Supercharger

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
Blue RaCer

Supercharger

Odgovor Napisal/-a Blue RaCer »

KAj menite o tej zadevi ali je to boljše kot turbina, oz. ali je laže za montažo, predvsem pa me zanima če je to kej manj zadeva al je isti problem z velikostjo.
K v moji mašini ni placa ama nič.
Pa sm razmišlu, če je to mogoče opcija za rešitev???

lp \:D/
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Poglej pri Hemiju kako velik je kompresor. Turbina je tudi tam nekje, edino drugje se jo montira.
Uporabniški avatar
gas_gas
Češpla powah
Prispevkov: 306
Pridružen: 22 Jan 2005, 12:52
Kraj: begne ke pa

Odgovor Napisal/-a gas_gas »

odvisno na koliko KM racunas. do nekje 260+ brez nitrousa bi bilo tm nek max. Ce misls na vec ti svetujem turbino, saj mas okol 260KM z 0.6 barov, pri SC pa z eokol 1bar (pa se problemi z hlajenjem bos dobu).
Za mestno voznjo je SC veliko bolj primeren, pa s pravo predelavo ti bo avto tudi do litra manj benzina pokuril, saj SC sam opravlja ze neko delo z delovanje.
Ce mene prasas je turbo za avtocesto.

LP
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Res je ircar. SC poganja jermen, zato avto DEJANSKO porabi nekaj energije da ga laufa, ampak ko začne pihat, emm...lepo žvižga :)
:)
Uporabniški avatar
gas_gas
Češpla powah
Prispevkov: 306
Pridružen: 22 Jan 2005, 12:52
Kraj: begne ke pa

Odgovor Napisal/-a gas_gas »

da mal obrazlozim zadevo:

Pri delnem plinu kompresor in turbina (sploh če govorimo o Greddy kitu) producira le majhen nadtlak (recimo 0.1 bar) in pomaga motorju pri dihanju in pri delnem plinu je vbrizgavanje goriva v takih količini da se ohranja najbolj izkoriščeno razmerje (14.7) goriva/zraka. Neka povprečna poraba z turbom je zelo primerljiva z atmosfersko hondo že od samega začetka (8.5), medtem ko imajo honde z JRSC v povprečju porabo v povprečju 8.0 litra... Če bi se zadevo tiščalo do podna bi pa seveda poraba bila večja... Te opisane razmere so resnične le v kooperaciji z reprogramirano elektroniko...

LP
What did the hurricane say to the palm tree? Hold on ur nuts! This is no ordinary blow job!
Slika
Blue RaCer

Odgovor Napisal/-a Blue RaCer »

Fantje ni panike vse vem in vse se da.....
Lep pozdrav

Blue RaCer \:D/
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Placa maš ti tolk da če se poščiješ na mašino nič ven ne prteče... Ampak oboje bi se dal narest, sam bi blo pa kr zajeban.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Re: Supercharger

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Blue RaCer napisal/-a:KAj menite o tej zadevi ali je to boljše kot turbina, oz. ali je laže za montažo, predvsem pa me zanima če je to kej manj zadeva al je isti problem z velikostjo.
K v moji mašini ni placa ama nič.
Pa sm razmišlu, če je to mogoče opcija za rešitev???

lp \:D/
Če že tko nimaš placa je boljša varianta turbina, ker zasede manj prostora kot kompresor.
Uporabniški avatar
dawet
Prestrašeni polžek
Prispevkov: 152
Pridružen: 16 Mar 2006, 12:44
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a dawet »

gas_gas napisal/-a: Ce mene prasas je turbo za avtocesto.
turbo pa res ni za avtocesto... ce ga goniš skoz po avtocesti turbina ful trpi 8-[

lp
Zzooommm
Greenstuff
Prispevkov: 23
Pridružen: 11 Sep 2005, 11:46
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a Zzooommm »

Najbolš je oboje pa je 8-[
Push in on the button and you will get a scene...
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

kaj pa turbina na konc avspuha? to američni dost prakticerajo... ne rabš icja, placa ti nč pr motorju ne uzame...
Marko_mx-3
Pawa user
Prispevkov: 118
Pridružen: 04 Jun 2006, 19:58
Kraj: Domžale->Vir
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Marko_mx-3 »

roki napisal/-a:kaj pa turbina na konc avspuha? to američni dost prakticerajo... ne rabš icja, placa ti nč pr motorju ne uzame...
:-s

kako to deluje?
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

Tu je ena dobra predelava, ko ma dve turbini pod avtom.
http://www.speedshopthagard.com/project ... index.html
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

roki napisal/-a:kaj pa turbina na konc avspuha? to američni dost prakticerajo... ne rabš icja, placa ti nč pr motorju ne uzame...
IC skor da mora biti. Sicer gre brez, kar sem tudi sprobal pri Supri, ampak lahko pride do prezgodnje detonacije, kar ni najbolj zaželjeno. Zrak iz turbine pride cca 80 stopinj, in tudi če je turbina zadaj, se bo shladil kvečjem za kakih 5 stopinj.

Je pa res, da se tlak ki ga zgubiš po ceveh kompenzira z nižjo temperaturo.

Pr men je blo OK predvsem zato ker je tlak trenutno prenizek zaradi zaprtega izpuha. Posledično je nižja temperatura zraka, kakor tudi tlak v cilindru pred TDC.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Uporabniški avatar
drmo
Racing freak
Prispevkov: 633
Pridružen: 20 Feb 2006, 16:16
Kraj: Ljubljana - Dravle

Odgovor Napisal/-a drmo »

haha...pomoje je roki tole mislu

Slika

LOL
sketus
Pawa user
Prispevkov: 113
Pridružen: 17 Apr 2006, 09:38

Odgovor Napisal/-a sketus »

HEHE :))! Spominjam se, da je en prodajal Hondo civic coupe in je se dodatno omenil, da ima to zadevo notri in da je to edinstveno v SLO. :-({|= . Kr nekaj...
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

sketus napisal/-a:Tu je ena dobra predelava, ko ma dve turbini pod avtom.
http://www.speedshopthagard.com/project ... index.html
Pol pa na lezec obe turbini potrgas :D
Odgovori