Stran 1 od 3

Mazda RX-8

Objavljeno: 15 Apr 2006, 12:08
Napisal/-a cc 206
Zanima me cimvec o tem avtu, kaksen ma tuning potencial,
lega na cesti, menjalnik, kaksni so bli obcutki na testni voznji,
kaj kazejo testi in še in še :)

Objavljeno: 15 Apr 2006, 12:46
Napisal/-a Ferrarilover
Tukaj imaš nekaj o serijski mazdi :
http://www.rsportscars.com/slo/avto/mazda_rx8.asp

Ni nevem kaj ampak je kr nekaj podatkov o tem avtu :D


LP

Objavljeno: 15 Apr 2006, 14:39
Napisal/-a Malecky
Slab tuning potencial, dobis in oboje SC in T sam nic posebnega pa se skoz drago.

Lega...fenomenalna!

Testi kazejo vecinoma navdusenje...minus je velika poraba, pretih motor, malo mal moči ker pride tako zvezno pa itak nima velik navora..

Oblika je sploh fenomenalna pa notranjost, za teste glej TopGear...

http://www.finalgear.com/shows/topgear/3/5/

Objavljeno: 15 Apr 2006, 15:10
Napisal/-a cc 206
TopGear ne loada ](*,)

Re: Mazda RX-8

Objavljeno: 15 Apr 2006, 16:10
Napisal/-a Charger
cc 206 napisal/-a:Zanima me cimvec o tem avtu, kaksen ma tuning potencial,
lega na cesti, menjalnik, kaksni so bli obcutki na testni voznji,
kaj kazejo testi in še in še :)
Lega na cesti je odlicna. V ZDA kjer RX-8 vozi v cestnem prvenstu je ze drugo leto zapored osvojila prvo mesto. Razne Honde, BMWji itd nimajo sans. Letos so noter zmontirali 3 rotor zverino od motorja in so ze takoj na zacetku sezone v drugem mocnejsem prvenstvu na drugem mestu, proti raznim Porschejem GT3 in M3 GTR.

Tuning moznosti je kolikor hoces odkar so resili tezavo s obvladovanjem elektronike, ki upravlja z motorjem. S turbino se dobi brez prevec truda 350 do 400KM. Lahko tudi vec. Avto ima 1350kg in s samo 300KM je hitrejsi kot recimo M3 ki ima 200kg vec. S 400KM pa niti M5 (500KM) nima kaj praskat zraven. Sama predelava stane toliko kot predelava kaksnega drugega avta na turbino.

Dokler se ne bos sam peljal z avtom se bos tezko odlocil. Par novih in rabljenih se najde tudi pri trgovcih z novimi in rabljenimi avti. Zmeni se za testno voznjo. Seveda mocnejsega modela.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 16:20
Napisal/-a cc 206
hvala \:D/ , ja na 170 kw ciljam, bom se so probat zmenit za testne voznje :D

Objavljeno: 15 Apr 2006, 16:38
Napisal/-a Malecky
V Nemciji jim mas pa skor zastonj....

Peesda ce drzi vse kar je Charger napisu pol je pa res zrela za.... :sex

Lahko ti prilepim se sliko srebrne z mazdaspeed odbijači...SOLD! \:D/

Objavljeno: 15 Apr 2006, 16:57
Napisal/-a gas_gas
Tolk kot sem jaz od cruiserja slisal so teli vankel motorji narejeni bol za wekend. Vecinoma je ze tako da pri 100K +- kilometorv klice generalka.

Drgac pa ornk storj ni kej, lep pa tud.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 17:08
Napisal/-a Charger
S pravilnim vzdrzevanjem ni problemov z motorjem.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 17:39
Napisal/-a ITAL-JET
Mazda RX-8 vse lepo in prav, kolega ki ima v lasti tak avto mi je reku da je poraba pri normalni vožnji 12-15l pri tiščanju pa poraba preseže 20l ](*,) .

Objavljeno: 15 Apr 2006, 17:45
Napisal/-a cc 206
Malecky napisal/-a: Lahko ti prilepim se sliko srebrne z mazdaspeed odbijači...SOLD! \:D/
ti samo daj \:D/

Objavljeno: 15 Apr 2006, 17:57
Napisal/-a Charger
ITAL-JET napisal/-a:Mazda RX-8 vse lepo in prav, kolega ki ima v lasti tak avto mi je reku da je poraba pri normalni vožnji 12-15l pri tiščanju pa poraba preseže 20l ](*,) .
Poisci kaksen drug avto s 230KM koliko porabi v podobnih pogojih. Recimo da porabi 3 litre manj. Pri 20.000km letno je to 150.000 SIT razlike letno v porabi goriva. Pri avtu, ki stane nov 9milijonov SIT. S takim avtom izgubis letno 1 milijon (pravzaprav vec) samo zaradi izgube vrednosti. Vsak avto s tako mocnim motorjem hitro izgublja na vrednosti.
In potem je 150.000 SIT doplacila letno za gorivo problem?

Kdor kupi tak nov avto lahko daje letno na stran vsaj 2milijona samo za nakup avtomobila. Takih avtov se ne kupuje na 10 letne kredite tako kot Cliote. Strosek za gorivo je nepomemben znesek v preimerjavi z ostalimi stroski.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 18:04
Napisal/-a cc 206
pustmo porabo :-° vse ostalo je dost bol vazno :D

Objavljeno: 15 Apr 2006, 18:24
Napisal/-a Charger
Cakamo porocilo s testne voznje :)

Objavljeno: 15 Apr 2006, 18:31
Napisal/-a ITAL-JET
Charger napisal/-a:
ITAL-JET napisal/-a:Mazda RX-8 vse lepo in prav, kolega ki ima v lasti tak avto mi je reku da je poraba pri normalni vožnji 12-15l pri tiščanju pa poraba preseže 20l ](*,) .
Poisci kaksen drug avto s 230KM koliko porabi v podobnih pogojih. Recimo da porabi 3 litre manj. Pri 20.000km letno je to 150.000 SIT razlike letno v porabi goriva. Pri avtu, ki stane nov 9milijonov SIT. S takim avtom izgubis letno 1 milijon (pravzaprav vec) samo zaradi izgube vrednosti. Vsak avto s tako mocnim motorjem hitro izgublja na vrednosti.
In potem je 150.000 SIT doplacila letno za gorivo problem?

Kdor kupi tak nov avto lahko daje letno na stran vsaj 2milijona samo za nakup avtomobila. Takih avtov se ne kupuje na 10 letne kredite tako kot Cliote. Strosek za gorivo je nepomemben znesek v preimerjavi z ostalimi stroski.
Dobr si napisu ni kej , kaj pa poraba olja pri tem avtu???
Je pa spet poglavje zase.
Nč nimam proti temu avtu samo poraba je nenormalna.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 18:59
Napisal/-a Charger
Ce ni denarja se jurja na mesec se za olje je bolje ostati na biciklu.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 19:13
Napisal/-a Malecky
Js mam dizla pa bi takoj zamenju \:D/

Povprecna poraba 123 avtomobilov je 13.9l stem da jih je veliko vec s povprecno 11-12 kot pa 20l skrajnosti.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 19:28
Napisal/-a ITAL-JET
Manufacturer: Mazda
Type: RC-2Rot
Displacement: 2616 cc 159.63 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: SFi
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 230.2 PS (227.0 bhp) (169.3 kW)@8200 rpm
Max. torque: 211.0 Nm (156 lbft) (21.5 kgm)@5500 rpm
Max. rpm: 9000
Coolant: Water
Specific output: 86.8 bhp/litre
Specific torque: 80.66 Nm/litre
0-60mph: 7.1 s
0-100mph: 18.1 s
Quarter mile: 15.30s @ 93.00 mph
Kilometre: 27.30s @ 192.00 km/h
Top speed: 229 km/h
Fuel consumption: 15.8/8.9/11.4 l/100km urban/extra-urban/combined
CO2 emissions: 284 g/km
Power to weight: 168.15 bhp/ton
Engine location: Front
Engine alignment: Longitudinal
Steering: rack & pinion PAS
Turns lock-to-lock: 3.000
Turning circle: 11.20 m
Suspension front: I.DW.
Suspension rear: I.MultiLi.
Wheels F/R: 8JJ x 18/8JJ x 18
Tyres front: 225/45 R 18
Tyres rear: 225/45 R 18
Brakes: VeDi/VeDi-S-ABS
Brake diametre: 323/302 mm
Transmission: 6M
Drive: RWD
Top gear ratio: 0.84
Final drive ratio: 4.44
Podatki iz globalcar.

Objavljeno: 15 Apr 2006, 19:42
Napisal/-a cc 206
klko pije pac pije, klko olja pokur pac pokur,
vazen je uzitek z avtom, ker pol bi se tudi zaradi zavarovanja sekiro :-°

Objavljeno: 15 Apr 2006, 19:47
Napisal/-a Pugi
Pa to ne morš vrjet koji k poraba bemomast. Ej jes mam pof* P307 pa me poraba ne zanima kej dosti, važn da je pod 20. Zdle bom z veseljem zamenjal dizo pri nitroju da mi bo še več bencina not šopal.

Kolk pa mislite da en _Banditov_ kamaro pije? Al pa od Kamikaze? Pri temu avtu je poraba tazadn faktor k je važn. Avto sam je men res bomba, edin motor ma mal podhranjen, kar pa se seveda popravi. Sj ostalo sm pa že na msnju povedal ;)