Stran 2 od 2

Objavljeno: 24 Feb 2006, 00:27
Napisal/-a 2.7TT
DrMr napisal/-a:... pa to te ubije...pravi lajbek skladiščnik in še večji R5 mehanik... a.je to ?
Skladiscnik ni bil nic kriv pomojem... mehanik pa kriv do dna...

/jan

Objavljeno: 24 Feb 2006, 07:23
Napisal/-a djsly
Ej ti sploh ne veš ka dela R5. Pomoje je mehanik dojel, da so te svečke prešvoh za njegovo 5-ko, pa jih je vrnil.

Drgač pa samo LOL ](*,)

ccc

Objavljeno: 24 Feb 2006, 11:41
Napisal/-a pic
lej na uradnem servisu če ti ne pupravjo NE PLAČAT ker so postavl napačno diagnozo. sorry tko je to je isto kokr da bo dnar stran metu.

Objavljeno: 24 Feb 2006, 12:07
Napisal/-a _BANDIT_
To ti misliš. ;)

Objavljeno: 24 Feb 2006, 12:09
Napisal/-a croma_man
če je pa še mlečen :D:D

Objavljeno: 24 Feb 2006, 18:13
Napisal/-a mačkica
Ja,dečki jaz vam pa moram povedat,da sem bila pri Porsche Leasingu v MB zelo prijetno presenečena.Vsi so me strašli da ti pooblaščenci samo haubo odprejo pa že 15 jurjev plačaš, pa da se moraš prej naročit... tu pa sem prišla, vprašala, če lahko priklopijo mojo golfiko na računalnik za diagnozo, pa je en prijazen stric takoj prišel priklopit, pa še računal ni nič!!! Ne bi verjela, če ne bi doživela. Pa še pokazal mi je katere stvarce so te ki jih je računalnik določil za pokvarjene =D> Bravo mariborčani!

Objavljeno: 24 Feb 2006, 18:41
Napisal/-a DrMr
... fajn =D> , samo brez leasing, ker tam nimajo testerja...

Objavljeno: 25 Feb 2006, 22:41
Napisal/-a 2.7TT
mačkica napisal/-a:Ja,dečki jaz vam pa moram povedat,da sem bila pri Porsche Leasingu v MB zelo prijetno presenečena.Vsi so me strašli da ti pooblaščenci samo haubo odprejo pa že 15 jurjev plačaš, pa da se moraš prej naročit... tu pa sem prišla, vprašala, če lahko priklopijo mojo golfiko na računalnik za diagnozo, pa je en prijazen stric takoj prišel priklopit, pa še računal ni nič!!! Ne bi verjela, če ne bi doživela. Pa še pokazal mi je katere stvarce so te ki jih je računalnik določil za pokvarjene =D> Bravo mariborčani!
In katere errorje je pokazal tester?

/jan

Objavljeno: 25 Feb 2006, 23:22
Napisal/-a DrMr
... meni vse zgleda fake...

Objavljeno: 26 Feb 2006, 11:12
Napisal/-a mačkica
2.7TT napisal/-a:
In katere errorje je pokazal tester?

/jan

Test je pokazal luftmesser in lambde sondo. Ampak očitno je še kaj. Sicer lambde sonda še ni menjana, luftmesser pa je. Kaj na VAG-COM še kaj več pokaže, ali je to ista stvar? Ker meni je že vsega dost. Avtek spet zjutraj ne vžiga, oz. po hudih mukah pol zalaufa, prvih nekaj km malo cuka, ampak zakaj ne vedno? Sploh ne vsak dan. Včeraj pa danes npr. je. A veš, naj te čisto krepne, ali pa naj mi že da mir!!! Običajno mi pol foter malo po kablih pobrska (tistih okoli svečk, pa tam ko je luftmesser priklopljen, pa mogoče še kje)...pa pol vžge. Če je res kje kaki stik, ali je to sploh možno ugotovit?!

Objavljeno: 26 Feb 2006, 13:50
Napisal/-a 2.7TT
mačkica napisal/-a: Test je pokazal luftmesser in lambde sondo. Ampak očitno je še kaj. Sicer lambde sonda še ni menjana, luftmesser pa je. Kaj na VAG-COM še kaj več pokaže, ali je to ista stvar? Ker meni je že vsega dost. Avtek spet zjutraj ne vžiga, oz. po hudih mukah pol zalaufa, prvih nekaj km malo cuka, ampak zakaj ne vedno? Sploh ne vsak dan. Včeraj pa danes npr. je. A veš, naj te čisto krepne, ali pa naj mi že da mir!!! Običajno mi pol foter malo po kablih pobrska (tistih okoli svečk, pa tam ko je luftmesser priklopljen, pa mogoče še kje)...pa pol vžge. Če je res kje kaki stik, ali je to sploh možno ugotovit?!
Khm, dvomim, da bi tvoj Golf imel bolj sofisticirano elektroniko in diagnosticne module, kot jih je imela moja octavija 1.8T ('99)...

Ne razumem namrec, kako se je lahko pojavil error, da je LMM fuc, saj tega tudi najmodernejsa elektronika ne zazna. Ce hoces ugotoviti, da je LMM fertik, moras narediti probno voznjo,logirati podatke, kot so obrati, kot pedala za plin, masni pretok in se par drugih, da lahko potem iz tabel in preracunov ugotovis, da je LMM zanic...

Skratka, a si ti *videla* izpis error kod?

/jan

Objavljeno: 26 Feb 2006, 14:30
Napisal/-a mačkica
Veš, jaz nimam pojma kak to gre, ampak na tistem ekrančku je res to bilo napisano, potem pa je tisti stric še pokazal katera stvarca pod pokrovom je to. Fora je v tem, da ko sem menjala luftmesser je res bil mir skoraj celi mesec. A zdaj me spet isto gnjavi kot prej. Nisi mi povedal, ali je ta računalnik ki ga imajo pooblaščeni servisi isto kot VAG-COM!?

Objavljeno: 28 Feb 2006, 07:08
Napisal/-a Dust
podoben problem imel na alfi,tudi večkrat rahlo cuknilo,ali pa ni bilo prave moči in to se je dogajalo samo takrat,ko je bilo "vlažno". Na začetku nisem našel kaj bi bilo,potem pa sem podrobno pogledal kabel od LMM in ugotovil,da je tista guma (ne vem,kako se reče) ,ki je čez konektor,da preprečuje vstop vlage na spodnji strani spokana.Vzel sem narazen,posušil s fenom in zalil s silikonom.Od takrat je vredu,tako da pomoje je vlaga (je bilo kar nekaj kapljic) v stikalu "motila" delovanje,oz. dajanje podatkov LMM-a.

Objavljeno: 05 Mar 2006, 00:30
Napisal/-a 2.7TT
mačkica napisal/-a:Veš, jaz nimam pojma kak to gre, ampak na tistem ekrančku je res to bilo napisano, potem pa je tisti stric še pokazal katera stvarca pod pokrovom je to. Fora je v tem, da ko sem menjala luftmesser je res bil mir skoraj celi mesec. A zdaj me spet isto gnjavi kot prej. Nisi mi povedal, ali je ta računalnik ki ga imajo pooblaščeni servisi isto kot VAG-COM!?
Ja, VAG-COM je podobna zadeva, iste stvari gledas.

Serviserji so zviti, on ti pokaze napake, ki so noter ze od pamtiveka in jih ni nihce izbrisal. Pravilen postopek je, da si napake shranis nekam v txt obliko, jih pobrises, gres en krog in pogledas, katere napake so se na novo pojavile.

/jan

Re: Luftmesser

Objavljeno: 19 Jan 2010, 14:00
Napisal/-a Grilzz
Si bom kar tole temo malo sposodil.

Je že kdo morda poskusil pomeriti kaj pošlje LMM nazaj računalniku. Kako bi se ga mogoče dalo pretentati, da bi avto deloval brez njega.

Predvsem me zanima za starejše LMMje.
Takšne:

Slika

Re: Luftmesser

Objavljeno: 19 Jan 2010, 14:44
Napisal/-a Charger
To je glavni podatke racunalniku, da ve koliko zraka gre v motor. In koliko goriva potrebuje.

Znebis se ga tako da recimo zamenjas motorno elektroniko s tako, ki dela na vakuumski senzor.

Re: Luftmesser

Objavljeno: 19 Jan 2010, 14:52
Napisal/-a Grilzz
Ja, to mi je jasno.

Bolj sem razmišljal v smeri ali npr. na eni liniji postavi recimo 2,5V v prostem teku, medtem ko pri 6k obratih postavi na 7V in računalnik potem na podlagi teh vrednosti določa količino goriva.

Se pravi da bi načeloma avto lahko ostal z originalnim računalnikom, bolj po "kavbojsko" pa bi se potem prevezalo vse skupaj, da bi iz npr.senzorja na glavni gredi lahko sam nastavil "vezje", ki bi si izmišljalo podatek (če bi bilo tako kot sem omenil zgoraj npr. postavi pri 6k rpm 8V) in pošiljalo računalniku da bi ta dodajal več bencina.

Re: Luftmesser

Objavljeno: 19 Jan 2010, 14:57
Napisal/-a Charger
Ni mozno. Kolicina zraka se stalno spreminja glede na to koliko imas odprt plin. Lahko si na 7000 obratov v prostem teku, kjer gre malenkost zraka v motor. Ali pa pospesujes na polno s povsem odpro luputo plin. In se vse kombinacije vmes
Kombinacij je na stotine.

Ce noces merilca zraka, potem ti lahko zmontiram elektorniko, ki dela brez tega.

Re: Luftmesser

Objavljeno: 19 Jan 2010, 15:14
Napisal/-a Grilzz
Najprej moram sestaviti sesalni kolektor, potem pa naprej. Sedaj samo razmišljam kako in kaj bi se lahko naredilo.

Kakšno elektroniko pa misliš mega squirt, vems,...?

Re: Luftmesser

Objavljeno: 19 Jan 2010, 17:03
Napisal/-a Charger
Megasquirt. Dela sto na uro.