Uporaba vplinjačev od motorja na avtu?

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Uporaba vplinjačev od motorja na avtu?

Odgovor Napisal/-a mondy »

Slika

Tako bo verjetno zgledal moj motor. Sem v procesu nakupa 40mm vplinjačev od Yamahe R1 l.2000, kar je baje iz stališča pretoka enako če ne boljše kot Weber DCOE 45. Skratka idealno za mojo 2.0 mašino z 273 stopinjskimi odmičnimi, malenkost višjo kompresijo in obdelano glavo s katero računam na blizu 200KM.

Prvi problem se pojavi, da bom moral nekaj naredit s prevelikim pritiskom, ki ga daje moja benz pumpa. To bom verjetno rešil z nastavljivim regulatorjem.

Drugo je pa nastavitev vplinjačev za moj motor. Torej primerne jet-e in podobno. Tukaj sem pa čist mrzu!

A kdo pozna koga, ki se spozna na te zadeve? Verjetno nekdo, ki motorje pedena.


Jan :D
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Zakaj si šel z vbrizga na vplinjače? OK vem da je tuning lažji na fergijih,samo je potraten z bencinom...
Nevem no,jaz bi dobil kakega yamaha domačega mojstra...pomoje bi znali taki fantje največ narediti... :-k
Slika
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Ja nekako sem razmišljal, da bi poleti mel gor vplinjače (za dirke pa to), pozimi pa nazaj standard vbrizg. Itak pa ne naredim več kot 10k km na leto.
Še zmeri jih lahko prodam naprej in se spet usmerim proti el. vbrizgu, ker mam doma še zmeri eno veliko loputo in custom sesalni kolektor.

Baje, da so vplinjači za motorje ze dobro nastavljivi in s tem tudi manj požrešni kot kaki Weber-ji. Pravijo, da so vplinjači od motorje "the way to go" če greš v smeri "fergijev".

Še to:

1.)Ecu za el. vbrizg + senzorji + injektorji me pride 120k Sit.

2.)Ecu samo za vžig pride 40k sit + 30k SIT vplinjači.

Prvo mi da spodobno moč in dobro voznost

Drugo mi da večjo moč in malenkost slabšo voznost in predvsem božanski zvok.

Kaj bi ti pol zbral? :D

Sej moj avto je že starina l.93 in Zetec mašina je bila zasnovana kot leanburn mašina na vplinjače, pa jih je čas malo prehitel in s tem emisije, zato uporaba el. vbrizga.
Eddy
P.I.M.P.
Prispevkov: 710
Pridružen: 23 Dec 2004, 23:54
Kraj: Lajbah

Odgovor Napisal/-a Eddy »

Imam podobne plane za enega oldija zase ki ga gledam...(no še bo oldi čez dve leti..)...zvok fergijev je božanski,še posebej mi gre v uho zvok MK2 escorta z 2,0 motorjem...na 9000rpm je zvok ubijalski.. \:D/

zakaj rabiš elektroniko za vžig? ga ne moreš speljati mehansko?tako bi še nekaj privarčeval pa zanesljivost je garantirana O:)
Slika
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Ne ker imam vžig brez distributorja. Ecu jemlje signal od senzorja na glavni gredi in po svoje udarja iskro. Če ne druzga bo el. vžig dal boljšo voznost ker se orientira na potetiometer lopute.

Ma sej 30k je malo za nov računalnik vžiga, pa še primerno 3D mapo sem že našu na netu zanj.
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

pri fergazerjih je ta problem, da jih je problem pravilno nastavit in v sloveniji je zelo malo majstrov, ki obvladajo fergazerje. enkrat sem na alfa-romeo forumu naključno zasledil tel št. od mojstra (so ga zelo hvalil), ki baje oblvada (rečeno je bilo sicer za DOCE fergije, ampak ga lahko vseeno pokličeš pa vprašaš za tvoje) in sicer:

031/836-229 (Ciril)

tko k spremljam UK forume, se pri njih dost ljudi odloča za fergazerje, ampak tam je dost sprecializiranih shopov, kjer imajo vso potrebno opremo, da fergazerje pravilno nastavijo.

vedno ko kaj berem o fergazerjih, se spomnem na Best motoring, ko so mel battle of 6, pa je ena pupa pripeljala svoja (men se zdi) R32 z fergazerji, zvok je bil fenomenalen, ampak avto se ni hotu vrtet, ker ni bil pravilno nastavljen (mogoče je pa na to vplivala tudi sama lega proge - hribi.press).

matr sm se razpisu :-°
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Re: Uporaba vplinjačev od motorja na avtu?

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

mondy napisal/-a:Slika

Tako bo verjetno zgledal moj motor. Sem v procesu nakupa 40mm vplinjačev od Yamahe R1 l.2000, kar je baje iz stališča pretoka enako če ne boljše kot Weber DCOE 45. Skratka idealno za mojo 2.0 mašino z 273 stopinjskimi odmičnimi, malenkost višjo kompresijo in obdelano glavo s katero računam na blizu 200KM.

Prvi problem se pojavi, da bom moral nekaj naredit s prevelikim pritiskom, ki ga daje moja benz pumpa. To bom verjetno rešil z nastavljivim regulatorjem.

Drugo je pa nastavitev vplinjačev za moj motor. Torej primerne jet-e in podobno. Tukaj sem pa čist mrzu!

A kdo pozna koga, ki se spozna na te zadeve? Verjetno nekdo, ki motorje pedena.


Jan :D
Jaz na tvojem mestu nebi šel na fergazerje ker je to nesmisel. z fergazerji so sami problemi. Poleg tega nevem kdo ima na zalogi več vrst šob da bi lahko potem zadevo tudi ustrezno nastavil. Potem moraš še urediti z vžigom katerega ti sedaj krmili ECU. Sicer to lahko narediš z Megajoltom itak imaš verjetno EDIS ampak preveč zajebancije pomoje vsaj. Poleg tega fergazerji nikoli niso tako optimalni kot vbrizg. Jaz bi na tvojem mestu kupil lopute od motorja (busa & podobno) jih dobiš že za dobro ceno in seveda megasquirt, vzel pa bi 42 ali 45mm lopute. Nimaš nobene zajebancije z venturiji in podobno. Sam sem dal na svoj 2.0 dbilas lopute, ki pa so odzunaj kot weber dcoe-ji. Vbrizg in vžig krmili MS2. Dandanes ko je custum Ecu tako poceni se več z fergazerji ne splača ubadati. Angleži to počno ker je verjetno tega tam dosti pa še polno ljudi obvlada sceno.
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Hvala za feedback;

Ma ja sej sem dosti premleval okol el. vbrizga. Problem je, da je lopute od motorja z več kot 42mm zelo težko dobit in razmeroma veliko stanejo. Res, da še zmeraj mnogo ceneje kot yenvey in podobno. MS sicer lahko dobim za 70k ampak potem še rabim injektorje. Na koncu se kar dosti nabere.

Tele vplinjače sem na e-bayu zadel za 102EUR. Potem samo še rabim Megajolt (150$), Regulator za benz (50funtov) in še eksterni EDIS4 modul za drobiž.

Hja, bom vidu. Če se na mojem avtu ne bo izšlo gre pač na en drug avto.
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

BTW corsa-A:

A lakho kej več poveš o svojem avtu pa kake slike tam v "Vaš avto" če ni top secret.

Jan :D
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Avto ni top secret a trenutno nimam slik bom dal enkrat kasneje. Je pa to corsa modra z 2.0 16v c20xe motorjem. Motor je serijski le lopute so druge. So pa to dbilas dcoe style lopute, ki sem jih dobil od kolega. Spet drugi kolega mi je dal kolektor za weberje, katerega sem samo malenkost predelal. Za vbrizg in vžig skrbi MS2 ki sem ga tudi sam sestavil verjetno edini MS2, ki v slo že laufa. Zankrat je še gor razdelilec vžiga z hallovim senzorjem a imam doma tudi vse za EDIS. Lopute bo potrebno še predelat ker imajo velocity stacksi fi 40mm in so restrikcija( so bili na 1,6 avtu), pa problem imam z prostorom ker ne morem dati zelo dolgih trobentic, je že požarna stena blizu.

Če imaš možnost kupiti je Jenvey edina prava roba ampak ima svojo ceno [-o< ali pa weberje katere potem predelaš tako da odstraniš venturije in zapolniš luknje. Potrebno je narediti še kolektor in imaš poceni lopute. Kolikor spremljam sceno v UK imaš polno weberjev na prodaj za dobro ceno. Pa mislim da imaš v US tudi dosti loput od hajabuse in gixerjev. Najboljše so če me spomin ne vara od 750 gixerja do letnika 02.
[/img]
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Kok mm pa so te lopute?


Sej u bistvu iz mojih vplinjačev lahko pravtako odstranim drobovje in imam samo lopute. Moji vplinjači so letnik 2001 in ne boš verjel ampak R1 od letnika 2001 naprej ima samo predelan stari vplinjač in dodane injektorje tako, da deluje na el. vbrizg.

Kakor berem je natavitev CV vplinjačev od motorjev veliko preprostejša kot weber in podobno. Ima samo tri stavri za natavljat: primeren main jet, primerna natavitev višine igle in vijak za mešanico. :-s
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Hmmm, glede vergaserjev ti pa jest lahko povem, da so te tri nastavitve le osnovne tri stvari, ki jih štelaš pri vergaserju. Maš pol še celga fuka cak, ki jih še ne poznaš. OK, nisem še videl na lastne oči, kako izgledajo in funkcionirajo teli tvoje vergaserji, vem pa točno, kako to izgleda pri amerikancu, ki ima recimo en 4 barrel vergaser pa four corner štelanje vsega. Verjetno pri teh tvojih ni kej dosti dugače.
Verjemi, če imaš šanso šaltat na EFI (trobentice, 4 lopute + injektorji spodaj) v kombinaciji z MS2, potem je to daleč najboljša in tud najbolj ziher varianta, da ti bo vbriz delal korektno po celem bandu in da bo res izvlekel VSE iz motorja, kar se le da.

Poleg vse možnih nastavitev pa imaš pri tebi še dodatno težavo in sicer to, da imaš 4 ločene vergaserje, ki jih moraš postaviti med sabo v ravnovesje, da vsi špilajo identično eden drugemu. To je tudi umetnost svoje vrste. Pri EFI to vse skupaj odpade ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

Ma jest bom kar probal ker me firbec kako bo zadeva laufala.

Tuki dve strani o teoriji CV vplinjačev:

http://www.motocross.com/motoprof/moto/ ... rb101.html
http://www.factorypro.com/tech/carbtune ... gines.html

Več kot štiri stvari za štelat nisem zasledil.
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Sem mal pogledal unele sheme in če so res tolk preprosti vergaserji, pol je to ql in ene bo blem naštelat.

Pr mojmu štelaš lahko vse živo.

Najprej maš recimo Idle circuit. V tem krogu štelaš air/fuel v štandgasu in pri cruise vožnji. Pri tem imaš možnost spreminjat air/fuel z dvema spremenljivima zadevama. Najprej imaš uno iglo, s katero štelaš količino mešanice, ki pride v idle discharge pod loputo. Nanjo vpliva tudi ena diza, ki je na vrhu venturija. Poleg tega vpliva na nastavitev tudi nivo plovca. Poleg vega tega moraš pazit tudi na to, kolikšen del idle discharge slota zakriva dotična loputa.

Potem imaš še Main dize, s katerimi štelaš pretok benza pri obratih, ki so višji od štandgasa. Prav tako imajo te dize tudi še ene dize na vrhu vergaserja. Tudi tukaj je zelo pomemben nivo plovca in oblika boosterjev, ki so v venturiju.

Naslednja spremenljiva stvar je Powervalve, ki se nahaja v metering blocku in dozira količino dodatnega benza v vergaser glede na vakuum, ki ga dela motor. Če vakuum naraste, se ta zapre in ne dodaja benza, ko pa recimo začneš pospeševati na hitro, takrat vakuum v motorju pade (lopute odprte do dile) in takrat powervalve dozira dodatni benz v booster.

Potem imaš tukaj še squirterje, ki špricajo dodatni benz na vrhu v venturi. Ti se uporabljajo takrat, ko pohodiš gas, na hitro odpreš lopute, in squirterji s pomočjo membranske pumpice, ki je na dnu vergaserja in se jo da štelat (čas špricanja in volumen enega vbrizga v tem času) ruknejo dodatni benz v vergaser.

Sedaj vse tole pomnoži s 4 (če imaš recimo tak vergaser (4 corner) kot jaz) in imaš popolno zmešnjavo, če ne veš kaj delaš.

Zdej pa probej naštelat tak vergser, da bo na vseh bandih (ki se med seboj malo pokrivajo) delal optimalno, recimo vsaj 13/1. (14.6/1 je optimum).
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

_BANDIT_ napisal/-a:Sem mal pogledal unele sheme in če so res tolk preprosti vergaserji, pol je to ql in ene bo blem naštelat.

Pr mojmu štelaš lahko vse živo.

Najprej maš recimo Idle circuit. V tem krogu štelaš air/fuel v štandgasu in pri cruise vožnji. Pri tem imaš možnost spreminjat air/fuel z dvema spremenljivima zadevama. Najprej imaš uno iglo, s katero štelaš količino mešanice, ki pride v idle discharge pod loputo. Nanjo vpliva tudi ena diza, ki je na vrhu venturija. Poleg tega vpliva na nastavitev tudi nivo plovca. Poleg vega tega moraš pazit tudi na to, kolikšen del idle discharge slota zakriva dotična loputa.

Potem imaš še Main dize, s katerimi štelaš pretok benza pri obratih, ki so višji od štandgasa. Prav tako imajo te dize tudi še ene dize na vrhu vergaserja. Tudi tukaj je zelo pomemben nivo plovca in oblika boosterjev, ki so v venturiju.

Naslednja spremenljiva stvar je Powervalve, ki se nahaja v metering blocku in dozira količino dodatnega benza v vergaser glede na vakuum, ki ga dela motor. Če vakuum naraste, se ta zapre in ne dodaja benza, ko pa recimo začneš pospeševati na hitro, takrat vakuum v motorju pade (lopute odprte do dile) in takrat powervalve dozira dodatni benz v booster.

Potem imaš tukaj še squirterje, ki špricajo dodatni benz na vrhu v venturi. Ti se uporabljajo takrat, ko pohodiš gas, na hitro odpreš lopute, in squirterji s pomočjo membranske pumpice, ki je na dnu vergaserja in se jo da štelat (čas špricanja in volumen enega vbrizga v tem času) ruknejo dodatni benz v vergaser.

Sedaj vse tole pomnoži s 4 (če imaš recimo tak vergaser (4 corner) kot jaz) in imaš popolno zmešnjavo, če ne veš kaj delaš.

Zdej pa probej naštelat tak vergser, da bo na vseh bandih (ki se med seboj malo pokrivajo) delal optimalno, recimo vsaj 13/1. (14.6/1 je optimum).
Aha, zdej vidim zakaj je zdej v angliji velik boom imeti vplinjače od motorja in ne Weber ali Dellorto. #-o
mloncar
Uradni fotograf kluba ZUP racing
Prispevkov: 732
Pridružen: 18 Mar 2005, 14:48
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mloncar »

k debata teče ravno o ITB in ferazerjih me zanima sledeče.. ..kako je pa v primeru, da bi na mašino, ki ima v osnovi fergazer, namontirati ITBje (torej prehod na el. vbrizg)??
_VeNoM_
Czechoslovakian tuner
Prispevkov: 436
Pridružen: 12 Okt 2004, 23:23
Kraj: Westside Connection
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a _VeNoM_ »

Mondy, pa si pogledal kakšne so kaj cene delov od Yamahe R1, mislim da majo ceno kar visoko 8-[



Lahko pa pokličem in se pozanimam za cene od Yamahe R1 L.2001
Lep pozdrav :kij _VeNoM_ :fertik:
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

mloncar napisal/-a:k debata teče ravno o ITB in ferazerjih me zanima sledeče.. ..kako je pa v primeru, da bi na mašino, ki ima v osnovi fergazer, namontirati ITBje (torej prehod na el. vbrizg)??
Ja najbolš, da si tle na forumu kakšno pametno informacijo poiščeš: http://www.msefi.com/index.php



VENOM: Hvala, ampak vse kar rabim od Yamahe so ti vplinjači, ki so že kupljeni. Main jet-e bom pa ŽE kupil na netu za 20$.
Regulator tlaka benza, ki mi bo tlak spustil na primerno vrednost 5psi sem tut že kupu na ebayu.

Slika

Zdej sledi samo še nabava Megajolt-a Jr. in EDIS4 modul.
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

EDIS modul dobiš pri nas v vsaki trgovini, Facet, Huco in podobni delajo to. Najbolje pa da vzameš na odpadu rabljenega in odrežeš še konektor, ki ga boš verjetno rabil.

Glede mojih loput. Dbilas je precej znan firma v D, ponujajo pač večino svoje robe za nemška vozila. So 45mm a imajo na koncu trobentico premera 40, zato bo sledila predelava da bom lahko dal noter 45mm trobentice. No flow restriction :D. Lopute so iste kot weberji (odzunaj).
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Odgovori