Stran 1 od 2

Montaža strutbara

Objavljeno: 14 Mar 2006, 12:32
Napisal/-a CupraR
Ok kao "strokovno" montirat strut bar in sicer zgornjega pri motorju??

Ena simbolična fotka kako je narjen:

Slika

Večina pravi da nej bo avto kr na tleh (tut recimo Remo-honda mehanik), spet drugi da se more avto dvignt z dvigalko??

Sedaj za spodnje strute vem da bo treba avto dvignt, sam zgoraj sm enostavno našraufal na vijake od amortizerjev ko je bil avto na tleh... Sm kej falil???

Objavljeno: 14 Mar 2006, 12:35
Napisal/-a Pugi
Ne. A to ti resno?

Drgač pa fest zašraufej. Če je nastavljiva, potem mora vleči skupej.

Objavljeno: 14 Mar 2006, 12:44
Napisal/-a CupraR
J. ga raj vsako stavr 10krat preverm, ker ko najdeš take linke oz ko bereš kako je folk montiral in k se ne najde samo enk k to trdi....

http://www.myfordfocus.com/how-to/front-strutbar.htm

Valda mi je bl logično da komot montiraš ko je avto na tleh in da treba fajn zašponat, sam bolj še stručkote vprašat :D :D za svaki slučaj..

Objavljeno: 15 Mar 2006, 11:03
Napisal/-a urosbe
Tale strubar imam tudi jaz, pravzaprav cel komplet 4 strubarov (spodaj/zgoraj spredaj/zadaj), pa no comment. To je bolj styling zadeva:)

Objavljeno: 15 Mar 2006, 11:22
Napisal/-a CupraR
Jah j. ga bolš kot nič :D :D bo že. Spodaj moram še montirat...

Objavljeno: 15 Mar 2006, 11:32
Napisal/-a Malecky
Ni efekta ce se uporablja kar mal na blef...

CRX je tolk pri tleh da strut res nima efekta.

Objavljeno: 15 Mar 2006, 12:17
Napisal/-a urosbe
Ko sem jih dobil sem z navdušenjem zmontiral vse štiri:) Tudi sprednjega spodnjega, čeprav mi je že nekaj časa nazaj en hrvat v smehu rekel, da ga ne bom imel dolgo gor. In res, z njim sem zapel kjerkoli se je cesta "lomila", torej da sta bili tako leva kot desna guma nižje kot sredina avtomobila, to je povzročilo, da se je strubar skrivil in se začel dotikati izpuha. Nočete slišat kakšne zvoke proizvaja izpuh, ko se dotika karoserije:) Toliko o sprednjem spodnjem.

Pri ostalih je pa tako... najbolj problematičen je zadnji zgornji. Tisti črni priključki so namreč iz tako mehkega materiala, da ga z roko ukriviš, tako da sem jaz zadevo rešil kar tako, da sem črne priključke stran dal in dal naredit nove daljše šraufe, tako da pride šrauf direktno na navoj amortizerja. Le tako lahko zagotovim, da bo strutbar izvajal svoj namen.
Spodaj zadaj se mi zdi še kar močan, spredaj bi pa tudi moral nekaj naredit, da bi bila zadeva bolj fiksna.

LP
Uroš

Objavljeno: 15 Mar 2006, 13:16
Napisal/-a CupraR
Men je itak najbol važn zadaj spodaj \:D/ \:D/ un zgornji pr motorju pa niti ni tolk "švoh" kr močn deluje in po montaži je zadeva ornk fiksna...

Objavljeno: 15 Mar 2006, 13:19
Napisal/-a djsly
Lahko kakšno slikco od spodaj-zadaj?

Objavljeno: 15 Mar 2006, 13:27
Napisal/-a CupraR
Sicer simbolična, bo pa zelo podobno:

Slika

Objavljeno: 15 Mar 2006, 15:11
Napisal/-a JAKAn
avto mej na tleh pa če je nastavljiva zategnit skupi ne tko kt na avtomobilizem.com k je en tril da mors avto raztegnit oz on je kar mal dalšo stango naredu. lol ](*,)

Objavljeno: 15 Mar 2006, 15:39
Napisal/-a CupraR
Sej zato sm pa uprašal k sm tisto budaleštino vidu :D sm zategnu kokr je šlo oz da je šlo jedva skos šravfe od amortizerjov..

Objavljeno: 15 Mar 2006, 17:06
Napisal/-a cresh
jst sm zdej montiru zadnjega zgornega, pa je zaenkrat kul. Tisti črni priklučki niso pri meni nč mehki. Sam sm mogu pa dat pol plastike v prtlažniku dol da sm lohka monitru.

Zdej sam še spodnje dve, zgornjo sprednjo bom pa kr serijsko pustu.

Objavljeno: 15 Mar 2006, 19:28
Napisal/-a G-4S
CupraR napisal/-a:Sicer simbolična, bo pa zelo podobno:

http://users.volja.net/bombsquad/strutbar.jpg
Kva simbolično, to je 4real :D

Objavljeno: 02 Apr 2006, 12:18
Napisal/-a eXtreme
Glede spodnjega sturta, ko boš zategnil vijake, moraš imeti avto na tleh!

Namreč, vijake oziroma selene se zategne ko je avto na tleh, saj bi se 'gumice' našponale, če bi vijake zategnil v zraku, in potem avto spustil na kolesa. Upam da razumete :serviser

Objavljeno: 02 Apr 2006, 13:01
Napisal/-a SunShiner
JAKAn napisal/-a:avto mej na tleh pa če je nastavljiva zategnit skupi ne tko kt na avtomobilizem.com k je en tril da mors avto raztegnit oz on je kar mal dalšo stango naredu. lol ](*,)
to sm se tud jst sam za glavo držu ko sm una pametovanja bral... svašta..

@urosbe: struti sploh niso bl styling zadeva.. je pa res da je odvisno od načina vožnje, če bojo sploh uporabni na določenemu avtomobilu. tko da če skoz lepo voziš pol so res samo sytling.. če greš pa ti na hard čez ovinke žgat boš pa zelo občutil razliko pred in po montaži enega ali pa komplet strut-ov. preverjeno ;)

Objavljeno: 02 Apr 2006, 13:10
Napisal/-a urosbe
O vem vem, pri meni se je bistveno poznalo skozi ovinke pri sprednjem zgornjem. Jaz sem hotu povedat le, da točno te, ki so bili na slikci, imam tudi sam in da so bolj styling zadeva, razen če jim še malo časa posvetiš in ojačaš tiste črne konce...

Objavljeno: 02 Apr 2006, 13:13
Napisal/-a SunShiner
aja aja, pol pa ql :D

Objavljeno: 02 Apr 2006, 17:54
Napisal/-a BTN
Kako se pa ti strutbari kaj obnesejo v primeru prometne nesreče.Če ti kdo od strani prileti v kolo al kakor koli že.Kolk ti kej avto zamakne?Ali je takrat bolje če ga nimaš?

Objavljeno: 02 Apr 2006, 19:39
Napisal/-a SunShiner
takrat pa je žal bolje da ga nimaš ja.. dejanske posledice so pa čist odvisne od samega trka