4x100 oz. 5x112 shema v 1:1 velikosti

Tukej bomo obdelal teme v zvezi s testi gum, kaj natakniti na kakšne feltne in kdo nam bo nataknil...
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

4x100 oz. 5x112 shema v 1:1 velikosti

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Zdravo!

Se mogoče komu sanja, kje bi našel shemo razmaka vijakov 4x100 oz. 5x112 v 1:1 velikosti? Stvar je namreč v tem, da pri 4x100 je razmak med diagonalami 10 cm, pri 5x112 pa razmak med vijaki... in je mal težko zadet, sploh ker nisem kakšen advanced Corel Draw user... :D

LP
Uroš
Blue RaCer

Odgovor Napisal/-a Blue RaCer »

Ja sej sm ti razložu. Ne morš iz 4x100 na 5x112
laho samo iz 4x100 na 5x100
Razen če daš delat posebej sam sm ti povedu- to pa košta!!!
Lahko ti jest probam neki dobit.

lp \:D/
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Isces 18"? \:D/
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Originalni distančnik/adapter iz 4x100 na 5x112 obstaja - se da dobit vendar so dragi, zato bi ga dal mojemu strugarju naredit, ker izvrstno opravi svoje delo... gre pa zadeva tako... Honda ima šraufe ki gledajo ven, na njih postaviš feltno in jo pritrdiš z "maticam". Na te šraufe bi potem prišel adapter, ki bi se ga pritrdilo s pravimi maticami. Če bi kaj šraufa gledalo ven, bi ga bilo potrebno skrajšati. Potem imajo pa te adapterji, ki se jih da kupit narejeno tako, da imajo notri jeklene puše z navoji, v katere vstaviš vijake, ki držijo feltno. No, če bi šel doma delat, se mi zdi bolj ziher varianta, da namesto jeklenih puš vprešam šraufe, ki gledajo ven in sem na istem kot original pri Hondi - feltno pritrdiš z "matico". Vprešan vijak se mi zdi bolj trd kot pa jeklena puša z navojem:)
Sem pa včeraj probaval narisat na isto skico 4x100 in 5x112, ampak sem tudi pri 5x112 gledal diagonalo, in se mi nikakor ni izšlo, saj se je vedno vsaj 1 luknja prekrivala. Potem sem pa izvedel, da je pri 5x112, potrebno razdaljo meriti med vijaki in ne diagonalno...
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

uroš,to ti en na rezkarju lahko naredi-jaz sem za samuraja naredu tko distančnike...sicer sta bila oba razmaka ista,ampak princip je enak...kos materiala vpneš fiksno na rezkar,resetiraš računalnik(da so vse koordinate 0,0000000) :-k ,pol pa sam zračunaš,za kolko moraš it v katero stran...mi smo tko naredili in je distančnik padu prou točno na avto...
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Zmeraj se ena luknja prekriva.
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Jap, s tem da se pri 4x100 -> 5x100 prekriva 100%, pri 4x100 -> 5x112 pa na 60%:) To bo veselje :D
iKst
...
Prispevkov: 350
Pridružen: 12 Okt 2004, 10:27
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a iKst »

Kruet iz kamnika ti zna zavariti luknje in zavrtati nove s poljubnim razmakom. Če se to da nardit je odvisno od feltne, ampak pomoje najboljša varjanta.
High on LSD
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Uf, ne vem, če bi šel na novo vrtat luknje v feltne.. jih bom pustu kar nedotaknjene:) Borbet je verjetno zanalašč pustil samo 5x112, ker so pač ugotovil, da ne bodo 5 krake feltne kvarili s 4 zamaknjenimi luknjami:)
red_mamba
Mal več k dim
Prispevkov: 99
Pridružen: 16 Okt 2004, 10:11

Odgovor Napisal/-a red_mamba »

če mene vprašaš ti je edina varjanta 5x100 razmak potem :-s
ker pri 5x112 so ti luknje vedno tako postavljene da moraš neki čarat, ne glede na to kako jih zasučeš okoli centra.
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Ni 5x100 variante za platišča, ki sem si jih izbral:) 5x112 in pika:) Ampak bomo že nekak pritrdil, da bo držalo:)
alanq4
Racing freak
Prispevkov: 699
Pridružen: 06 Feb 2006, 11:03

Odgovor Napisal/-a alanq4 »

Pesta daj zavarit pa zvrtat na novo.
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Tud to je bila varianta, pa sem se premislil, ker potem morm še diske menjat oz. spet prirejat, kot da trenutni swap ni bil že dost zakompliciran:)
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Pesto pustiš pa diske, samo šraufe porežeš, pa plato s 5x112 šraufi ven - privariš na obstoječga. Men se zdi logično.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

al pa ne en vijak nardiš :-#
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

Sploh ni bed ideja :-s Je pa treba pol tako felno najdt jih ni kej preveč na izbiro se mi zdi :D
CLIO 172 SPORT
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

btw-sej glede prekrivanja lukenj-ni nujno,da sta ena od 4x100 in ena od 5x112 v isti liniji...lahko tko zamakneš,da...da...da...ne znam razložit #-o
Uporabniški avatar
OpaNkaR
Mal več k dim
Prispevkov: 51
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:52
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a OpaNkaR »

Ferrarist napisal/-a:btw-sej glede prekrivanja lukenj-ni nujno,da sta ena od 4x100 in ena od 5x112 v isti liniji...lahko tko zamakneš,da...da...da...ne znam razložit #-o
ne da se zamaknit, ne da bi se dve lukni delno prekrivali.
. . : : Cuore Sportivo : : . .
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

no,pol pa nimam več zamisli :-k ...
























oziroma...jo MAM :D
a je možno zašraufat na kakšen način distančnik iz ZADNJE STRANI???torej-da bi mel npr. 3 cm distančnika-najprej bi zašravfal distančnik v pesto iz zadnje strani.torej bi bla glava od vijaka na pestu...tisti dve luknji,ki bi se delno križali,bi meli max. 1,5 cm navoja(za vijak od znotrej in iz feltne v distančnik),za ostale pa bi mel 3 cm placa...joj,sem zakompliciru...a ste sploh razumli? :-k
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Hm, bolj ko berem, manj si predstavljam, kaj si mislil:) Skratka, jaz imam v načrtu naredit tako, da pustim pesto in disk pri miru... Honda ima ET 35, zato sem jaz vzel maksimalni ET, ki sem ga pri tej novi feltni dobil... in to je ET50. Torej imam še fore za 15mm debel adapter/distančnik.

Ta adapter bo pa zgledal tako... notri bo imel vprešane vijake 5x112, na katere se bo privijačilo feltno. Hrakti bo imel pa tudi luknje 4x100, tako da ga bom lahko nataknil na avto in pritrdil z maticami... vse ok, če se ne bi ena luknja in en vijak prekrivala in to ne 100% ampak zamaknjeno... no tam bom pa enostavno vijak izpustil oz. ga naredil provizoričnega (nič ne bo držal), težo bo pa nosil, da ne bo centrafugalna sila problem... tko sem si zamislu, tud razložu strugarju in pomojem bo šlo skozi:)

Mene bolj skrbi to, da v primeru, da se izkaže, da feltne ne bom gor spravil, da bodo čist preširoke, da bi blo treba karoserijo širit, pa da bi vijake mel tolk porezane, da niti 4x100 obstoječih ne bi več gor spravu, pol smo pa tam... vse šraufe ven pobrat iz pest pa nove notr ](*,)
Odgovori