Stran 1 od 2

Sinter

Objavljeno: 26 Jan 2006, 15:00
Napisal/-a Drifter
a obnavlja sklopke? s kakšnimi materjali ( karbon )?, cena?
hvala!

Objavljeno: 26 Jan 2006, 16:23
Napisal/-a _BANDIT_
Obrni se na uporabnika MihaKrapez, to je on. Najbolje,da mu pošlješ PM in ti bo vse razložil ;)

http://www.zup-racing.com/forum/profile ... file&u=405

Objavljeno: 27 Jan 2006, 07:16
Napisal/-a nebivedu
_BANDIT_ napisal/-a:Obrni se na uporabnika MihaKrapez, to je on. Najbolje,da mu pošlješ PM in ti bo vse razložil ;)

http://www.zup-racing.com/forum/profile ... file&u=405
Vseeno bi pa lahko tukaj gor kdo mal bolj podrobno napisal.

Jst sm dal sklopko od subaru leoneta obnavljat. Prišel sem zjutraj ob 8h, prinesel staro in ob 9h sem prišel izkat obnovljeno sklopko, ter plačal 8000 sit.

Objavljeno: 27 Jan 2006, 09:58
Napisal/-a Mrcina
nebivedu napisal/-a: Vseeno bi pa lahko tukaj gor kdo mal bolj podrobno napisal.
Se strinjam :D Upam da miha napiše kaj več. Zanima me predvsem, kaka je potem razlika do nove sklopke, sploh glede na ceno, ki je precejnižja od nove? Kaj je s potisnim ležajem in ostalimi deli sklopke (sklepam da obnovi samo "površino")? Ali lahko spremeniš lastnosti sklopke s tem? Ipd...

Zelo bi bil hvaležen za kako razlago :student

Lp

Objavljeno: 27 Jan 2006, 10:58
Napisal/-a Charger
Zamenja se drsni material na lameli. Razen, ce je kdo imel kaj drugega v mislih.

Objavljeno: 27 Jan 2006, 15:53
Napisal/-a u-r-o-s
Na imprezi mi je šla sklopka in sem potem ker se mi je mudilo dal gor komplet novo LUK, vozil sem cca 2000km in skuril lamelo pri enem štartu, in to tako da jo je zapeklona ploščo. Nato sem dal pa staro lamelo obnovit sinterju (karbon) in je zadeva špilala 100/uro, mislim da še danes bp.

Objavljeno: 29 Jan 2006, 02:15
Napisal/-a mihakrapez
Hvala za zanimanje.

Obstaja več vrst lamel:
1. navadna To je navadna lamela katero najdete na vsakem serijskem avtomobilu in v paketu za vsakim kompletom sklopke košare in ležaja.
Ko zadeva enkrat zasmrdi je konec in začne drseti To je nekakšen fail safe mehanizem, da pač odpove lamela in ne kaj drugega(menjalnik ,polosovina ,...)

2. Carbon to je zadevščina zelene barve, katera je narejena iz zmesi tvarona in carbona. Material se nanese na obstoječo lamelo. Obstoječa lamela more biti dobra (brez zračnosti v srcu-ripnah). Največkrat se stranke odločijo za nakup novega kita lamele ležaja in plošče in na novo lamelo predelajo zeleni material. Ni nujno,da je le ta nova (mi jo strokovno pregledamo in ugotovimo, če je ok za obnovo.
Dobra stvar te lamele je ta , da ko jo skurite popusti in ko se ohladi zopet deluje brezhibno (z astro grupe A sem se 2 dni mučil, da bi jo skuril-n pa mi ni uspelo na koncu je odletel ležaj lamela pa je bila še vedno zelene barve.).Avto z to lamelo se obnaša enako kakor z navadno, tako, da če vlečete prikolico, dragate ali avto posojazte lubicam ki drsijo z sklopko vam to zadevo toplo priporočam.


3. Sinter lamela: To je toga lamela brez vzmeti narejena na bazi bakra.
Uporablja se predvsem za dirke in je manj primerna za mestno vožnjo.
Avto cuka in sklopka ne drsi Zelo rado se zgodi da odleti menjalnik ali kakšna aksa. Pridobi pa pomembne stotinke pri prestavljanju.


Kar se tiče košare je pa zadeva sledeča:
Potisna plošča-košara deluje na principu jeklenih vzmeti. Z določenim številom pritiskov na pedal, leti uporabe, temperaturnih nihanj se obrabijo. Košara ne stisne lamele dovolj, da bi le ta lahko delovala. Rezultat tega je da lamela drsi (ni nujno ,da je skurjena lamela lahko je skurjena košara 8-[ )
Vozila imajo sistem sklopke predimenzioneran za pribljižno 30% To pomeni da lamela pri 100 konjskem vozilu nese 130 konjičkov. Če ta avto navijete na 140 konjičkov se začnejo pojavljati problemi z sklopko (košara ne stisne sklopke dovolj močno ob vstrajnik in le ta ves čas po malem drsi mi tega ne opazimo ne na pedalu ne med vožnjo) po nekem številu kilometrov pa lamela odpove. :-k
Rešitev je močnejša potisna plošča in morda tudi ležaj.
Pri nas prodajamo SACKS RACE.
Po predelavi je pedal malo trši vendar smo zadevo rešili iz 30% na 55%
V primeru da moč vozila preseže 55% prvotne moči pa je treba poseči po sistemih z 2 ali več lamelami (primarna sekundarna,...)

Če ima še kdo kakšno vprašanje ali problem vam z veseljem svetujem,

Lp,
Mihakrapez

Objavljeno: 29 Jan 2006, 16:34
Napisal/-a iKst
Jaz mam not zeleno v driftmobilu pa sem zaenkrat zadovoljen. Frend je imel isto lamelo v E36 325 pa je naredil malo več kilometrov z njo in je bila tudi uredu. Tudi na mobikrogu se dobro obnese, tudi po tem ko mal zakurš zadevo še vedno lepo dela :)

Objavljeno: 29 Jan 2006, 23:06
Napisal/-a Rider
Kaj pa priporočaš iz 160 na XXX konjev (povem po telefonu)...

Daj nek kontakt kjer se te da dobiti, mene to resno zanima, da vidim kaj se mi splača :-#

Objavljeno: 29 Jan 2006, 23:34
Napisal/-a mihakrapez
mail: miha.krapez@sinter.si
tel: 040 833 214 :serviser

Objavljeno: 30 Jan 2006, 07:37
Napisal/-a djsly
Saj lahko tu poveste kaj se priporoča za hud tuning. Tud mene zanima, recimo iz 180->400+ PS.

Baje takrat sinter zelena sklopka že drsi in pridejo v poštev že AP Racing zadeve.

Koliko pridejo kaj te AP racing sklopke in ali jih sploh prodajate?

Objavljeno: 30 Jan 2006, 09:29
Napisal/-a mihakrapez
Prodajamo:

Obstaja veliko vrst.
Najbolje, če me pokličeš in se zmeniva.

Lp

Objavljeno: 30 Jan 2006, 13:41
Napisal/-a Mrcina
Hvala za izčrpen in zanimiv odgovor...

Torej priporočaš da recimo ob nabavi nove sklopke le-to prepustim še vam v obdelavo v svrhe večje trajnosti in odpornosti na zlorabe :D

pri meni ne pride v poštev vlečenje prikolice ali draganje ampak bolj nekaj v stilu "ljubic ki uničujejo sklopke" :D :D

Hvala za informacije

Lp Nejc

Objavljeno: 31 Jan 2006, 13:01
Napisal/-a mihakrapez
Tako največ delamo.
Če se odločiš boš sigurno zadovoljen.

V primeru, da so ostali deli ok lahko obnovimo samo lamelo.
Je ceneje in glede na to da gre za stock zadevo bi moralo špilat

Objavljeno: 31 Jan 2006, 13:34
Napisal/-a nebivedu
mihakrapez napisal/-a:Tako največ delamo.
Če se odločiš boš sigurno zadovoljen.

V primeru, da so ostali deli ok lahko obnovimo samo lamelo.
Je ceneje in glede na to da gre za stock zadevo bi moralo špilat
Miha, kaj pa za offroad. Kaj priporočaš za 1.6 mašino. Z reduktorjem gre vse skupaj kr v visoke obrate?

Objavljeno: 01 Feb 2006, 20:21
Napisal/-a mihakrapez
Ali veliko po blatu rineš (da se menjalnik potopi v blato).
Ali normalen OFF road.

Da vidim kaj priporočati

Objavljeno: 02 Feb 2006, 07:38
Napisal/-a nebivedu
Zdej pozimi je parkrat bilo tko da je bil avto tut po 50cm v snegu, spomladi po vodi grem tut 75cm v vodo, po blatu pa tok koker je močna mašina, da se še ven skopljem. Rabil bi pa sklopko za na tekme državnega prvenstva v offroadu. Sicer samo hitrostne in soft offroad, ker za hard avto še ni pripravljen.

Objavljeno: 02 Feb 2006, 15:11
Napisal/-a mihakrapez
Sintrana 3 kraka (dobro odvaja svinarijo) :D
cena 18.000sit

Objavljeno: 03 Feb 2006, 07:40
Napisal/-a nebivedu
mihakrapez napisal/-a:Sintrana 3 kraka (dobro odvaja svinarijo) :D
cena 18.000sit
A to je cena sklopke ali jo moram jst prnest pa mi jo poštimate za ta denar?

Objavljeno: 03 Feb 2006, 16:10
Napisal/-a mihakrapez
Rabimo samo ripne Center