Stran 1 od 1

Pritisk goriva?

Objavljeno: 03 Apr 2006, 21:21
Napisal/-a DrMr
... nisem čekiral vseh tem, mogoče že bilo? Na koliko pritiska goriva vozite, ali ima kdo controler ? upam, da štekate, mislim samo predelane...

Objavljeno: 03 Apr 2006, 21:26
Napisal/-a door_man
No da se še jst uštulm. Full bi rabu fuel pressure regulator, od 3 pa vsaj do 4 bare. Ma kdo kšno ql pocen varjanto?

Objavljeno: 03 Apr 2006, 21:28
Napisal/-a DrMr
... nabavil probno 3.5 standardnega Bosch, cena še ne vem... mislim, da se bo dalo okoli 15k...

Objavljeno: 04 Apr 2006, 22:15
Napisal/-a urosbe
Sej če ne bo prišel ponje, jih tud jst z veseljem pridem iskat:)

Objavljeno: 04 Apr 2006, 23:11
Napisal/-a roki
kok ma sploh benz prbližn pritiska (čist tko, gre za en poskus...) :D

Objavljeno: 05 Apr 2006, 07:12
Napisal/-a Rider
Odvisno od avta... Lahko ma od cca 0.5 bara pa nekaj barov - odvisno seveda od motorja, koliko potrošen je.

Honda 1.6 ESI recimo ima 3 bare na injektorjih, VTi-ju pa rahlo variira - od 2.8 do 3.2 bara.

Objavljeno: 05 Apr 2006, 11:31
Napisal/-a roki
aha... hvala! se prav iz pumpe pride 3 bare, al tok več da je na injektorjih pol po 3?

Objavljeno: 05 Apr 2006, 11:46
Napisal/-a Rider
Pomoje da ne več ali pa kako malenkost več. Ker regulator goriva se takoalitako popolnoma zapre, sepravi bi moral biti kompleten tlak iz pumpe tudi na injektorjih.

Objavljeno: 05 Apr 2006, 21:48
Napisal/-a DrMr
... iz pumpe ne dobivaš vedno enakega tlaka zato rabiš regulator, razlika (tudi do 0.5 bar) je že koliko goriva je v rezervoarju,... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?

Objavljeno: 05 Apr 2006, 22:40
Napisal/-a urosbe
Serijska pumpa, serijski tlak zaenkrat. Sem že skorajda naročil Walbro 255, pa me je potem spet ena informacija zadržala... baje ful piskajo in se jo ful sliši - ma kdo izkušnje s tem?

Objavljeno: 05 Apr 2006, 22:47
Napisal/-a Rider
Glede na moje stvari ki bodo še prišle v avto bi tudi jaz rabil walbro 255 ali kaj podobnega - Uroš, če boš najdel kaj zanimivega mi prosim javi ;)

Drugače pa mislim poskusit tudi s serijsko pumpo, bolj iz firbca kot kaj drugega, da vidimo do koliko bo zdržala.

Aja, ni mi pa jasno kako bi lahko tlak iz pumpe tako veliko nihal... Imaš kako utemeljeno razlago? Me res zanima kako in zakaj. (sicer mi je jasno pač malo spreminjanja napetosti - da zato niha, ampak še vse ostalo mi ne gre v račun kaj bi bilo)

Objavljeno: 05 Apr 2006, 23:25
Napisal/-a DrMr
... ene pumpe imajo že v sebi povratni ventil (ponavadi dela na 5 barov), če tisti "iberlauf" blindiraš ti bo vsaka dobra pumpa tiščala 5-6 bar..., slaba za 3-4 bar... pretok imajo vse predimenzionirane,... če že slabo dela, se zaradi višine goriva v rezervoarju (s tem tudi pritiska) spremeni tlak medija, ki prihaja v njo (fizika pač), zato npr. iz vhodnega 0.1 bara lahko naredi 3 bara, iz vhodnega 0.3 bara pa 5 barov,.... lahko daš tudi full močno pumpo, pa bo motor počepnil, ker bo rabil pri pospeševanju malo več goriva ampak zaradi slabega pretoka do injektorjev bo pritisk na rampi padel,... zato pa rampa dela, kot kondenzator...

Objavljeno: 07 Apr 2006, 07:00
Napisal/-a djsly
DrMr napisal/-a:..... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Ni vedno res!

Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!

Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.

Objavljeno: 07 Apr 2006, 07:49
Napisal/-a nebivedu
Jst imam na svojem avtu pri 3000 obratih 3 bare pritiska iz pumpe. Pumpa je mehanska(membrana).

Objavljeno: 07 Apr 2006, 12:21
Napisal/-a Eddy
djsly napisal/-a:
DrMr napisal/-a:..... še vedno čakam na odgovore tistih, ki imate swape 200+...., v teoriji vsi govorimo: potreben močnejši regulator, močnejša pumpa, večje dize... bla, bla... no na koliko vozite?
Ni vedno res!

Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!

Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.
Vse črpalke ki so v samem tanku dajejo od sebe več kot 5 barov tlaka....preverjeno ko sem moral za svojega najt pumpo ki je cenejša kot 45k kolikor je kopija originala....

Preverili smo več pump od R5,do opel omege 2,6....nakoncu smo montirali pumpo od omege,ker je bila največja,pa največ tlaka je dajala--->5,6Bara,original daje 5,2bara....
Regulator pritiska ni toliko teško izdelat,le pravo vzmet je treba imet,upam da bom mel časa to mal podokumentirat ko se lotim izdelave :-$

Objavljeno: 07 Apr 2006, 14:51
Napisal/-a DrMr
... me zanima, če bi zračni PVC regulator (membranski) vzdržal, ali bi ga bencin najedel... je že kdo probal...

Objavljeno: 07 Apr 2006, 21:29
Napisal/-a 2.7TT
djsly napisal/-a: Ni vedno res!

Recimo tunan avto iz 190->360 PS. Benz pumpa in regulator sta orginalna!

Pumpa laufa na 2!!! bara. Ampak injektorji so pa 650cc. Tko da ni vedno potrebno nabavljati močnješe pumpe in regulatorja, če maš injektorje dost hude.
Naceloma bi se lahko strinjal, a dejstvo ostaja, da se pri visjem pritisku gorivo lepse razprsi in s tem pridobis na izgorevanju.

Pravo razmerje je treba najdit.

/jan