Povečanje prostornine motorja

Da bo vlekl!!!
Odgovori
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Povečanje prostornine motorja

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

Kaj menite o povecanju prostornine motorja iz 1.8 na 2.0,
z menjavo batov, ojnic, gredi ??????

Lp
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Kako boš povečal prostornino z menjavo gredi? Tega ne razumem.

Ojnice krajše al kaj? Tud ne štekam.

Edino kar meni pade na pamet je vrtanje bloka. Ampak spet taka povečava je že klahko kritična za blok. Ker so potem stene zelo zelo tanke, če jih sploh še kaj ostane pri takem vrtanju...
:)
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Kaj spremeniša pa z krajšanjem hoda bata?
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

cc206 ma v mislih verjetno stroker predelavo motorja. Se pravi, da vgradiš glavno gred, ki ima večji hod, potem rabiš daljše ojnice in krajše - prilagojene bate, da ti jih na zabije v glavo. S to predelavo ohraniš originalno vrtino in povečaš hod, zaradi česa se ti dvigne prostornina, poveča navor motorja ter zniža max RPM motorja.

Zaradi tega je potem treba rezkanje bloka spodaj, da se glavna gred sploh lahko zavrti.

Tako nekako imam narejeno jaz v moji motorki ;)
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Eni bloki majo pa dost placa tko da ti ni treba nic delat na bloku :-°
Npr hondine masine \:D/ drugace pa vse masine kjer uporabljajo isti blok za vec kubikaz...

LP
MUGEN CR-X
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

_BANDIT_ napisal/-a:cc206 ma v mislih verjetno stroker predelavo motorja. Se pravi, da vgradiš glavno gred, ki ima večji hod, potem rabiš daljše ojnice in krajše - prilagojene bate, da ti jih na zabije v glavo. S to predelavo ohraniš originalno vrtino in povečaš hod, zaradi česa se ti dvigne prostornina, poveča navor motorja ter zniža max RPM motorja.

Zaradi tega je potem treba rezkanje bloka spodaj, da se glavna gred sploh lahko zavrti.

Tako nekako imam narejeno jaz v moji motorki ;)
tocno to sem hoto povedat, ker me zanima, predelava 1.8 T na 2.0 T
rezek vr6
Banana
Prispevkov: 24
Pridružen: 14 Dec 2005, 21:25
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a rezek vr6 »

a bi zdrzu vr6 blok c bi ga navrtal na 3.0l....... al bi blo ze kriticno to....
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Če me spomin ne vara VR6 že serijski ni dokaj odporen na raznorazna pokanja in podobno... pomoje je odgovor NE.
Project on hold...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

VR6 se dobi tudi v 2.9 formatu v Corradotu.
Odgovori