Menjava motorja? 1.8 to 2.8 VR6

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Tommo
Greenstuff
Prispevkov: 41
Pridružen: 12 Jun 2005, 16:40
Kraj: Savinjska
Kontakt:

Menjava motorja? 1.8 to 2.8 VR6

Odgovor Napisal/-a Tommo »

Dejte mi malo prosim povedat ali bi se zadeva splačala!
Torej motor mam trenutno 1.8 90 konjev (Golf 3)
Zanima me, kaj vse bi bilo potrebno zamenjat/preuredit da bi zadeva vredu laufala. Motorji kolikor sem jaz po netu gledal so cca 300k. Menjalnik vem da bi tudi moral bit drug. Kaj pa ostale stvar?

Trenutno o tem še samo razmišljam, pa da malo vidim vaše odgovore.
Mogoče bi se kasneje enkrat ko bi finance omogočale spustu v takšen projekt.

Hvala \:D/

LP, Tommo
ffssssssssss
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Za 300K dobis ze komplet VR6 Golfa.
midiland
Pejnourt
Prispevkov: 1
Pridružen: 23 Feb 2006, 19:16

Odgovor Napisal/-a midiland »

Na tvojem mestu bi raje swapal 1.8T \:D/
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... ti bodo prekmurci odgovorili,...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Tommo
Greenstuff
Prispevkov: 41
Pridružen: 12 Jun 2005, 16:40
Kraj: Savinjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo »

midiland napisal/-a:Na tvojem mestu bi raje swapal 1.8T \:D/
Tudi to bi bila ena od možnosti ja, od katerega avta misliš to? :-k
ffssssssssss
cresh
test dummy
Prispevkov: 184
Pridružen: 18 Okt 2004, 18:44

Odgovor Napisal/-a cresh »

al pa vr6+SC.
Tommo
Greenstuff
Prispevkov: 41
Pridružen: 12 Jun 2005, 16:40
Kraj: Savinjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo »

sam to pa bilo enga dela+stroškov

No še čakam kakšne odgovore;)
ffssssssssss
georg
Pawa user
Prispevkov: 136
Pridružen: 29 Dec 2005, 23:26
Kraj: prekmurje

Odgovor Napisal/-a georg »

zdaj odvisno kak kaj paše.. ker ko je Gti-driver dajal v dvojko gti16v, je blo treba predelat samo nekaj malenkosti..pa še to je večimo sam lahko naredo. Npr. polosi pa to je vse pasalo kot plug and play od 16v na vr6. Sicer nisem neki VW maher, tak da o tem kaj dosti neven :-s V vsakem pogoje pa je rabu poleg motorja, menjalnika, računalnika še šalthabel (ker ma na zajle) pa če se praf spomnin je tudi preuredo nekaj pedal sklopke, pa nekaj dodatnih relejev je blo treba..aja..seveda je zamenjo tudi komplet elektro inštalacijo, števci od vr, uf, ja..je kar nekaj stvarii mejno.. mislim, da je blo okoli 250 jurja.. komplet-material.
Pomoje je najbole če najdeš kakega razsutega..da maš potem vse in pakič ;)
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Tommo napisal/-a:
midiland napisal/-a:Na tvojem mestu bi raje swapal 1.8T \:D/
Tudi to bi bila ena od možnosti ja, od katerega avta misliš to? :-k
Najbolj izbira, je čist vsen od kerga al VW, Škoda, Audi je isti motor... Pač uzameš unga z 150ps...

Bo pa najbrš cenej dobit VR6...
Slika
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

Sploh se ne bi matral z VR6 ker je malo "mim motor".

Glede na to da imaš zdej 1.8 notr, ti lepo sede notr en G60, menjalnik lahko uporabiš obstoječi, če si zaželiš menjalnika od G60 ni noben problem, paše vse na direkt na nosilce...

malo se moraš poigrat s štromom, je lažji kot pri VR6.

to je tudi zelo priljubljena predelava v nemčiji, sploh če imaš 1.8 za osnovo.
Tommo
Greenstuff
Prispevkov: 41
Pridružen: 12 Jun 2005, 16:40
Kraj: Savinjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo »

hvala zaenkrat za odgovore...ali mi lahko kdo kaj več pove o g60 motorjih...
Nisem še dolgo vw voznik tako da se opravičujem :oops: Bi pa bil zelo zadovoljen z razlago :idea:
ffssssssssss
super98
dizel
Prispevkov: 112
Pridružen: 23 Okt 2004, 19:44

Odgovor Napisal/-a super98 »

irCAR81 napisal/-a:Jaz sem pa nekje slišal... vsaj za golfa II da ima GTI malo bolj ojačano karoserijo... ker v času juge je blo popularno v TAS-ovga dizlna dat gti mašino (ko se je kak gti razkantu in je ostala sam še mašina). Pa ni blo uredu.. je bla premehka školka. Lahko da je v primeru golfa III tud kaka taka fora. Glede na to kok je VR6 pocen res nima smisla to not tlačt.. če že swapaš dej kej unikatnga, kar se ne dobi že narejeno.. torej g60 ali pa raje 1.8T ... kar pa so ti že itak predlagal ostali.
II GTI ima karoserijske zvare oziroma punkte narejene bolj na gosto kot navadn golf in je karoserija posledično bolj toga. Že sam TASov pleh je glede na švaba malo drugorazredni...

za trojko ne vem kako je s tem!

Za karoserijo razluftat morš bit pa res konj...vem za ene par TAS-GTIjev pa se zankrat pelejo BP. Tako da glede tega ne boš imel prevelikih problemov.

G60 je nadgradnja 1.6/1.8 VW bloka (81mm vrtina), ki so jih mel GII in GIII. G60 blok je močnejši in ima dize za olje pod bate špricat. Vbrizg je multipoint-boschev digifant (isto kot GII 8V GTI in GIII GTI 8V, 16V). G-lader je pač G-lader, o njem bi lahko cele spise pisal...resnici na ljubo dokler dela, dela dobr.
Tommo
Greenstuff
Prispevkov: 41
Pridružen: 12 Jun 2005, 16:40
Kraj: Savinjska
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tommo »

super 98 :cool
že beremo...:)
ffssssssssss
Odgovori