Motor + turbo???

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
audia3
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 11 Mar 2006, 20:48
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a audia3 »

Aha LMM (luft maseen messer)! Čemu pa je namenjen downpipe :-k Pa je naštet material dobavljiv v sloveniji ali je potrebno da grem do severnih sosedov?

LP
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor :D :D Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...

Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Slika
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

CupraR napisal/-a:Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor :D :D Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...

Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Jest predlagam da mu daš kontaktno osebo, ki naredi od A-Ž pa bo. Al pa da se z enmu usede za ene 2 uri pa naj predebatira, kajti dvomim da ve kaj ga čaka $$$. Če pa ve, pol pa sam na delo. :-({|= :metallica
Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Ne pozabit, da je treba najprej premontirat motor v povsem drug avto. Z elektroniko vred.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

CupraR napisal/-a: -N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
Z ostalim se strinjam, N75 valve pa je original u vrh glave dober, saj ti krivuljo odpiranja wastegate-a itak preprogramira MAtjaz (RSR) na custom remapu, tako da razne H verzije so samo za odzivnejsi genericni remap.

Forge pa tudi ni svojega dnarja vreden, bi se pa kaj cenejsega in enako ucinkovitega naslo... Ze ce Matjaz po skladiscu pogleda za kaksen Bonalume, bo prislo verjetno manj dnarja...

/jan
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

PeschA napisal/-a:
CupraR napisal/-a:Jah material je ubistvu dobavljiv s tem da se velik iz tujine naroča oz kr vse skor :D :D Tle rabš samo denar, fantje vse zrihtajo...

Downipe je del izpuha, ki pride na turbino... Ima po večini večji fi kot pol sredinski del izpuha.. Nekako downpipe fi 76 ostalo fi70...
Jest predlagam da mu daš kontaktno osebo, ki naredi od A-Ž pa bo. Al pa da se z enmu usede za ene 2 uri pa naj predebatira, kajti dvomim da ve kaj ga čaka $$$. Če pa ve, pol pa sam na delo. :-({|= :metallica
Jah upam da se zaveda da je taka predelava tm 0,8-1mio, +ogromno še da se podvozje, zavore porihtajo... Da ne omenjam dobit avto pa še swap narest ](*,) ](*,) No bomo vidl kolk je resen :D :D
Zadnjič spremenil CupraR, dne 13 Mar 2006, 23:59, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

2.7TT napisal/-a:
CupraR napisal/-a: -N75 "H" Race valve
-Diverter valve Forge 007P
Z ostalim se strinjam, N75 valve pa je original u vrh glave dober, saj ti krivuljo odpiranja wastegate-a itak preprogramira MAtjaz (RSR) na custom remapu, tako da razne H verzije so samo za odzivnejsi genericni remap.

Forge pa tudi ni svojega dnarja vreden, bi se pa kaj cenejsega in enako ucinkovitega naslo... Ze ce Matjaz po skladiscu pogleda za kaksen Bonalume, bo prislo verjetno manj dnarja...

/jan
Sm sam na hitro nalimal kaj je mel Surfer v svoji Ibizi z 300ps. Tako da sm spregledan N ventil, in da se z custom chipanjem odprav ta problem...

Glede Forga, kokr sm kej gledal so uni ventili pr RSR-u podobnih cen..
Slika
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

En link, pa si lahko malo prebereš

http://www.goapr.com/Audi/products/stage3_225tt.html

tu pa maš cene :-° da vidiš okvirno :-#

http://www.eiptuning.com/eip/enginepackages18t20v.html
audia3
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 11 Mar 2006, 20:48
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a audia3 »

To bi res rabo enga mojstra, ki ima na tem področju izkušnje, da bi malo stvar prekomentirala(ste imeli v mislih matjaža ali ...)! Po mojem mnenju glede na zgoraj naveden material, ki se serijsko uporablja pri S3, 6... itd. ne bi bil tak problem, ker poznam fante, ki bi znali zrihtat to za male pare(nemčija...), jez osebno sem misli, da je ta materal izven serijski! Kak pa bi zgledalo, če bi jaz vzel IC od fiat ducato 2.8 tdi (ker, če ga daš delat tudi ni poceni)? :-k

LP :-k
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... jaoooo, bajto začet na strehi zidat...
Slika
... ne komentiram dalje, čao...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

audia3 napisal/-a: Kak pa bi zgledalo, če bi jaz vzel IC od fiat ducato 2.8 tdi (ker, če ga daš delat tudi ni poceni)? :-k
LP :-k
Nam lahko zaupas koliko nameravas investirat v vse skupaj? Ce nimas ustrezne zaloge tolarjev je bolje da se ne lotis zadeve.
rs2
Pejnourt
Prispevkov: 1
Pridružen: 21 Feb 2006, 21:39

Odgovor Napisal/-a rs2 »

Odloči se, koliko konjev bi sploh rad.
Do 300 se še ne menja "veliko" oz. če dodaš še ojnice in bate greš lahko dosti višje (500 ali več) , ker VSE ostalo moraš tako in tako menjat - ala turbo, auspuh, LMM, benz pumpa, čip, kolektorje,....

Sam sem včasih odkrival (na audiju) ameriko in počasi šel višje, ker ni bilo nobenega pri nas da bi pokazal kaj na mojem motorju. In povem ti, DA SE NE SPLAČA iti po korakih.
Če pa ti je končni cilj 300ps pol pa ni panike, sam da ne boš potem rekel joj zdaj bi pa rad še mal.
Če bi imel denar še za ojnice in bate bi osebno takoj štartal na 500ps.

Samo od predelanega avta ne pričakuj, da ne boš nikoli imel probleme - in tam ti tvoji mehaniki (servis uradni) nimajo kaj dosti pomagati. Ker če sem iskren, v Slo še nisem zasledil poznavalca na uradnem servisu.

Verjetno je tukaj na forumu veliko več fantov, ki imajo več pojma kot vsi uradni serviserji.
Daj vprašaj na servisu, kaj naj zamenjaš da dobiš 500hp in točno katere dele moraš vgraditi in kje najbolj poceni kupiti... nimaš šans brez nas forumašev :D , ker to so izkušnje. In za vsak nasvet moraš biti hvaležen (osebno sem zmeraj), saj je to najceneje, ker če boš sam odkrival ameriko si ga naje.bal.

Omenil si drag race - bi rad malo zamešal drek na drag race sceni v Sloveniji ali veliko zamešal? Ker to je odvisno od tebe in koliko ps bi rad dobil ven.

Moj nasvet; brez 2 mio in 8 mesecev časa se ne spuščaj v kaj večjega.
In do 300ps NI važno kateri motor vzameš, če bi pa rad več...

Ko boš konkreten, ti bo marsikateri lahko kaj več pomagal.
Lp
cc 206
Zeleni dirkač
Prispevkov: 242
Pridružen: 09 Nov 2004, 21:05
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a cc 206 »

Pa ne pozabit, da ni sam mašina za porihtat, ampak moreš tudi vse ostalo
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Howg, RS2 je govoril.

=D>

/jan

P.S: Edini uradni servis, kjer se jim je kaj sanjalo je bil Skoda servis Stern iz Kranja. Bine je vcasih dirkal in se mu malo svita, nekaj izkusenj je dobil na svoji malo tunani Octaviji RS.
audia3
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 11 Mar 2006, 20:48
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a audia3 »

Full sem vesel vseh vaših nasvetov... kot je reko že RS2 se strinjam z njim (nikoli ni dovolj). Samo glede mojega finančnega dostopa bi blo dovolj 300ps. Tak da zdaj sem se zjasnil :D da je moj cilj 300ps in upam, da bo to dovolj za golf III syncro (4×4)--> sem pa še v dvomih, če bo 4×4 pogon zdržal to obremenitev!? Res bi prosil nekoga, da mi pove okvirno ceno projekta, kar se tiče samo tuning motorja na 300ps-->ker za podvozje in za bremze je že poskrbljeno in upam, da se ta cena ne bo gibala od 0,8-1 mio, kot je nekdo zgoraj napisal!!!

P.S. Oni serviser je meni povedal samo kar se tiče strukture motorja...kar se pa tiče tuninga pa logično, da mate vi tu več izkušenj...

LP
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja žal ne bo šlo tole za 500.000 :-k :-k pač tolk te stvari stanejo j ga..
Jat milm da po 0,8mio bo težka za 300ps, razn če bi najdu enga k komplet vse rabljeno proda....

BTW motor že imaš??
Slika
audia3
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 11 Mar 2006, 20:48
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a audia3 »

Ja motor že je (225km)--> pa avto je že dol spuščen pa drugi amortizerji, trenutno še neke bremze iščem, če po kaj poceni kje za dobit, če ne bom pa pusto te od GTI-ja! manka še samo tuning motorja ........
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Vrž notr motor, pel čipat , pa mal našparaj... Za začetek bo vrh glave...
Pol pa neki ornk narest \:D/ \:D/ \:D/
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

audia3 napisal/-a:da je moj cilj 300ps in upam, da bo to dovolj za golf III syncro (4×4)-->
Ce me spomin ne vara, je to haldex visco diferencijal na pogonu, ne?

To zdrzi povecanje moci do 20% nad nominalno mocjo avtomobila.

Zaradi tega jaz nisem vzel octavije 1.8T 4x4, ker bi pogon polomil, kar so mi potrdili tudi zanesljivi viri.

/jan
Odgovori