Stran 1 od 2

? lažje jermenice - vaše izkušnje

Objavljeno: 05 Dec 2005, 23:56
Napisal/-a GorazdO
Gre za jermenice (pulley) t.i. mikro jermena; torej tiste na glavni gredi (do 2 kg lažja), alternatorju in servo pumpi; nekateri imajo (imate) zraven še vodno črpalko;

Problem: kupiti ali ne kupiti; cene so nekak od 120 USD naprej - do 250... odvisno od znamke,... tud kompleti (v mojem primeru: glavna gred, alternator in servo) so že od 120 USD (ne top "tuning"..) naprej...

Me zanima, če ma kdo izkušnje s tem; se kaj pozna, da je jermenica npr. pol lažja; nekateri omenjajo učinek podoben menjavi vzrajnika, čeprav ne tko izrazit (da se hitreje zvrti,...);

Objavljeno: 06 Dec 2005, 09:28
Napisal/-a TypeKoshiR
O tem sem tud jaz dost studiral,
sem slisal pa obe strani kao da so dobre in kao da niso dobre!
zdej za slabo sem neki slisal naj nebi bilo dobr ker razmerje ni isto napram vztrajnik in pulley(ful mai obremenitev na strani jermenic-to govorim samo za glavno jermenico) ... pol pa ne vem ce je kaj na tem...
bi mogu spet najdt tele poste k sem bral debato o teh pulley-ih

LP

Objavljeno: 06 Dec 2005, 11:37
Napisal/-a GorazdO
Kosir: Se ti zdi, da bi pogonska gred trpela al kako?

Hemi - ja.. se strinjam.. sam me mika da bi vseeno probal... (verjetno ne sam mene). Dejstvo je, da se bokser počasi zvrti; sej ko se vrti ni problem... sam zvrtet ga do 4, 5000 pa traja in traja... in jermenica menda pomaga;

Objavljeno: 06 Dec 2005, 11:58
Napisal/-a TypeKoshiR
Jop nekak na to sceno se je slo,
bom pa probal najdt ta post kjer so se zgovarjal o enem najboljsem pulley-ev za hondo !

LP

Objavljeno: 06 Dec 2005, 12:06
Napisal/-a TypeKoshiR
Evo sem najdu o cem je bila govora fora naj bi bila da naj bi ti prej pozrlo lezaje na glavni gredi zaradi vibracij ker je tolk lazja jermenica...

En primer...

"my bro ran one on his on his lsvtec turbo for roughly 5000 miles before pullin it apart and sleeving it. there were small ridges in the main bearings, so truth be told, they do work your bearings a little harder... but im stilll runnin it in my fully built gsr. "

tuki je mal govora o tem
http://www.honda-tech.com/zerothread?id=1207659

Objavljeno: 06 Dec 2005, 12:25
Napisal/-a TypeKoshiR
Evo takrat k sem jest to gledu sem pol prsu do zakljucka da bi se ubodla tale zadeva damper in ne lightw. pulley

http://www.fluidampr.com/sport_compact.htm

LP

Objavljeno: 07 Dec 2005, 07:47
Napisal/-a Rider
Kaj je for tega damperja? Nekak mi ne gre v glavo 8-[

Objavljeno: 07 Dec 2005, 08:49
Napisal/-a TypeKoshiR
Men tud ne !
probavam izsledit podatke pulley vs damper pa minekak ne rata povsod pise da je boljse in da ne unicuje lezaje tako kot pulley...je pa res da majo vseh hudih masinah notri damperje in ne pulley-e...
damper- amortizer,blazilec...
zdej ce gremo z tega pogledat naj bi bil lazji kolkr original jermenica in pa se zmeraj blazil vibracije ki jih dobiva gred zaradi lazjega pulley-a

LP

Objavljeno: 07 Dec 2005, 09:51
Napisal/-a Rider
Sepravi če prav razumem ima damper mogoče med vpetjem na gred in ležiščem za jermen (recimo) nek amortizer - kao en gumizglob...

Tako nekako ma moja toyota narejeno...

Objavljeno: 07 Dec 2005, 09:51
Napisal/-a Rider
hemingway napisal/-a:Kolikor se men zdi je bolje zato ker ima zadaj tisti odvečen obroč kater zaradi visoke hitrosti drži ravnotežje jermenice...
Samo odvečen obroč je odvečna teža 8-[

Objavljeno: 07 Dec 2005, 10:31
Napisal/-a TypeKoshiR
Ta damper je lazji od orig. jermenice... !

LP

Objavljeno: 07 Dec 2005, 12:55
Napisal/-a Rider
Saj lih to mi ni jasno... :-k čeprav materjali pa to, pol še gre :-k

Objavljeno: 07 Dec 2005, 23:17
Napisal/-a nodes
relativno se ne splača
subjektivno to veš le ti
kot ZUP Racer to že moraš imet

\:D/

Objavljeno: 11 Dec 2005, 00:44
Napisal/-a DrMr
... taka jermenica je (saj ste že rekli) sestavljena iz notranjega obroča (osovina-kajla), vmes je navulkanizirana guma na zunanji obroč z utori za tračni jermen... guma duši vibracije, odpravlja resonance glavne gredi in s svojo težo ustvarja ravnovesje cele gredi (napram vztrajniku),... smo enkrat jermenico menjali, pa je zlomilo glavno gred na glavnem ležaju pri vztrajniku (mogoče samo slučaj) ??? te jermenice so potrošni material na HDi...

Objavljeno: 11 Dec 2005, 02:20
Napisal/-a GorazdO
To, da se HDi jermenice "redno" menja, sem že slišal od znanca (konkretno na Berlingu); pa neke gumice pri haubi je omenjal ,...
Kokrkol že - rihtam "logistiko" da dobim en komplet na sončno stran alp, če bo po sreči brez davka (gift); če pri meni ne bo efekta jih bomo probal na kakem turbaku...

Objavljeno: 11 Dec 2005, 08:48
Napisal/-a DrMr
... tiste gumice okrasne plastike motorja, pa naj menja z nosilci izpuha od katerce TL, je trajno, pa ceneje pride...

Objavljeno: 27 Sep 2007, 16:25
Napisal/-a Symon
OK res je stara tema ampak vsaj en bom delal nove po nepotrebnem ampak tole mi bo sčasoma prišlo še kako prav.
Torej, če na svoj avto vržem tole:
http://www.unorthodoxracing.com/Merchan ... ode=NX2000mi bo začelo pobirati ležaje na glavni gredi? Oziroma če bi dal delati takšne jermenice na CNC? A to pomeni, da bi jih moral dati tudi scentrirati, da ne bi imel takšnih težav (opletanje in obremenjevanje glavne gredi)?
Ker (vsaj za moj tip motorja) vem, da jih ima ogromno ljudi in nisem zasledil nobenih slabih vtisov kvečjemu dobrih. Večinoma jim underdrive jermenice celo prinesejo 3 konje. Mimogrede originalna vodna pumpa ima to navado da nad 6500 pride do kavitacije zaradi prevelike hitrosti, to pa se da odpraviti ravno na tak način (motor se namreč zavrti do 7500)

Mimogrede o kakšni gumi na jermeneici DrMr govoriš? Vsaj pri meni je nisem nikjer opazil.

Vnaprej hvala za odgovore.

Objavljeno: 27 Sep 2007, 17:55
Napisal/-a Charger
Olajsaj vztrajnik za 3 kile in se bo precej bolj poznalo. Toliko kot 10 jermenic skupaj.

Objavljeno: 27 Sep 2007, 21:00
Napisal/-a Symon
To verjamem ampak načeloma se mi ne gre toliko zaradi tega, da se bo motor vrtel kot zmešan ampak tudi zaradi tega ker naj bi DEJANSKO zmanjšale parazitske izgube in kar je še pomembneje zaradi spodaj napisanega:
Symon napisal/-a:Mimogrede originalna vodna pumpa ima to navado da nad 6500 pride do kavitacije zaradi prevelike hitrosti, to pa se da odpraviti ravno na tak način (motor se namreč zavrti do 7500)

Objavljeno: 27 Sep 2007, 21:40
Napisal/-a Charger
Kot ze napisano lazji vztrajnik se pozna precej bolj.