Stran 1 od 1

Kompresija iz 8:1 -> 7:1

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:36
Napisal/-a djsly
Torej trenutno mam na enem avtu komporesijsko razmerje 8:1 rad pa bi spravil na 7:1

Kolk debelo dihtungo moram dat da to dosežem?

V mislih imam jekleno stvarco 1.6mm oz 1.9mm. Katera bo zadostila moji želji?

Tenks.

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:37
Napisal/-a Pugi
Zakaj pa bi to hotu, če smem vprašat?? 8-[

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:38
Napisal/-a djsly
Turbina.

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:44
Napisal/-a 2.7TT
djsly napisal/-a:Turbina.
Kolk pa mislis boosta laufat? 5 barov?

Kje si pa dobil podatek, da rabis 7:1? Jst mam 8,5:1...

/jan

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:45
Napisal/-a Pugi
Jejhata... Tis zmešan, toj prepovedan!!! [-X

Vglavnem - za točno cifro bi mogu ti en zračunat al pa če na pamet ve.. Je pa una varjanta ala distančnik pomoje ql... Sam pm, ampak men se 2mm zdi 2mač...

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:51
Napisal/-a djsly
Ja ta motor ma še po defaultu 8.0:1 razmerje.

kolk bi bla kompresija če bi dal gor 1.6mm, in kolk če dam 1.9mm dihtungo?

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:53
Napisal/-a 2.7TT
Ja, vem, ampak zakaj bi hotel 7:1 ? Ta del mi ni jasen? A bi rad kot predvziga v minus obrnil?

/jan

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:53
Napisal/-a djsly
Rad bi čimveč iz turbine dobil.

Objavljeno: 05 Nov 2004, 09:55
Napisal/-a djsly
ok 7:1 je res huda.

Recimo 7.7 ali 7.8:1
Bi blo to možno z 1.6mm dihtungo?

Objavljeno: 05 Nov 2004, 10:00
Napisal/-a Pugi
To sigurno... Sam ne bom pa reku, da vem točno... Pismo te vrednosti so velike veš... ponavadi ko se brusi glavo gre vrednost močno znotraj milimetra...al pa rečmo milimeter, sam je pa res, da je dviganje glave manj riskantno kot spuščanje..

Bo kšn dohtar se najdu klele..

Objavljeno: 05 Nov 2004, 10:02
Napisal/-a 2.7TT
Z 8:1 bos dobil vse iz turbine. Na 2.0 motor ne mores dati taksne turbine, ki bi ti uspesno izkoriscala kompresije pod 8:1. Enostavno, motor ne proizvede dovolj plinov, da bi obrnili tako veliko turbino ki bi to rabila... razen ce bos gor eno kamjonsko namontiral, katera se bo zacela vrteti ko bo motor ze izdihoval pri 8000 obratih...

Na napacnem koncu se lotevas zadeve pomojem...

/jan

Objavljeno: 05 Nov 2004, 10:23
Napisal/-a djsly
Ravno to hočem. več iz turbina in kompresijo pod 8.

Brez skrbi. to bo prava stvar. Boš videl.

Objavljeno: 05 Nov 2004, 13:37
Napisal/-a _BANDIT_
Za kakšen motor pa gre, da ma že v osnovi 8:1 ?!?! A je bil delan za južni Zimbabwe, k majo sam 50 oktanski benz tam, al kaj? :-k :-k

Navadni bencinci majo ponavad okrog 10:1, tubinarji pa okrog 8:1.


Za točen izračun pa bi rabil malo več podatkov. Fi cilindra, hod bata, število cilindrov, kubaturo, a je bil že kaj brušen blok,...

Kakšen benz pa imaš namen kurit potem, ko bo turbina gor?

Objavljeno: 05 Nov 2004, 17:29
Napisal/-a djsly
Gre za motor od alfe
2.0 turbo 185 km.
Bat je 82 se mi zdi.
4 cilinderc. Blok je enak kot pri Lancii delti turbo.

Zato taka kompresija!! Ker je turbo motor. Jaz bi rad samo vedel kakšna bo kompresija če dam 1.6 oz. 1.9 mm dihtungo gor?

Blok še ni bil brušen. Bo pa!

LP sly.

Objavljeno: 05 Nov 2004, 19:41
Napisal/-a _BANDIT_
Aha, se pravi motor JE ŽE v osnovi turbo. Kapiram zdej, zakaj ma tako nizko kompresijsko razmerje.

Za izračun rabiš čisto točne podatke.
Lahko pogledam za formulo za izračun. Sej mislim, da je zadeva čist simpl.

Objavljeno: 05 Nov 2004, 19:54
Napisal/-a djsly
No dej poglej pliz.