Stran 3 od 4

Objavljeno: 18 Apr 2008, 07:47
Napisal/-a nebivedu
How to use Deox-Gel

1) This medium to heavily rusted steel plate has been degreased with a water-based degreasing agent.
Slika



2) Deox-Gel is a thick paste designed to create a deep coating that de-rusts items too big to soak in a deox-C bath.
Slika



3) Here a brush is used to smooth the Deox-Gel across the rusted surface, the gel must remain in a thick even layer; brushing out to a thin coat must be avoided. Spatulas or trowels may also be used to spread Deox-Gel. For very large areas pressure pot spray systems can be used.
Slika



4) The applied Deox-Gel is covered with plastic wrap to assist in the retention of moisture.
Slika



5) After 12 hours undisturbed the plastic film can be removed – the gel has darkened through corrosion absorption. A steel rule is used to push back the gel layer, demonstrating the effectiveness of Deox-Gel.
Slika



6) After a scrub with a stiff plastic-bristled brush and plenty of water the treated area is clean and ready for protection.
Slika

Objavljeno: 18 Apr 2008, 07:54
Napisal/-a nebivedu
Pa tale zadeva bi tudi prov prišla, samo je pa draga ko žafran

http://www.bilthamber.com/hydrate80.html

Ko enkrat spucaš pleh, ga s tem premažeš, da naredi fino plast čez, potem pa lahko kitaš in štrihaš po mili volji čez.

Imajo pa še eno zadevo, kao cink, s katerim prešpricaš pleh, da ne rjavi, ampak tisto je pa še dražje.

Objavljeno: 18 Apr 2008, 08:11
Napisal/-a Symon
Takoj kupim 2 kili. To je čarovnija in ravno čarovnijo rabim!! :priklon :D:

Objavljeno: 18 Apr 2008, 08:12
Napisal/-a nebivedu
Symon napisal/-a:Takoj kupim 2 kili. To je čarovnija in ravno čarovnijo rabim!! :priklon :D:
Ja starejši japončki so potrebni magije, vsaj kar se rje tiče.

Objavljeno: 18 Apr 2008, 08:27
Napisal/-a Rider
Jaz tud vzamem 2 kili al pa 3 =D>

Objavljeno: 18 Apr 2008, 12:45
Napisal/-a kennmann
tudi jaz bi vzel ene 3 kile, preden mi avto razpade zarad rje... al pa zarad cesa drugega:) HE HE:)

Objavljeno: 18 Apr 2008, 13:20
Napisal/-a uros
nebivedu napisal/-a:Ja starejši japončki so potrebni magije, vsaj kar se rje tiče.
Opla si tudi pozabil. :)

No, te paste se tudi jaz ne bi branil.

Objavljeno: 18 Apr 2008, 18:12
Napisal/-a PozerQ
jest sm tut zravn za 1kg

Objavljeno: 18 Apr 2008, 18:19
Napisal/-a mloncar
Inveresentov več kot dovolj, zdej more samo še nekdo pobratn naročila in denar ter izvedit nakup...

Objavljeno: 22 Apr 2008, 19:36
Napisal/-a Rider
Noben nebi naročil al kaj? Bom jim jaz poslal mail da vidimo, zdej naj se samo spisek naredi, da vidimo koliko bi naročil...

Drmo: 1 kg
Mlončar: 1kg
Nebivedu: 5kg
Symon: 2kg
Rider:3kg
Kennman: 3kg
PozerQ: 1kg


Uglavnem popravte če bi kaj drugač, al pa se dopište, jutr pošljem mail pa bomo vidl kako pa kaj.

Objavljeno: 22 Apr 2008, 20:30
Napisal/-a uros
Za katero stvar pa se gre?

Deox-Gel ali tista spodnja zadeva?

Objavljeno: 23 Apr 2008, 06:33
Napisal/-a nebivedu
Deox gel.

Objavljeno: 23 Apr 2008, 06:48
Napisal/-a door_man
Jst tud vzamem 3kg!

Objavljeno: 23 Apr 2008, 07:30
Napisal/-a nebivedu
Torej

Drmo: 1 kg
Mlončar: 1kg
Nebivedu: 3kg (bo dovolj 3kg, če se bo pa dobro obneslo, bom pa še naročil)
Symon: 2kg
Rider:3kg
Kennman: 3kg
PozerQ: 1kg
door_man: 3kg

Objavljeno: 23 Apr 2008, 12:37
Napisal/-a Nejko87
No.. Js mam tud en problem.
Sicer je avto zdrav... Ampak.. Vam nahitro razložim...
Povariv bom določene dele karoserije. Na veliko mestih dodatno ojačal s plehom...
Mesto bom pred varjenjem obrusil in nanje varil dodaten pleh..
Sedaj pa uprašanje... Med novim in starim plehom umes ne moreš nikakor zaščitit. Sicer so polcentimeterski vari, vmes pa presledki.
Razmišljal sem da bi po končanem varjenju umes med novim in original plehom našprical gost krown in takoj premazal s temeljno barvo.

Bo to uredu? Da mi ne bo po letu ali dveh rja udarila ven.. ker potem nisem nič naredu. KAKO ličarji zaščitijo na delih ki so na novo punktirani?

Drugi problemček...
Neoriginalni blatniki kot veste hitro začnejo rjavet. dostikrat tudi iz notranje strani kjer je poštrihano samo s tisto njihovo črno.
Bi bilo smiselno notranjost blatnika premazati s temeljno barvo?
Tnx
LP

Objavljeno: 23 Apr 2008, 14:41
Napisal/-a borut007
Nejko87 napisal/-a:KAKO ličarji zaščitijo na delih ki so na novo punktirani?
Nič ne zaščitijo, zato pa zacveti po par letih od popravila.

Objavljeno: 23 Apr 2008, 15:35
Napisal/-a brabus
Če boste naročeval bi tudi jst vzel 1kg.

Objavljeno: 23 Apr 2008, 19:12
Napisal/-a nebivedu
Nejko tam ko boš imel votle zadeve narediš z bor mašino luknjico in vanjo našpreicaš vosek, potem pa zašvasaš luknjo.

Objavljeno: 24 Apr 2008, 22:25
Napisal/-a Nejko87
na tak način mislem.. sivo je punktiran spoj avta, rumena plata (seveda malo potovčena na obliko) pa dodaten pleh. na mestu zvara je itak treba na živo odrgnit.. ampak kaj bo s plato in karoserijo na notranji strani.. umes... je kaka taka stvar da se razleze kot krown olje.. recimo kaka barva?
Slika
ps: to je nahitr sam za predstavo

Objavljeno: 24 Apr 2008, 23:18
Napisal/-a nebivedu
Vosek za zaščito notranjega pleha v avtu. Mam še ene par sprejev doma. Prid iskat.