Stran 1 od 2

Punto Gt - Overboosta ni

Objavljeno: 12 Feb 2006, 12:27
Napisal/-a ITAL-JET
Eno vprašanje ker vidm da res veliko veste o turbinah in vsem nasploh.
Avto gre vleče vse ok sam k sm se pelu z enim drugim puntotom gt sm vidu
da gre tm tist kazalec za turbino tudi v rdeče polje se prav overboost , pri meni pa ne zakaj?
Potem se je on peljal z mano in mi reku da avto vleče čist normalno tko kot njegov samo pač da ne gre v overboost.
Zdej me pa to zlo matra zakaj ne gre?
Ker če bi šu bi verjetno še bol pospeševal k zdej?
Turbina pa ma samo dobrih 15000 km od nakupa tko da mislim da tuki nebi smel bit težave.
So težave v kakih cevkah?

Objavljeno: 12 Feb 2006, 15:51
Napisal/-a Pugi
Ja če isto potegne pa še ni v overboostu je to dobr, ker kaj šele bo ko bo :D:

A ma kolega kej predelan auspuh pa da ga ti nimaš? Ima narejene kake posege kjerkoli?

Objavljeno: 12 Feb 2006, 17:03
Napisal/-a ITAL-JET
Np od kolega avto je čist stock.

Objavljeno: 12 Feb 2006, 20:40
Napisal/-a croma_man
mislim da je uporabnik A3turbo4life pravi naslov zate.

Sam zanimivo da ma večina ljudi probleme z overboostom ti si ga pa ravno želiš :D:D:D

Objavljeno: 17 Feb 2006, 14:22
Napisal/-a A3Turbo4Life
Hi

Čisto enostavno. Oni drugi Punto ni več stock [-(

Je pa še druga varianta, da ni isti tip, ker Punto GT so 3 generacije.

Bye

Objavljeno: 18 Feb 2006, 11:50
Napisal/-a ITAL-JET
Ja vem da so tri generacije sam ne vem zakaj pri njemu gre v rdeče polje
kazalec za turbo pri meni pa ne. Prav da avto je original.
Je pa res da je njegov letnik 1995 moj pa 1998.
Se prav njegov ma 133ps moj pa 130ps tko da :-k ?
Zdej bom zamenju vse cevke pol bom pa vidu kaj pa kako.

Objavljeno: 18 Feb 2006, 12:11
Napisal/-a Pugi
Serijsko naj nebi šel v overboost, tako da s tvojim ni nič narobe. Mogoče bi valji pokazali kaj?

Objavljeno: 18 Feb 2006, 13:51
Napisal/-a DrMr
... kaj pa če kazalec laže?? manometer gor, pa na probo...

Objavljeno: 18 Feb 2006, 19:50
Napisal/-a ITAL-JET
DrMr napisal/-a:... kaj pa če kazalec laže?? manometer gor, pa na probo...
To bom probu pol pa naprej =D>

Objavljeno: 18 Feb 2006, 22:11
Napisal/-a 2.7TT
Pomojem je tvojemu frendu crknil wastegate in mu gre zato v overboost... pomojem ima duty-cycle injektorjev v overboostu na 100% in zna se zgoditi, da bo stopil bate, ce moja teorija drzi.

Naj malo preveri poba, da ne bo kaboooom.

/jan

Objavljeno: 19 Feb 2006, 00:11
Napisal/-a DrMr
2.7TT napisal/-a:Pomojem je tvojemu frendu crknil wastegate in mu gre zato v overboost... pomojem ima duty-cycle injektorjev v overboostu na 100% in zna se zgoditi, da bo stopil bate, ce moja teorija drzi.

Naj malo preveri poba, da ne bo kaboooom.

/jan
... pomoje bi še slišal da Punta drugače cvilita....

Objavljeno: 19 Feb 2006, 09:07
Napisal/-a 2.7TT
DrMr napisal/-a: ... pomoje bi še slišal da Punta drugače cvilita....
Ja, drugace zacvili, ja... prvi znak, da je wastegate 100% zaprt ves cas je to, da postane pedalo za gas zelo obcutljivo, samo dotaknes se ga in avto zbezlja. Prvi obcutek je fantasticen, a vseeno ni pametno tako vozit avta.

/jan

Objavljeno: 20 Feb 2006, 07:29
Napisal/-a ITAL-JET
Pugi napisal/-a:Serijsko naj nebi šel v overboost, tako da s tvojim ni nič narobe. Mogoče bi valji pokazali kaj?
Tole res drži?
Ker potem DEJANSKO z mojim res ni nič narobe.

Objavljeno: 21 Feb 2006, 00:45
Napisal/-a A3Turbo4Life
ITAL-JET napisal/-a:
Pugi napisal/-a:Serijsko naj nebi šel v overboost, tako da s tvojim ni nič narobe. Mogoče bi valji pokazali kaj?
Tole res drži?
Ker potem DEJANSKO z mojim res ni nič narobe.
Tisto polje, ki je na tvojem števcu označeno z rdečo, tja serijski fiat ne sme it.

Da s tvojim avtom je vse ok. :D

Bye

Objavljeno: 21 Feb 2006, 15:16
Napisal/-a ITAL-JET
A3Turbo4Life napisal/-a:
ITAL-JET napisal/-a:
Pugi napisal/-a:Serijsko naj nebi šel v overboost, tako da s tvojim ni nič narobe. Mogoče bi valji pokazali kaj?
Tole res drži?
Ker potem DEJANSKO z mojim res ni nič narobe.
Tisto polje, ki je na tvojem števcu označeno z rdečo, tja serijski fiat ne sme it.

Da s tvojim avtom je vse ok. :D

Bye
Ok ti vrjamem k vem da se res spoznaš.
Sam zakaj pa v knjižici z navodili piše če gre v rdeče polje za kratek čas (3sek) ni nič narobe?
Lp

Objavljeno: 21 Feb 2006, 21:10
Napisal/-a A3Turbo4Life
Ker imaš "najšvohnejšega" Puntoja, torej 3. generacija z 130KM in ker so morali spremeniti ECU mape zaradi emisij.

Primerjaj isti model Puntoja in se potem sekiraj naprej :D

Za tisto, ko ti pa knjigi piše, da je ok če gre v rdeče, pa je verjetno še od prejšnjih modelov puntojev, ker po vsej verjetnosti niso spreminjali teksta :D

Za vsak slučaj pa snami in preglej tisto glavno debelo cev, ki jo prvo zagledaš, ko odpreš pokrov motorja in ki gre v sesalni kolektor. Jo pa ornk pregibaj, da boš videl če je kje kakšna majhna razpoka. Posebej na spodnji strani.

Bye

Objavljeno: 22 Feb 2006, 09:45
Napisal/-a ITAL-JET
A3Turbo4Life napisal/-a:Ker imaš "najšvohnejšega" Puntoja, torej 3. generacija z 130KM in ker so morali spremeniti ECU mape zaradi emisij.

Primerjaj isti model Puntoja in se potem sekiraj naprej :D

Za tisto, ko ti pa knjigi piše, da je ok če gre v rdeče, pa je verjetno še od prejšnjih modelov puntojev, ker po vsej verjetnosti niso spreminjali teksta :D

Za vsak slučaj pa snami in preglej tisto glavno debelo cev, ki jo prvo zagledaš, ko odpreš pokrov motorja in ki gre v sesalni kolektor. Jo pa ornk pregibaj, da boš videl če je kje kakšna majhna razpoka. Posebej na spodnji strani.

Bye
Ta cev je pa nova k mi je glih 2 tedna nazaj počla .
Hvala za vso pomoč.
Lp

Objavljeno: 07 Mar 2006, 14:31
Napisal/-a mitjs_gt
sem par dni nazaj vidu tole temo.... tale "referenčni" :D punto s katerim je Ital-jet sprobaval je moj (oz od punce)... in ko sem tole prebral sem se kar malo ustrašil... torej... par vprašanj... včasih se boost sploh ne odpre in turbo fila normalno brez boosta - to se mi je dogajalo na dragu v MS in CE in avto ni in ni hotu iti maksimalno.... kadar ga pa prime - recimo ko ga pritisneš nekje pri 3500 obratih do konca pa števec potegne v rdeče polje, ampak takoj tudi pade nazaj na malce več kot polovico - gre pa OK... zanimivo pa je to da se v SG mi to ni dogajalo in je delal avto bp... na koncu je odpovedala moja koncentracija -ampak to je že druga zgodba... je pa mk2 ...

kako bi najlažje probu če je wastegate ventil ok? ker drugače sem razmišlal da bi kupil nov ventil od bonalume...

lp

Objavljeno: 07 Mar 2006, 17:54
Napisal/-a Charger
Verjetno si imel v mislih blow off?

Objavljeno: 07 Mar 2006, 19:59
Napisal/-a ITAL-JET
mitjs_gt napisal/-a:sem par dni nazaj vidu tole temo.... tale "referenčni" :D punto s katerim je Ital-jet sprobaval je moj (oz od punce)... in ko sem tole prebral sem se kar malo ustrašil... torej... par vprašanj... včasih se boost sploh ne odpre in turbo fila normalno brez boosta - to se mi je dogajalo na dragu v MS in CE in avto ni in ni hotu iti maksimalno.... kadar ga pa prime - recimo ko ga pritisneš nekje pri 3500 obratih do konca pa števec potegne v rdeče polje, ampak takoj tudi pade nazaj na malce več kot polovico - gre pa OK... zanimivo pa je to da se v SG mi to ni dogajalo in je delal avto bp... na koncu je odpovedala moja koncentracija -ampak to je že druga zgodba... je pa mk2 ...

kako bi najlažje probu če je wastegate ventil ok? ker drugače sem razmišlal da bi kupil nov ventil od bonalume...

lp
Mitja jst mam še en ventil skor čist nov doma pa ti ga lahko posodim za probat da vidiš če je ok.
Lp