Razpoka na turbini

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
georg
Pawa user
Prispevkov: 136
Pridružen: 29 Dec 2005, 23:26
Kraj: prekmurje

Razpoka na turbini

Odgovor Napisal/-a georg »

Najprej lep pozdrav vsem tukaj gori!
Izkušnje glede razpok na turbinskem kolektorju? Kako jo popravit?
Evo par slik za boljšo predstavo..
Slika
Slika
Slika
Ostalo na turbini je vse ok..
Slika

Garrett t3.

Lp, georg
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... meni pa izpušni in tlačni kos nekam ne padeta skupaj, kak avto ??, tega je moglo zelo zalivat in pregrevat... probaj švasat, mislim, pa da ne bo držalo....
georg
Pawa user
Prispevkov: 136
Pridružen: 29 Dec 2005, 23:26
Kraj: prekmurje

Odgovor Napisal/-a georg »

problem je v tem, da je zadeva "na novo" kupljena prek ebaya, pa te razpoke ni bilo prikazano #-o
Pa tudi tale izhod, kjer je wastgate ventil je bil "pokrit" (tak model turbine?!), da se tega ni opazilo prej..isto kot tale na sliki:
Slika

Pa sem takoj posumil, če bi bil vzrok zaradi tega, ker pač nebi blo "zadosti" placa za pretok skozi tega vmesnega kanala med izhodnimi plini in plini od wastgate ventila in zaradi tega prekomerne temperature :-k
Slika
Bi blo morda boljše potem spelat še iz wastage izhoda samostojno "pot" do downpipe? na skupni prirobnici mišljeno. ali naprej pustit zadevo zablindirano? neven, to mi je prvo padlo na pamet pri tej mali turbinii.

če razpoke pogledaš kot celoto se mi zdi kot, da vstopni kolektor z ventilom hoče vstran :-k

aja..pa osebno mi je to prvo praktično spoznavanje s turbinami. nežnost prosin [-o< :D

plan pa mi je dat na 1,6 mr2 (0,3-0,5bar max), bilo pa je na nekem vw/audi (neven točno)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Zna biti, da ne bo drzalo... tam dosega temperatura okrog 900 stopinj...

Ne se sekirati, bos vsaj lahko nabavil kaksno boljso turbino, T3 je stara gara, niti ball-bearing ni...

/jan
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ce je wastegate zaprt, bo turbina skozi delala s polnim tlakom.
Mogoce je bila prej ta turbina v povezavi z zunanjim wastegate.

Razpoka ni problem, vecina teh starih turbin je tam razpokanih.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... videl že dosti serijskih turbin, pa nobene tu počene...
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Kot je charger rekel razpoka ni problem. Večina starejših serijskih turbin ima tam okrog wg sedeža razpoke. Skoraj vsaka kkk k16 z integriranim kolektorjem ima razpokan sedež tak da ni panike. Mogoče bo problem v držanju maksimalnega tlaka ker ga ne bo mogla držati, ponavadi pa tudi to ni problem. Lahko pa probaš dat zvarit ampak uspeh nebo zagotovljen, verjetno bo spet počilo. Na tvojem mestu bi tak pustil. Ali pa kupi drugi izpušno ohišje saj za garett niso draga.

Aja jaz bi nabavil novo izpušno ohišje brez internega WG potem še tialov WG zunanji seveda in predelal obstoječi izpušni kolektor. Seveda imaš potem še malo za predelat downpipe ampak bo bolje, če boš kasneje šel na kaj več tlaka.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
georg
Pawa user
Prispevkov: 136
Pridružen: 29 Dec 2005, 23:26
Kraj: prekmurje

Odgovor Napisal/-a georg »

Charger: v mislih sem imel, če bi blo boljše odstranit tisto blendo (blenda je zgledala dokaj serijska, tudi original tesnilo je blo) in speljat izpušne pline po tej dodatni cevi skupaj z downpipe?
Da potem plini ko jih WG spusti preko nebi šli skozi tisti ozki prehod v DP.
Slika
na tej sliki se lepo vidi tale prehod. Kaj je bolje?

corsa_A: Zaenkrat nebon nič predeloval te turbine, ker man še dosta dela z obnovo celoga avta. V prve fazi bi samo to rad gor napravo..za nekaj dodatnih izkušenj. Za naslednjo fazo (naslednjo zimo) pa bi rad prestopo na kakšo konkretnejšo zadevo (takrat bi tudi zamenjo bate pa bolj optimalna turbinca)- tako, pa se vedno vse konča pri denarju #-o
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Sedaj se vidi prehod tam vmes. Ce ni ravno 300 in vec KM s to turbino nima smisla komplicirat. Pusti kot je bilo.
georg
Pawa user
Prispevkov: 136
Pridružen: 29 Dec 2005, 23:26
Kraj: prekmurje

Odgovor Napisal/-a georg »

Ok, bon vse pusto kot je blo..tudi razpoko.

Glede ohišja (polža) me še zanima. Ga lahko prestavim za eno ali dve luknji ? Ker mi v najugodnejši poziciji kolektorja "gleda" izhod iz turbine direkt v požarno steno. Če bi jo lahko zarotiral ene 45 stopinj bi blo vse super. Šraufi na oko pašejo..nisem pa še nikoli "šraufal" turbine, pa se nebi rad prenaglo. :-k
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ohisje turbine lahko brez tezav zavrtis.
georg
Pawa user
Prispevkov: 136
Pridružen: 29 Dec 2005, 23:26
Kraj: prekmurje

Odgovor Napisal/-a georg »

Super!..Sem že naredo, pa ugotovo, da se celota vrti okoli (s šraufi). O:)
Zanima me še ali je potrebno pozicijo turbine postaviti tako, da bo dotok in odtok olja najbolj pravokotno? Oz. kaka so tukaj priporočila?
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Olje tocno na vrhu noter. Tocno spodaj ven. Povsem vertikalno.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Ej a je tole od saaba turbinca pa kolektor? 2.0 16V turbo je imel tkole narejeno - na odpadu v italiji dobiš tole vse skupaj za 5 do 10k sit, če si sam odšraufaš iz saaba.
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

nebivedu napisal/-a:Ej a je tole od saaba turbinca pa kolektor? 2.0 16V turbo je imel tkole narejeno - na odpadu v italiji dobiš tole vse skupaj za 5 do 10k sit, če si sam odšraufaš iz saaba.
:shock: A greš kej v italijo :D \:D/ Bi rabil eno T3 \:D/
Project on hold...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Rider napisal/-a:
nebivedu napisal/-a:Ej a je tole od saaba turbinca pa kolektor? 2.0 16V turbo je imel tkole narejeno - na odpadu v italiji dobiš tole vse skupaj za 5 do 10k sit, če si sam odšraufaš iz saaba.
:shock: A greš kej v italijo :D \:D/ Bi rabil eno T3 \:D/
Nč ne grem - ta mesec je registracija, tko da ne bo nič dost ostalo. Bo treba mal šparat. Ma pa odpad v gradiški ene 3 saabe, k mu tam že kr dolgo stojijo, vsi so pa 2.0 turbo, tko da najbrž ne bo problem dobit turbince.
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

A je kak načrt kako do odpada pridet, nimam pojma o italiji...

Aja pa vem da je offtopic, sam to res rabim :-°
Project on hold...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Greš v italijo po avtocesti do nove gorice - tam greš čez prehod in direkt na rondo - na rondoju zadnji izhod in si že skoraj pri prvem odpadu - se ga iz izhoda rondoja vidi, 2 do 3 km naprej od tega odpada je še eden(romino), če greš pa potem mimo prvega odpada in greš po cesti za gradiško, pa prideš do tretjega odpada, ki je pa okoli 7 do 8 km od prvega. Ne znam ti točno povedat, ker se sam tudi malo lovin, bi bilo pa dobro, če bi kak primorc to opisal, ko živi kje blizu.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

heh...js ne znam glih opisat,bi te pa znal pripeljat do tam...
Liquid
poosebljeno agregatno stanje
Prispevkov: 154
Pridružen: 13 Sep 2005, 19:38
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Liquid »

jst tud znam do tja prilezt,opisat pa ni šans

mogoče ima kdo kako karto stare gorice in okolice,da bi lahko zarisal?
ammm...ja no
Odgovori