Odmične in zariban ležaj

Da bo vlekl!!!
Odgovori
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

če je vse še vedno na svojem mestu pol bi reku da 0%
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

aja kir ležaj?
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Ležaj na odmičnih? :-k kvečjemu mogoče boš moral dat brusit gredi pa ležišča (ležaje) dat popravit - verjetno se da potem kak vložek na tisto mesto :-k
Project on hold...
Uporabniški avatar
mondy
Morm Obvezno Napilt Do Yaya
Prispevkov: 437
Pridružen: 01 Sep 2005, 15:34
Kraj: Lj

Odgovor Napisal/-a mondy »

irCAR81 napisal/-a:Takole pravi: der motorblock hatte einen lagerschaden.
Ja če prav razumem je zaribal ležaj v bloku motorja, torej glavna gred. To nima veze z ležaji odmičnih gredi ali pač?

Jan
Rider
Najhitrejši avto brez mašine
Prispevkov: 326
Pridružen: 15 Maj 2005, 19:14
Kraj: Prevoje

Odgovor Napisal/-a Rider »

Stric google poliglot pravi: the engine mount had a bearing failure 8-[

Slovenščina ali vsaj prava angleščina bi mi koristila :D :-$

Če je zaribal ležaj glavne gredi potem bo treba dati gred na prvo brušenje in vtaknit not ležaje za prvo brušenje (ali drugo brušenje če je res hudo zaropotalo), blok bi moral načeloma biti uporaben, sploh če je litoželezen.
Aja pa tukaj odmične ne igrajo vloge.

če je zaribal ojnični ležaj je načeloma prav tako reba dati gred na brušenje, samo je pa tako da če zariba ojnični, obstaja zelo velika možnost da se glavna gred zvije, to v primeru da je bilo res hudo. Kar pomeni novo gred. Ojnica pa tudi nova če je močno zagrabilo, drugače pa bi pravtako bila mogoče uporabna.

Povzetek: V najboljšem primeru menjaš samo ležaje po opravljenem brušenju :D
Project on hold...
apolan san
Pawa user
Prispevkov: 146
Pridružen: 13 Jan 2006, 21:51

Odgovor Napisal/-a apolan san »

jap men se tud zdi da je mišljen ležaj na ročični gredi. in vkolkr ni ojnice in bata odpull z gredi, al pa da bi tok zaribal da bi zobat jermen strgal pol je glava čist nedotaknjena. spodaj pa v najboljšem primeru samo mal spolirat gred in nove ležaje + vijake nabavt. V najslabšem je pa loh tok zaribal da je gred neuporabna - skrivljena etc..
Uporabniški avatar
_BANDIT_
ZUP racing
Prispevkov: 1047
Pridružen: 07 Okt 2004, 10:09

Odgovor Napisal/-a _BANDIT_ »

Sklepam, da gledaš nek motor v tujini in to samo zato, da bi dobil ven iz njega odmične gredi. ;)
Če je tako, pol se ne boj, tistle motor je zanič v ležajih in to v ležajih na glavni gredi. Nima veze to z ležaji na odmičnih gredeh.
ZUP RACING KLUB KRANJ       ZUP design d.o.o.
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! :rit
Slika Slika Slika
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

irCAR81 napisal/-a:Takole pravi: der motorblock hatte einen lagerschaden.
Kot so ti povedali je zaribal na glavni gredi, kolko pa vem ti itak samo domične rabiš :D
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
Odgovori