Koliko škodujem turbini, če odstranim blowoff?

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Koliko škodujem turbini, če odstranim blowoff?

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Moja zgodba... ko smo zmontirali turbino na avto, smo hkrati priključili tudi blowoff. Celi dve sezoni sem prevozil tako, vključno z nekaj dirkami, s pritiskom 0.3-0.65 bara. Zvok "blowoffa-a" se mi je zdel fenomenalen, na nobenem avtu še nisem slišal takega. Pri vseh si slišal tisti "pffff", pri meni je pa zadeva kar zapela:) "Dobr je tale Blitz" sem si mislil, "zato je tud $200" :D
Ko sem avto odjavil in spravil v garažo sva se z Thomasom zmenila, da mu ga posodim, da ga analizira in poskusi skopirati, da naredi še zase tazga:) In še preden je do tega prišlo, me pokliče ko je naredil prvi testni krog z swap-ano mašino, in pravi, da sliši isti zvok kot pri meni, pa sploh nima zmontiranega blowoffa:)
Nakar jaz pomislim, da sem se vozil celi dve sezoni s pokvarjenim blowoffom, zato ga odmontiram in pogledam v čem je stvar:) Batek notri nepremično stoji in ko sem ga poskušal potisniti noter, sem si skoraj prst zlomil:) Razdrem zadevo, da pogledam v čem je finta in ugotovim, da ima zadeva tako trd feder, da ga tistih 0.65 bara niti premaknilo ni:) Potem sem se pa spomnil besed prodajalca, da je to najglasnejši blowoff, ki ga montirajo tudi na skyline-a. Itak, tista mašina ima tudi konkretno več pritiska:)
Včeraj mi je pa roki zrihtal par različno močnih fedrov in sem zadevo zamenjal. No sedaj pa odpira tako kot mora, ampak sem spoznal, da mi tisti "pffff" prav nič ne sede in bi raje obdržal prvotni zvok, ki sem ga poslušal sedaj 2 sezoni:)

Zato me zanima, kakšno škodo delam turbini pri pritisku cca 0.4 bar (izjemoma pri prehitevanjih in dragih do 0.7 bara), ali je kaj za skrbet al lahko enostavno prodam in še kakšen dinarček pridobim v denarici? \:D/

LP
Uroš
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Jah če lahk dost serijskih avtov dela bp brez blowoffa :D :D mislm da ne bi smelo bit panike... Sicer je vprašanje kako je z namebnostjo tega ventila pr teh aftermarket kitih, sam mislm da ti ne bi smel kej škodovat...
Slika
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... jaz sem pri enem testiral, ki je delal ma 0.65b, pa je pri odklopljenem pritisk ob vsakem odvzetem plinu variral - osciliral, kazalec manometra je cca.0,25 sec treslo, pri priklopljenem, pa je pač takoj padel na 0,... mislim, da je več škode pri 2 bar,... BTW jaz kupujem rabljen ventil,...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
ITAL-JET
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 12 Feb 2006, 08:05
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a ITAL-JET »

DrMr napisal/-a:... jaz sem pri enem testiral, ki je delal ma 0.65b, pa je pri odklopljenem pritisk ob vsakem odvzetem plinu variral - osciliral, kazalec manometra je cca.0,25 sec treslo, pri priklopljenem, pa je pač takoj padel na 0,... mislim, da je več škode pri 2 bar,... BTW jaz kupujem rabljen ventil,...
Jst ga mam sicer si se že neki zanimu sam se mi pol nisi več oglasu.
Če se ne motim ti je dr.bocky reku za ta ventil.
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

hm... podobno se mi je uceraj zgodilo.
Nardim blow off gor, ma matr zakaj ni nic od tega hm...
Ok ventil stal pol leta doma v sobi ampak useeno. zmontiram se enkrat bov dol, pa razdremo ga, malo zmigamo damo nazaj gor pa se pocasi privaja.
Sicr naj bi bil namenjen za serijske in pa tunane avte do 2bara.
Tak da pomoje bo lepse delal bo bom vozo na 1baru.
Zdaj se je ze tolko razmigal, pa je zacel nekaj pihat :D

Ce ti bov ni delal pol je odvecn zrak sel nazaj v motor, kolko je skodljivo na manjsem pritisku nebi vedo.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

V vsakem primeru je skodljivo, ce tega ni. Compressor surge - to si slisal, ti pri zaprtju lopute proba izenaciti pritisk skozi lopatice kompresorja, pri cemer ustavlja vetrnico.

Skoda je dvojna - nepotreben pritisk na vetrnico + takoj po menjavi imas precej zmanjsano stevilo vrtljajev turbine in spoolup je pocasnejsi.

Jaz dam blowoffe ponavadi na najmehkejso nastavitev, vse potrpimo za ohranitev turbine.

/jan
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

torej ce das na hart naspanas bolj fedro v blow off-u in s tem gre vecji del pritiska nazaj v motor oz blow off ima bolj naspanano fedro in pri majsem pritisku se pol ne odpre ali?
Ce razmisljam pravilno.
lp
Uporabniški avatar
roki
Styling freak
Prispevkov: 294
Pridružen: 26 Dec 2005, 13:31
Kraj: ljubljana, vič-rudnik

Odgovor Napisal/-a roki »

monster_d napisal/-a:torej ce das na hart naspanas bolj fedro v blow off-u in s tem gre vecji del pritiska nazaj v motor oz blow off ima bolj naspanano fedro in pri majsem pritisku se pol ne odpre ali?
Ce razmisljam pravilno.
lp
dj po slovensko napiš... [-o<
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

monster_d napisal/-a:torej ce das na hart naspanas bolj fedro v blow off-u in s tem gre vecji del pritiska nazaj v motor oz blow off ima bolj naspanano fedro in pri majsem pritisku se pol ne odpre ali?
Ce razmisljam pravilno.
lp
Nic ne gre v motor.

Ce imas mocnejsi feder, ti kasneje odpre ventil.

/jan
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

imam isti problem, da mi ne spusti zraka ven... na strani od firme je pisalo od 0,8 - 2 bara... poleg sta bili 2 fedri.. trenutno je še na serijskem pritisku in s mehkejšo fedro.. pa nič..

zgleda tako...
Slika

pa še raztavljen...
Slika

prvo sem imel enga sposojenega (imel eno fedro)... (nareto je blo sam testno)


a je normalno da je na štangasu odrt, kr kolk se spomnim, ga je vakum odprl, ko sem priklučo ta tanko cevkico...

kak pa je pri tem, ko ima 2 fedri... princip isti al kontra..

sem že vprašal več ljudi, pa mi noben točno ne zna povedat in pomagat...

pa še eno vprašanje glede montaže boost števčka..
ima 3 kable (rdeč, črn, oranžn)
Slika

če prav razumem: rdeči na plus, oranžni pa na luči... sam ko priklopim sam + in - gori lučka v števču... a je mišlen oranžni da ko luči vklopiš, da se števec poleg prižge...
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... ko vklopiš luči in oranžen dobi napetost, se zmanjša osvetljitev na nočni(temnejši) režim...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

aha, zato pa podnevi nisem opazo razlike... + pa tak zvežem tak, da ko dam kontarkt, ne...

dans sem mal probaval,.. (da sem si možgančke spočil od blow off-a, ki mi dela že sive lase...)
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

neyc napisal/-a: a je normalno da je na štangasu odrt, kr kolk se spomnim, ga je vakum odprl, ko sem priklučo ta tanko cevkico...
Pod stantgasom mora biti zaprt.

/jan
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

prej sem gledal slike od psa turbačev, pa sem opazo, da imajo eni blow off med IC-jem in turbino.. nekateri pa med sesalnim pa IC-jem... a je oboje prav, al kako...
maky
Pešhondaš
Prispevkov: 185
Pridružen: 11 Okt 2004, 07:37
Kraj: lj
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a maky »

emmm na diagramu piše glih kontra kot si ti napisal. rdeča je ignition switch (se pravi, da se prižge takrat, ko daš kontakt), oranžna pa gre na osvetlitev, se pravi tja, ker imaš štelat dimmer oz. moč luči (ponavadi na števcu).
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

neyc napisal/-a:prej sem gledal slike od psa turbačev, pa sem opazo, da imajo eni blow off med IC-jem in turbino.. nekateri pa med sesalnim pa IC-jem... a je oboje prav, al kako...
vseeno je kje ga imaš :)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Siljo
Pejnourt
Prispevkov: 9
Pridružen: 17 Jan 2006, 00:52

Odgovor Napisal/-a Siljo »

ammm neki me zanima

zrak ko je stisnen je topu in je vecji pritisk ce prav ce je pred ICjem BOV bo bl pihnl pa vec ce je pa za ICjem (manj pritiska --> bol hladen) manj pihne (minimalno)
se prav ce je za icjem posledicno hitrej spusti zrk vn


mam kej prov al sm u temo brcnu?

lp
Uporabniški avatar
SunShiner
DEJANSKO veliki b00st
Prispevkov: 1220
Pridružen: 27 Apr 2005, 20:54
Kraj: Nissanmania
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a SunShiner »

DEJANSKO je nekaj na tem, ampak s to razliko da je zrak pred ICjem topel in ga je zato posledično manj, za ICjem pa je hladen in ga je zato več (hladnejši kot je zrak, več ga lahko spraviš v določeno prostornino)

je pa ta razlika tako minimalna da ni omembe vredna oz. jst se nebi na podlagi tega odločal kje bo BOV :)
Powered by Nissan 200SX S14 a.k.a. Cipa
and BMW E30 a.k.a. GhettoMobil
Slika
Uporabniški avatar
neyc
Mal več k dim
Prispevkov: 56
Pridružen: 26 Jun 2005, 19:18
Kraj: MB
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a neyc »

glede BOv-a nima noben pametne ideje...
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

en post višje je svetleči napisal.
:)
Odgovori