Stran 1 od 4

Rja

Objavljeno: 19 Dec 2005, 15:29
Napisal/-a u-r-o-s
S čem zaščitit, začasno, očiščene kraste rje. Kakšen spray al kr temeljno barvo gor namazat, namreč zdej bi za silo mal počistil večje kraste rje in jih zaščitil, samo začasno, spomladi se bom lotil plehovje in ne mislim sedaj nekaj doktorirat sam tolk da nebi šlo preveč naprej.

Objavljeno: 19 Dec 2005, 15:36
Napisal/-a croma_man
spucaš res temeljito, tud mala pikica rje lahk napreduje v veliko kr hitro. Zato morš do mesa pridit tam kjer maš rjavo. Maš bel avto tak da ni problem tega popravit, potegneš tist del z kitom in prešmirgaš pa riskiraš eno piksno spreja belega in laka in poštrihaš. Čez kak teden pa polirko v roke pa zapoliraš zadevo in bo za zimo čist kul. Spomladi pa ubistvu ponoviš postopek če slučajno kej vn prebije, drugač pa samo lak pošmirglaš dol in daš štrihat skup z drugimi deli karoserije ki jih boš popravljal.

Objavljeno: 21 Dec 2005, 17:46
Napisal/-a dejan84
Rjo stran spravi s ferosanom.

Objavljeno: 22 Dec 2005, 06:58
Napisal/-a Dust
proti rji je dobra tudi neka "barva" ki se ji reče nekako washprimer al neki takega...je pa vdveh komponentah in rumene barve,ko jo naneseš se skoraj ne vidi

Objavljeno: 22 Dec 2005, 08:02
Napisal/-a nebivedu
Jst mam pa tuki eno vprašanje - nekdo je razlagal, da obstaja barva s katero premažeš rjast del kovine in se barva vžre v kovino preko rje in tam tisto železo ne rjavi več? Ali kdo pozna te zadeve - naj bi se uporabljale za barvanje mostov tudi.

Objavljeno: 22 Dec 2005, 14:18
Napisal/-a nightrider31
to naj bi bila barva na bazi epoksi smole lahko se pa malo bolj pozanimam vendar sele po novem letu ko grem nazaj v sluzbo \:D/

Objavljeno: 23 Dec 2005, 07:41
Napisal/-a nebivedu
nightrider31 napisal/-a:to naj bi bila barva na bazi epoksi smole lahko se pa malo bolj pozanimam vendar sele po novem letu ko grem nazaj v sluzbo \:D/
Ni problema. Zanima me enkrat do pomladi, ker bo šel takrat avto direktno v razstavljanje in bo čist na novo poklepan in poštrihan.

Objavljeno: 23 Dec 2005, 07:54
Napisal/-a Speedy
Drat krtača, CSD disk, šmirgl za čiščenje, pol pa EPOLOR temeljna barva (edina stvar od Colorja k je uredu)in čez še eno barvo, pa si na konju. \:D/

Objavljeno: 23 Dec 2005, 10:02
Napisal/-a nebivedu
Speedy neka firma dela barvo, ki se vžre skozi rjo direktno v železo - tam potem želeo nikoli več ne rjavi. Mislim da bo na to dal odgovor nightrider31, ko bo spet prišel v službo po dopustu. Tko da pustimo se lepo presenetiti.

Objavljeno: 23 Dec 2005, 11:22
Napisal/-a u-r-o-s
Matr a ve kdo kera barva je to ker jst bi že kr napacal rad, ker mam odprto vse.

Objavljeno: 23 Dec 2005, 11:30
Napisal/-a TypeKoshiR
Kolikor sem jaz slisal naj bi tako barvo imel v bauhaus-u ali baumax-u je pa podobno sceno mehanik uporabljal za zascito podna na avtu, je pa tud ena zadeva k rjo razre do kovine in tam pol ne rjavi vec je pa tud prozorna...se dobi v taki mejhni flaski...so mi povedal firmo sam sem pozabu nazalost !

LP

Objavljeno: 23 Dec 2005, 12:10
Napisal/-a nebivedu
TypeKoshiR napisal/-a:Kolikor sem jaz slisal naj bi tako barvo imel v bauhaus-u ali baumax-u je pa podobno sceno mehanik uporabljal za zascito podna na avtu, je pa tud ena zadeva k rjo razre do kovine in tam pol ne rjavi vec je pa tud prozorna...se dobi v taki mejhni flaski...so mi povedal firmo sam sem pozabu nazalost !

LP
Mislim da je ta zadeva ferosan, samo moraš rjo premazat, jo potem spet pobrusit, še enkrat namazat in potem sprati z nitro razredčilom, ter na koncu pobarvat z osnovno barvo.

Objavljeno: 23 Dec 2005, 12:12
Napisal/-a _BANDIT_
To kr vi mislite, je ferosan varinta. To zadevo premažeš čez rjo (oz prej rjo probaš čimbolj odstranit) in potem ta zadeva razžre preostalo rjo in naredi čez železo eno plast, nek oksid ali nekaj podobnega, ki naj bi bil neke vrste zaščita potem. Čez vse to je potem pametno narest še premaz ali dva z dvokomponentnim EPOLORJEM, tko kot je reku Speedy. Epolor je v bistvu smola, ki ji dodaš trdilec in premažeš po plehu. Ta smola se potem tolk zažre gor na pleh, da jo ne boš nikol več stran spravu, rjavelo pa tudi ne bo več. To je najboljša temeljna zaščita za pleh, kar jih obstaja. Pa fora je tud v tem, da se tolk strdi, da jo lahko kasneje lepo obrusiš, prekitaš če je treba in lepo poštrihaš. Če to delaš na podnu, pač ni treba kitat. Samo počakaš, da se epolor strdi (če daš dovolj trdilca, je to zelo hitro in moraš pri mazanju tudi pazit, da dovolj hitro zaključiš z mazanjem, ker se ti lahko strdi že v piksni) in potem še premažeš z unterboden zaščito.

Objavljeno: 23 Dec 2005, 12:32
Napisal/-a Speedy
Ja čisto toko je kot je napisov Bandit, samo še to dodajam, da epolor temelna barva ni vodoodporna, zato jo je potrebno premazat z barvo ali lakom, tudi če zaščito špricaš čez je priporočlivo prebarvanje pred tem.

Objavljeno: 25 Dec 2005, 11:36
Napisal/-a nightrider31
zaenkrat sem izvedel naslednje kar naj bi prislo v postev za barvanje:

Družina premaznih sredstev REZISTOL vključuje premaze na osnovi različnih vezivnih sistemov: alkid, klorkavčuk, vinil-akril, epoksi in poliuretan. Poleg klasičnih premazov na osnovi topil so v programu tudi okolju prijazni premazi na vodni osnovi in premazi s povišano vsebnostjo suhe snovi.

Premazi se uporabljajo za zaščito novih in sanacije starih površin, za zaščito različnih jeklenih konstrukcij, zunanjosti in notranjosti rezervoarjev za različne namene, bivalnih in transportnih kontejnerjev in za zaščito drugih kovinskih površin, kjer je zahtevana izredna mehanska in kemična obstojnost ter protikorozijska zaščita. Premazi so primerni za izpostavo različnim korozijskim obremenitvam.


vec oz. bolj natancno se pozanimam po novem letu

Objavljeno: 25 Dec 2005, 14:28
Napisal/-a Speedy
Eno je kar oni napišejo, drugo pa kar mi sprobamo, naše firme v glavnem proizvajajo zastarele barve in niti pol tega kar trdijo ni res! :-({|=

Objavljeno: 25 Dec 2005, 15:03
Napisal/-a nightrider31
glede tega ne bom odgovoril kajti lahko pride do tega da bom pristranski in zagovarjal firmo v kateri delam vendar ti dam delno prav da ne drzi vse kar pise vendar pa tudi drzi da ce se ne drzis navodil za uporabo pride do tega da je neka stvar neuporabna ali pa ni tako kot napise proizvajalec
kar se tice rezistola pa do sedaj ni bilo reklamacij v zvezi z njegovo uporabo pa je bil uporabljan na razlicnih podrocjih tudi na taksnih kjer je rja ze nacela kovino seveda pod pogojem da je narejeno po navodilih


pa ne razumi narobe vendar se dogaja da ljudje mislijo da vedo vec kot proizvajalci in delajo rahlo drugace kot pise v navodilih in potem se cudijo zakaj nio zeljenega rezultata

se opravicujem za malo daljsi post

Objavljeno: 25 Dec 2005, 17:01
Napisal/-a Speedy
nightrider31 napisal/-a: pa ne razumi narobe vendar se dogaja da ljudje mislijo da vedo vec kot proizvajalci in delajo rahlo drugace kot pise v navodilih in potem se cudijo zakaj nio zeljenega rezultata
Kar se navodil tiče se povsem strinjam, kar se tiče rezistola tudi (nekaj kar je kar vredu podobno kot epolor)kar se pa tiče ostalih materialov so pa daleč za časom, npr. tesarol,.... #-o

Objavljeno: 25 Dec 2005, 19:16
Napisal/-a nightrider31
pogovor o tessarolu milslim da bi oba izgubljala cas in prste na tipkovnici kajti mislim da sva istega mnenja da je za 1 k... vredno pa se kaksen program bi se nasel v nasem prodajnem programu,ki ni vreden nito 20% cene za katero se prodaja

Objavljeno: 25 Dec 2005, 21:42
Napisal/-a n33yo
najbol da daš pov avta u bodycar 8-[ to sm jaz naredu mam doma en sekret za pozim se okol gont in sm ga do polovice z bodycarom pobarvu torej nekje do polovice vrat in nimam problemov z rjo O:) je pa res da grdo zgleda če maš kakšn boljši avto in pol maš tm vse tko k en smkl ](*,)