Turbina dizel-benz

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

DrMr napisal/-a:... to zaenkrat nihče ne ve,... saj ni finta obratov, finta je v pretoku,... po moji logiki imajo D motorji zaradi večjega izkoristka pri enaki moči (ali npr. vrtljajih) večji volumen plinov kot bencinski (kubiki pri isti temp), je pa temperatura plinov nižja, kar pomeni, da so plini počasnejši in hkrati še gostejši,... turbina pa se suče glede na pretok in maso plinov, kar ustvarja energijo, zato ni pomemben faktor nižji vrtljaji D motorja... z restriktorjem (na konus) na izpušni strani pred turbino, pa lahko izpušnim plinom povečaš pritisk in jo bolj zasučeš (ali pa z dušenjem za turbino-glušniki)... teoretiziram, ker praktično še to nisem sam sebi dokazal...
DrMr
Dizel ima večjo kompresijo, in se zrak in nafta stisneta pod večjo močjo, torej so plini bolj ogreti, ko pridejo v turbino.

Za moje pojme se bo tako velika turbina "vklopila" šele pri 4000 obratih ali več. Vklopila v opuščajih zato, ker bo šele takrat začela delat dost pritiska.
rezek vr6
Banana
Prispevkov: 24
Pridružen: 14 Dec 2005, 21:25
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a rezek vr6 »

cav po mojih izkusnjah in pridobljenem znanju (ceprav sm se mlad) se dizelska turbina vrti na dokaj manjsih obratih kot bencinska... ce imas dizelsko turbino in hocs da se vrti na vecjih obratih samo zamenjas lezaj... s tem izgubis trenje oz upor... mi smo z kolegi to nardil in je funkcijoneral..sam je nazalost masina kmal ribnla.. lep pozdrav O:)
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Turbo addict
Prispevkov: 32
Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a A3Turbo4Life »

Da bo malce bolj jasno, kaj je kaj:

HIBRIDNI TURBINSKI POLNILNIK: ponavadi sestavljen iz komponent 2 ali več različnih družin turbin in tako dobimo ven čisto drugačen turbo od ostalih, prilagojen specifični moči in kubikaži

SEKVENČNI TURBINSKI POLNILINKI: to se uporablja v primerih, ko gre za dvojno turbino. Manjša turbina se je zmožna hitreje zavrteti in tako opravlja svoje delo v nižjem območju vrtljajev. Velika turbina pa prevzema svoo nalogo v visokem območju vrtljajev. Prav tako mala turbina skrbi za odpravljanje lag-a.

VARIABILNA TURBINSKA GEOMETRIJA: pomeni, da je mogoče spreminjati tok turbine na turbinski strani (izpušni plini) z nastavljivimi vodilnimi lopaticami. Lopaticam pomagajo elektronsko vodeni ventili, ki jih natančno in hitro usmerjajo. Omogoča velik navor in moč tako v nizkih, kot v visokih vrtljajih.

TURBO LAG: pod to se šteje odzivni čas, ko mi pritisnemo na plin, do časa ko začne turbina efektivno opravljati svoje delo.

WASTEGATE: če je interni (v večini primerov) potem je to del turbine! Skrbi za spuščanje "odvečnih" izpušnih plinov in s tem skrbi za višino pritiska. Z višjimi obrati bi turbina posledično polnila z večjim pritiskom in tako bi lahko prišlo do poškodb motorja. Torej skrbi z konstantno polnjenje turbine.

WASTEGATE AKTUATOR: ta naprava krmili preko vzvoda wastegate. Aktuator drži zaprt wastegate z vzmetjo. Ko se pritisk toliko poviša, da premaga silo vzmeti, začne wastegate počasi odpirati in izpusti odvečne izpušne pline.

Bye
Slika
Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
Uporabniški avatar
HaBBicH
Iber model
Prispevkov: 162
Pridružen: 12 Okt 2004, 17:09
Kraj: Kranj pri Primskovem

Odgovor Napisal/-a HaBBicH »

umm...sefe, se mi zdi da je bla ena taka tema na suxu...na koncu je bil rezultat da ne bi stimal zaradi temperatur, ker so kao bencin turbine prilagojene vecjim temepraturam bla bla...bom probu najdt
Sanjski moski :D

Slika
Yagi-san
Croma F***ing Man
Prispevkov: 190
Pridružen: 09 Okt 2006, 12:53

Odgovor Napisal/-a Yagi-san »

Tudi meni se zdi, da nista kompatibilni diesel / bencin turbini. Mene zanima nekaj drugega; če bi jaz obstoječo turbino od 1.9 jtd mašine zamenjal z turbino od 2.4 jtd.... potem bi se menjali še bati, ojnice, večji intercooler.... zdaj pa problem: šobe ?! Ali bi obstoječe šobe zdržale/dohajale filanje z novo turbino ? Če ne, katere šobe bi bile kompatibilne, od 2.4 jtd ? Hvala




Yagi-san
Zadnjič spremenil Yagi-san, dne 29 Okt 2006, 20:52, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
sašo
Pejnourt
Prispevkov: 10
Pridružen: 25 Okt 2006, 07:55
Kraj: Brežice

Odgovor Napisal/-a sašo »

Yagi-san napisal/-a:Tudi meni se zdi, da nista kompatibilni diesel / bencin turbini. Mene zanima nekaj drugega; če bi jaz obstoječo turbino od 1.9 jtd mašine zamenjal z turbono od 2.4 jtd.... potem bi se menjali še bati, ojnice, večji intercooler.... zdaj pa problem: šobe ?! Ali bi obstoječe šobe zdržale/dohajale filanje z novo turbino ? Če ne, katere šobe bi bile kompatibilne, od 2.4 jtd ? Hvala




Yagi-san
Lahko zamenjaš,mislim celo da paše "šrauf na šrauf"...
Pri 1.8t je špilalo,ko se je zamenjalo se mi zdi z 35 šport.
Yagi-san
Croma F***ing Man
Prispevkov: 190
Pridružen: 09 Okt 2006, 12:53

Odgovor Napisal/-a Yagi-san »

sašo napisal/-a:
Yagi-san napisal/-a:Tudi meni se zdi, da nista kompatibilni diesel / bencin turbini. Mene zanima nekaj drugega; če bi jaz obstoječo turbino od 1.9 jtd mašine zamenjal z turbono od 2.4 jtd.... potem bi se menjali še bati, ojnice, večji intercooler.... zdaj pa problem: šobe ?! Ali bi obstoječe šobe zdržale/dohajale filanje z novo turbino ? Če ne, katere šobe bi bile kompatibilne, od 2.4 jtd ? Hvala




Yagi-san
Lahko zamenjaš,mislim celo da paše "šrauf na šrauf"...
Pri 1.8t je špilalo,ko se je zamenjalo se mi zdi z 35 šport.

Ne vem, če ravno paše ''šrauf na šrauf'', ker je 2.4 jtd 5-cilindrov, 1.9 jtd pa 4. Vrjetno bi bilo v mojem primeru najbolje dobit še original šobe od 2.4 jtd. Pa bi pasale v prostor, kjer so sedaj originalne ? Kako se merijo šobe ( dimenzije, moč filanja, ... ) ?



lp, Yagi-san
Slika
Odgovori