Stran 1 od 2

Kam se namontira BOV Blow-Off Valve

Objavljeno: 23 Mar 2006, 15:44
Napisal/-a ITAL-JET
Stvar je sledeča doma imam Bov , ki bi ga rad prodal imam tudi že kupca , ko pa sva gledala kam bi venti šel nikakor nisva najdla mesta zanj.
Pri men na Puntotu je čist simpl ,sam na temu volvotu pa nimam pojma kam bi šel. Če bi kdo kej vedu?
Avto pa je volvo 850 T5R.

Objavljeno: 23 Mar 2006, 16:08
Napisal/-a urosr
Volvoti majo serijskega blizu turbine, vsaj 1.7 ma tk!

Objavljeno: 23 Mar 2006, 16:10
Napisal/-a Charger
Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.

Objavljeno: 23 Mar 2006, 17:18
Napisal/-a A3Turbo4Life
Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.

Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.

Bye

Objavljeno: 23 Mar 2006, 17:21
Napisal/-a urosr
A3Turbo4Life napisal/-a:
Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.

Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.

Bye
Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??

Objavljeno: 23 Mar 2006, 18:12
Napisal/-a DrMr
... niti ne, samo piha...

Objavljeno: 23 Mar 2006, 19:03
Napisal/-a Charger
A3Turbo4Life napisal/-a:
Charger napisal/-a:Vsi turbo avtomobili majo blow off ventil. Tezko bo najti kaksnega brez.
Majhne popravek. Verjetno si mislil diverter valve, ki za razliko od BOV spušča zrak nazaj v sistem.

Ponavadi se BOV montira čim bližje sesalnemu kolektorju.

Bye
Vse je blow of ventil. Kam gre zrak potem, ko gre skozi blow off je postranskega pomena. Seveda nekateri prisegajo da blow off ventil in diverter valve ni eno in isto.

Objavljeno: 23 Mar 2006, 19:04
Napisal/-a Charger
urosr napisal/-a: Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
Zakaj?

Objavljeno: 23 Mar 2006, 19:14
Napisal/-a urosr
Charger napisal/-a:
urosr napisal/-a: Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
Zakaj?
Zato ker blow spusti zrak u luft, divert ga pa nazaj u sistem pošlje, in maš prej zrak u sistemu! Sam res uprašanje če sploh kej pamtnga nardi!

Objavljeno: 23 Mar 2006, 20:01
Napisal/-a DrMr
urosr napisal/-a:
Charger napisal/-a:
urosr napisal/-a: Vrjetno ja, sam če ta divert valv zamenjaš z blowoffom, se ti vrjetno poveča turbo lag??
Zakaj?
Zato ker blow spusti zrak u luft, divert ga pa nazaj u sistem pošlje, in maš prej zrak u sistemu! Sam res uprašanje če sploh kej pamtnga nardi!
... samo nazaj dobiš vročega !!!

Objavljeno: 23 Mar 2006, 20:03
Napisal/-a Charger
Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.

Objavljeno: 23 Mar 2006, 20:06
Napisal/-a ITAL-JET
A kdo ve kje se to namontira na temu Volvotu 850 T5R?

Objavljeno: 23 Mar 2006, 20:25
Napisal/-a DrMr
Charger napisal/-a:Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.
... in ti del segretega zraka, še enkrat segreje in IC še enkrat poskuša ohladiti...

... montiran pride na tlačni zračni del, na cev med IC in sesalnim kolektorjem, izhodni del v zrak (nepriklopljen) ali na sesalno cev med zračnim filtrom in turbino, krmiljenje (mala cevka), na že omenjen tlačni del...

... PSA ima tako, BOV =11:
Slika

Objavljeno: 23 Mar 2006, 22:15
Napisal/-a Charger
Zrak je ze sel skozi IC tako da je ohlajen.

Objavljeno: 23 Mar 2006, 22:30
Napisal/-a DrMr
... pa je še vedno toplejši kot iz atmosfere...

Objavljeno: 23 Mar 2006, 22:49
Napisal/-a door_man
Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.

Objavljeno: 23 Mar 2006, 23:02
Napisal/-a urosr
door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Zaka bi pa to nardil, a zarad pomanjkanja kontra zraka, pa prevlko vrednost pokaže maf? Sam še vedno nebi smelo!

Objavljeno: 23 Mar 2006, 23:39
Napisal/-a A3Turbo4Life
Charger napisal/-a:Zrak gre nazaj PRED turbino. Nekam med turbino in zracni filter. To ni v "sistemu". Ce ga spustis v zrak je isto.
Če je za LMM, je zame v sistemu.

Če je DV isto kot BOV, potem lahko rečemu kompresorju tudi turbina, saj ima enako funkcijo.

Bye

Objavljeno: 24 Mar 2006, 00:03
Napisal/-a 2.7TT
door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Ce ti zalije z bencinom, ko spustis gas, to ni nic napacnega, malo ti bate pohladi, pa cez rore useka.

Drugace pa, Charger, na sesalnem kolektorju sem imel tudi 70 stopinj vroc zrak pri 30 zunanje, tako da govoriti, da ni segret je cisto brezveze. Zakaj bi 70 stopinj vroc zrak nazaj v sistem zajema zraka metal?

DV-je so sforsirali naravovarstveniki in je zadeva iz uporabnega vidika cisto zgresena.

/jan

Objavljeno: 24 Mar 2006, 09:14
Napisal/-a door_man
urosr napisal/-a:
door_man napisal/-a:Fora diverterja je da v avtomobilih z MAFom bov ne funkcionira najbolje, ker potem lahko zaliva z bencinom vsakič k spustiš gas tko da v takem primeru je diverter boljši. Kar se tiče pa performas je pa isti šmorn.
Zaka bi pa to nardil, a zarad pomanjkanja kontra zraka, pa prevlko vrednost pokaže maf? Sam še vedno nebi smelo!
MAF je že zmeru ta zrak, in ko ga bov spusti ven tega ecu ne ve in jasno rukne tok bencina kokr je šlo skoz maf zraka. Avto zamori pa tko k je reku 2.7TT skoz auspuhe vn useka, poraba pa v višave. Za scoupeja že vem da bov no go. Lahko se pojavi problem tudi pri prostem teku, da ga zaliva. Valda majo pa vsi radi tist psssst zvok bova in se mu ne bi odpovedal pa tud če jim avto nikamor ne gre.