Stran 1 od 1

Resna kriza glede sveč

Objavljeno: 15 Apr 2006, 08:13
Napisal/-a Pugi
Kriza. Začel sem resno zaskrbljeno akcijo iskanja sveč za moj avto. Morjo bit 2 stopnje hladnejše (NGK-7, Denso-22), fajn je če so iridium, ni pa nujno.

Če jih kdo kje odkrije, pa da niso ravno kake jebene bosch, dam jurja za nagrado.

Zadeva je taka, da me je gospod k pr njem naročam sveče dons klical, da že ene par dni gleda in da sploh ne izdelujejo takih sveč z mojim navojem. Mi je kr mal slabo, sam bomo že najdl rešitev.

Hvala kermukol k se kej potrud za starega pugija ;)

Objavljeno: 15 Apr 2006, 09:32
Napisal/-a Charger
Dobijo se NGK 7 iridium.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 10:25
Napisal/-a gas_gas
pugelj. Jst mam 7-ke v avtu. bom sporocu kje jih je kolega kupu.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 10:46
Napisal/-a DrMr
... samo on ima dolgi navoj... probaj z navadnim navojem, je v praksi en vozil, pa ni bilo čutiti razlike.... pa zdaj si imel IKH20 ?

Objavljeno: 15 Apr 2006, 12:06
Napisal/-a Pugi
Tako je, IKH20, zdj bi pa rabu 22, pa je zgleda nemogoče. Sva pa zadevo s chargerjem že rešila. Baje da NGK obstaja in bodo v kratkem naročene če bo vse po sreči.... Zele prie na kofe hehe Reku je, da pašejo tud iste sveče kot v peugeot 206RC (torej v 2.0 mašino). To sm pa tud preveru in paše ja.

DrMr tebe tud vabm na kofe ;)

Gas, vem da obstajajo sveče za večino avtov, sam js mam en tak pofukan navoj dolg pa podložko, da je ne dobiš, vsaj denso ne.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 14:46
Napisal/-a DrMr
... težka bo,... samo NGK je tudi največ LFR6B, RC pa tudi ima OE IKH20...

Objavljeno: 17 Apr 2006, 20:58
Napisal/-a DrMr
... se komaj zdaj še nekaj spomnil,... če trokira lahko da imaš zanič tuljavo, te rade crkujejo,... saj avto gre, samo na hipe začne ena tuljava od dveh trokirat (daje premalo napetost), ko montiraš nove svečke je nekaj časa ok, potem pa spet enako...

Objavljeno: 17 Apr 2006, 22:25
Napisal/-a Pugi
Ne, sploh ni to fora, js rabm hladnejše sveče da mi ne začne žaret zadeva.

Objavljeno: 17 Apr 2006, 22:51
Napisal/-a DrMr
... ne štekam fore :-k , daj malo razloži...

Objavljeno: 18 Apr 2006, 09:18
Napisal/-a Pugi
Pri nitru je važno da sveča ne začne kar žareti od vročine, zato malenkost hladnejše sveče. Ko vbrizgaš nitro se temperatura dosti poveča in taka svečka prej pride nazaj na tapravo temperaturo tako vmes med procesom, kot tud pol. Dobr je tud če so iridium (platinum se odsvetuje), ker ima ta materjal višjo talilno toploto.

Še ena stvar ki je pomembna pri sveči je to, da ne masa na sveči (un kavl) dost kratk, ker dalši ko je, prej se začne topit, ker slabše odvaja toploto. Ta klun se največkrat začne topit/žaret. Zdj sm mel notr navadne iridium in je to se zgodil. Seveda bom povečal tudi dozo bencina, pa bi mogl bit pol v redu.

Seveda hladnejše sveče pri navadnem delovanju motorja ne prispevajo k kakšni moči, če maš zelo hladne se zna tud zgodit da ti pozim zajebava. Sam, sj sveče maš 2 minute pa so zamenjane.

Objavljeno: 18 Apr 2006, 11:20
Napisal/-a 2.7TT

Objavljeno: 18 Apr 2006, 19:37
Napisal/-a DrMr
... in kje dobiš Briska... pa cene

Objavljeno: 18 Apr 2006, 21:28
Napisal/-a DrMr
malo hitreje: http://www.brisk.biz/

Objavljeno: 18 Apr 2006, 22:25
Napisal/-a 2.7TT
DrMr napisal/-a:... in kje dobiš Briska... pa cene
Brisk zastopnik pri nas je AutoImpex, imam direkten kontakt, kjer mi narocijo tudi samo 4 svece zame, ce je treba. Ce kdo rabi, naj se javi.

/jan