Stran 2 od 3

Objavljeno: 24 Sep 2006, 18:18
Napisal/-a Ferrarist
well...pridi mimo,pa boš pregledal 70 strani dolgo knjigo,kjer je na vsaki strani cca 15 vrst različnih jekel,piše tudi v kakšne namene se jih izdeluje,vendar je vprašanje,kje bi jih dobil,ker se stvari dela po naročilu,ponavadi predvsem za farmacijo,pa če jih ne naročiš vsaj 2 toni,ti jih zvaljajo oz. oblikujejo,za en kos se ti bi samo smejali...

tko,da...en čisto navaden inox dej,nimaš kej falit...btw:kolk bi mogla bit točna debelina pleha?

Objavljeno: 25 Sep 2006, 10:23
Napisal/-a djsly
1,9mm točno

Objavljeno: 25 Sep 2006, 10:58
Napisal/-a Ferrarist
ohjej...bo treba 2 mm in nekako na brusilnem stroju zbrusit...čakej...kaj ti bi rabu celo obliko tesnila,al samo une obročke?

Objavljeno: 26 Sep 2006, 11:13
Napisal/-a iKst
A se ne delajo tesnila tudi iz bakra ? Al je baker preveč občutljiv na temperaturne razlike.

Ferrarist, koliko bi računal da mi po serijski dihtungi nardiš tako kovinsko iz primernega materiala ? Samo jaz nebi 1.9mm, verjetno okoli 1mm, za točne mere bi moral pa še preračunat kakšno kompresijo dobim ven.

Objavljeno: 26 Sep 2006, 12:20
Napisal/-a Ferrarist
ma nardimo prjateljsko,a...ti zriši u autocad-u tesnilo in zrihtam jaz material+razrez O:)

Objavljeno: 27 Sep 2006, 06:57
Napisal/-a djsly
samo obročke, ne cele dihtunge.

Objavljeno: 27 Sep 2006, 18:20
Napisal/-a Ferrarist
aha...čak...a si sigurn,da bo tole vredu? 8-[
a nimajo una tesnila,k imajo notr že original obročke-takih obročkov,k se stisnejo in 100%priležejo površini ter debelini tesnila,,ko stisneš glavo?? :-k

Objavljeno: 28 Sep 2006, 07:42
Napisal/-a djsly
yap bo uredu. Imam doma orginal testnilio za q4 pa so obročki iste debeline kot ostali del tesnila.

Objavljeno: 28 Sep 2006, 11:31
Napisal/-a Ferrarist
aha...pol je zdej samo še vprašanje,kako stanjšat na 1,9 mm...HEMY?
a bi šlo z unim brusilnim strojem,k teče miza levo-desno in je narjen za fuul fino brušenje? :-k

Objavljeno: 28 Sep 2006, 11:41
Napisal/-a cc 206
Ferrarist napisal/-a:aha...pol je zdej samo še vprašanje,kako stanjšat na 1,9 mm...HEMY?
a bi šlo z unim brusilnim strojem,k teče miza levo-desno in je narjen za fuul fino brušenje? :-k
ja :D

Objavljeno: 28 Sep 2006, 12:12
Napisal/-a djsly
Kako bi zračunal kompresijsko razmerje z določeno debelino dihtunge?

Kere podatke potrebujemo, če se to sploh da zračunat? (ne dvomim, ampak vprašam za vsak slučaj)

Edit:

Sem najdo tole:

Displacement = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Stroke x 16.387
Head Gasket space = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Gasket thickness x 16.387064
Deck Height space = (Bore ÷ 2)2 x 3.14 x Deck Height x 16.387064
Compressed Volume = Head Gasket space + Deck Height space +
Piston Top volume + Combustion chamber volume
Uncompressed Volume = Compressed Volume + Displacement
Compression Ratio = Uncompressed volume ÷ Compressed volume


Sam je treba zdej kr neki podatkov dobit. Sploh tale "Combustion chamber volume".

Objavljeno: 28 Sep 2006, 13:40
Napisal/-a smile4me
Kar rabiš za zračunat je prostornina,debelino dihtnge,kompresijsko razmerje,premer cilindra.Ti zračunam samo dej mi vse to podaj al pa kakšno razmerje hočeš imet

Objavljeno: 28 Sep 2006, 14:07
Napisal/-a iKst
http://www.csgnetwork.com/compcalc.html

mogoče bo tole pomagalo, za hitrejše preračunavanje.

Objavljeno: 29 Sep 2006, 11:37
Napisal/-a djsly
takole naj bi zgledal profil obročka:

Slika

Bi šlo tole?

Objavljeno: 29 Sep 2006, 12:48
Napisal/-a Ferrarist
ohjej...btw-čakej...zakaj so pa una ušesca?

Objavljeno: 29 Sep 2006, 12:52
Napisal/-a djsly
da zagrizejo v blok :)

Objavljeno: 29 Sep 2006, 12:59
Napisal/-a Ferrarist
khm...lej,jst ti bom lepo zrezal ven iz 2 mm pleha,ti boš pa naprej ustvarjal,ok? :D

Objavljeno: 29 Sep 2006, 22:43
Napisal/-a Rider
Eno vprašanje... Ne predstavljam si zakaj bi to "grizlo" v blok, al pa samo nisem točno slike dojel. Daj bodi malo bolj konkreten... 8-[

Objavljeno: 02 Okt 2006, 08:05
Napisal/-a djsly
@rider:
ker tako potem ostanejo za dolg časa gor. Se potem menja samo dihtunga brez obročkov. Drugače bi moral vedno znova tudi obročke menjat, al pa jih postavljat na isto pozicijo.
Sej te zareze niso velike (cca. 0.2mm) lih tolk da zagrize.
bom pa tud brez tega preživel.

SEM VČERI MALO MERIL OBROČKE Z ORGINAL DIHTUNGE.

notranji fi je 86mm
zunanji pa je malo jajčaste oblike?!? Pričakovcal sem da bo to okrogla zadeva, neki tazga:

OOOO

zgledajo pa tkole:

0000

Ma se mi ne da še s tem zajebavat. bom okrogle gor dal pa pol obdeloval če bo potrebno.

Aha še zunanji fi: 92mm


PS: 86mm je za orginal dimenzije cilindra narjen. če se bo večalo luknje na 86.4, ali je potrebno ta notranji fi prilagoditi tej meri??

lp djsly

Objavljeno: 02 Okt 2006, 09:03
Napisal/-a Rider
aha v tem stilu, zdej mi je jasno :-#