Kam se namontira BOV Blow-Off Valve

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 12 Feb 2006, 08:05
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Kam se namontira BOV Blow-Off Valve

Odgovor Napisal/-a ITAL-JET »

Stvar je sledeča doma imam Bov , ki bi ga rad prodal imam tudi že kupca , ko pa sva gledala kam bi venti šel nikakor nisva najdla mesta zanj.
Pri men na Puntotu je čist simpl ,sam na temu volvotu pa nimam pojma kam bi šel. Če bi kdo kej vedu?
Avto pa je volvo 850 T5R.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Volvoti majo serijskega blizu turbine, vsaj 1.7 ma tk!
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Turbo addict
Prispevkov: 32
Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a A3Turbo4Life »

Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.

Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.

Bye
Slika
Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

A3Turbo4Life napisal/-a:
Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.

Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.

Bye
Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... niti ne, samo piha...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

A3Turbo4Life napisal/-a:
Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.

Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.

Bye
Vse je blow of ventil. Kam gre zrak potem, ko gre skozi blow off je postranskega pomena. Seveda nekateri prisegajo da blow off ventil in diverter valve ni eno in isto.
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

urosr napisal/-a: Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
Zakaj?
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Charger napisal/-a:
urosr napisal/-a: Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
Zakaj?
Zato ker blow spusti zrak u luft, divert ga pa nazaj u sistem pošlje, in maš prej zrak u sistemu! Sam res uprašanje če sploh kej pamtnga nardi!
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

urosr napisal/-a:
Charger napisal/-a:
urosr napisal/-a: Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
Zakaj?
Zato ker blow spusti zrak u luft, divert ga pa nazaj u sistem pošlje, in maš prej zrak u sistemu! Sam res uprašanje če sploh kej pamtnga nardi!
... samo nazaj dobiš vročega !!!
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 12 Feb 2006, 08:05
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ITAL-JET »

A kdo ve kje se to namontira na temu Volvotu 850 T5R?
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

Charger napisal/-a:Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.
... in ti del segretega zraka, še enkrat segreje in IC še enkrat poskuša ohladiti...

... montiran pride na tlačni zračni del, na cev med IC in sesalnim kolektorjem, izhodni del v zrak (nepriklopljen) ali na sesalno cev med zračnim filtrom in turbino, krmiljenje (mala cevka), na že omenjen tlačni del...

... PSA ima tako, BOV =11:
Slika
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zrak je ze sel skozi IC tako da je ohlajen.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... pa je še vedno toplejši kot iz atmosfere...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Zaka bi pa to nardil, a zarad pomanjkanja kontra zraka, pa prevlko vrednost pokaže maf? Sam še vedno nebi smelo!
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Turbo addict
Prispevkov: 32
Pridružen: 16 Dec 2004, 14:18
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a A3Turbo4Life »

Charger napisal/-a:Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.
Če je za LMM, je zame v sistemu.

Če je DV isto kot BOV, potem lahko rečemu kompresorju tudi turbina, saj ima enako funkcijo.

Bye
Slika
Fiat Uno Turbo 1.4
With a turbo, it takes less engine to make more power....
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Ce ti zalije z bencinom, ko spustis gas, to ni nic napacnega, malo ti bate pohladi, pa cez rore useka.

Drugace pa, Charger, na sesalnem kolektorju sem imel tudi 70 stopinj vroc zrak pri 30 zunanje, tako da govoriti, da ni segret je cisto brezveze. Zakaj bi 70 stopinj vroc zrak nazaj v sistem zajema zraka metal?

DV-je so sforsirali naravovarstveniki in je zadeva iz uporabnega vidika cisto zgresena.

/jan
Uporabniški avatar
door_man
Pawa user
Prispevkov: 205
Pridružen: 22 Feb 2006, 21:33
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a door_man »

urosr napisal/-a:
door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Zaka bi pa to nardil, a zarad pomanjkanja kontra zraka, pa prevlko vrednost pokaže maf? Sam še vedno nebi smelo!
MAF je že zmeru ta zrak, in ko ga bov spusti ven tega ecu ne ve in jasno rukne tok bencina kokr je šlo skoz maf zraka. Avto zamori pa tko k je reku 2.7TT skoz auspuhe vn useka, poraba pa v višave. Za scoupeja že vem da bov no go. Lahko se pojavi problem tudi pri prostem teku, da ga zaliva. Valda majo pa vsi radi tist psssst zvok bova in se mu ne bi odpovedal pa tud če jim avto nikamor ne gre.
Odgovori