Stran 1 od 1

Uplinjač Pierburg E2

Objavljeno: 13 Mar 2006, 21:04
Napisal/-a EdgE
Mam namen predelat uplinjač (VW Golf II 1.6B) da bi delal normalno brez kakršne koli elektronike pa mi par kablov preveč hod :D

Slika

Kakšen vpliv bi imelo na delovanje mtorja, če teh dveh kablov ne bi prklopu.
Kukr sm jest gledu po nekih shemah sta to nekakšna grelna elementa.


LP

Objavljeno: 14 Mar 2006, 09:48
Napisal/-a EdgE
Še mal bl podrobna slikca:

Slika

Če ma kdo kakšno idejo se priporočam.

Hvala!

LP

Objavljeno: 14 Mar 2006, 10:23
Napisal/-a DrMr
... gornji je elektrogrelec bimentala za loputo choka, ki hkrati s segrevanjem hladilne tekočine odpre mehanizem choka, tisti spodaj pa je (predvidevam) el.grelec kolektorja, ki greje mešanico zraka in goriva (ko je motor hladen) za boljši izkoristek (uplinjanje)... če boš gornjega odklopil, bo choke dalj časa delal, če pa spodnjega, pa avto malo pocukava (več troši), dokler ni segret.... lahko, pa da ste že oba zanič...

Objavljeno: 14 Mar 2006, 11:21
Napisal/-a EdgE
Pol bo najbol da dobim to štromarijo za ta motor, ker bo sm pozimi lavfu (home made teptalec snega - ratrak),.

Bo treba še mal prej stesterat pol bomo pa vidl kam pes taco moli.

LP

Objavljeno: 14 Mar 2006, 11:32
Napisal/-a nebivedu
EdgE napisal/-a:Pol bo najbol da dobim to štromarijo za ta motor, ker bo sm pozimi lavfu (home made teptalec snega - ratrak),.

Bo treba še mal prej stesterat pol bomo pa vidl kam pes taco moli.

LP
Jst mam skoraj isti frgazer v ferozi(samo malo večji je). Nič ne rabiš, če bo pa preveč mrzlo ga pa vžgeš in počakaš 3 minute, da se segreje. Zadevica dela tut brez teh dveh konektorjev čist normalno samo pri -20 stopinj se 5 minut kasnej izklopi zaug, kar pa ni nobena panika.