Boost stevec - kako priklopiti

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Boost stevec - kako priklopiti

Odgovor Napisal/-a monster_d »

torej v avtu ze mam boost stevec ampak sem se dodatno enega kupil in upam da je malo bolj natancnejsi kot oni v avtu.
polje delovanja od -1bar pa do 1.5bara.
Skratka poleg stevca sem dobo en T clen, eno kratko cevko pa eno daljso cevko.
Pol stevec ma tri kable puscene, torej, plus, minus, ena pa za ostevljitev stevca (tole vrjetno lahko potegnem od kontakta kljucavnice).
Kam pa napelat cevko :-k :-s

Z kolektorja sesalnega ven al ?

lp
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... ja. ali pa na cevko, ki ti gre iz kolektorja na ECU...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

DrMr napisal/-a:... ja. ali pa na cevko, ki ti gre iz kolektorja na ECU...
tota varianta bo pomoje lazja :)
Hvala
Sem ze o tem razmisljal samo nisem zihr bil.
lp
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Re: Boost stevec - kako priklopiti

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

monster_d napisal/-a: Kam pa napelat cevko :-k :-s

Z kolektorja sesalnega ven al ?

lp
Ponavadi se prereze cevko, katera pride na tlacni regulator bencina, vmes se da T clen, katerega si dobil. Ce pogledac T clen, zgornja palcka T-ja mora iti v oba konca dovodne cevke na tlacni regulator bencina, pokoncna palcka T-ja pa na stevec. Ponavadi je v tej "pokoncni palcki" noter dusilka, da ti cager stevca ne trese in vibrira, zato pazi, kako bos priklopil.

/jan
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

aham...
No saj fora je da ze mam serijski stevec za boost, sam sem kupil drugega ker upam da je natancnejsi da bom lahko natancno nastelal boost kolkor dovoljuje elektronika.
Uporabniški avatar
dawet
Prestrašeni polžek
Prispevkov: 152
Pridružen: 16 Mar 2006, 12:44
Kraj: Slovenj Gradec

Odgovor Napisal/-a dawet »

kaj pa ce bi kar cevko, ki gre na serijskega, prestavil na novega?

lp, david
corsa_A
IQ>150
Prispevkov: 192
Pridružen: 26 Dec 2005, 22:30
Kraj: MS

Odgovor Napisal/-a corsa_A »

Če si slučajno kupil A3M šrot dvomim da ti bo točneje kazal kot original od Unota. Če hočeš točneje kupi industrijski števec maš od -1do2,5 bara ali pa -1do1,5 za 3ksit in je stokrat točnejši kot a3m zadeva. Maš pa to v TRG v MB pri obiju. Uporabi pa tisti T kos ki ima noter dušilko zaradi že omenjenega vibriranja števca, edino če vzameš polnjenega z glicerinom ampak je tisti počasnejši.
c20xe ITB-ji prodani
c20let corsa
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

ne eniga z nemcije sem naroco ze nekaj casa nazaj.
Zadnjič spremenil monster_d, dne 05 Apr 2006, 22:44, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

corsa_A napisal/-a: Če hočeš točneje kupi industrijski števec
... podpišem,... pač ni osvetljitve je pa ziher... samo dober Mmeter ne rabi dušilke (ki je v bistvu restriktor)...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

corsa_A napisal/-a:Če si slučajno kupil A3M šrot dvomim da ti bo točneje kazal kot original od Unota. Če hočeš točneje kupi industrijski števec maš od -1do2,5 bara ali pa -1do1,5 za 3ksit in je stokrat točnejši kot a3m zadeva. Maš pa to v TRG v MB pri obiju. Uporabi pa tisti T kos ki ima noter dušilko zaradi že omenjenega vibriranja števca, edino če vzameš polnjenega z glicerinom ampak je tisti počasnejši.
A to je tak k ga maš ti v corsi?
Maš kako sliko?
Cena za do 1,5 ali 2.5 bara je ista?

Hvala za info.
:)
Odgovori