi, da ne pride do razlike sil, med dvemi kolesi.
- špera skrbi da ne pride do razlike hitrosti med kolesi.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

JohnyR napisal/-a:Mislim da je tole prvič, da nebivedu nekaj ne šteka do popolnosti.


nodes in modriDIRKAC imata prav. Tu ne gre za hitrosti vrtenja koles (oz. njihovo razliko), ampak za sile vrtenja.


Spet pri istem primeru:
Če je zapora 20%, in imamo 100 Nm na kardanu, dobi eno kolo 20 Nm, s katerimi mora poriniti cel avto (se pravi tono), dokler ostalih 80 Nm vrti le polosovino, disk/boben in kolo. Ta masa je pa zelo majhna, tako da se bo tisto kolo zavrtelo zelo hitro, zato pa tudi trdim, da LSD ni dober za take situacije.

Recimo tako:

- LSD skrbi, da ne pride do razlike sil, med dvemi kolesi.
- špera skrbi da ne pride do razlike hitrosti med kolesi.
Zdej razumem poanto. Ni problema. Pač zavedlo me je "pričanje" starega mehanika.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Zato pa imamo forume.

Jst sm že tudi veliko od tebe zvedu.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... je že kdo delal, ali kje zasledil špero za PSA menjalnik BE ali ME,...
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Js sm jo, sam je res draga...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Odgovori