cresh napisal/-a:jah ne vem, da vidmo če bi bila res mogoče boljša odzivnost. Kuker berem JP so teli ictane boosters zelo popularni v UK.
Ce avto ne klenka ne bo nobene razlike. Lahko pa naredis raziskovalno nalogo in gres na dyno naprej z navadnim benzom, nato ulijes notri octan booster gres en krog da se lepo premesa in gres spet na dyno.
američani to furajo že dolg in so zlo skeptični do telih zadev. Baje je to bl zaenkurc, če hočeš oktane raj tankej v austrij tahud benz. Al pa race fuel. Al pa na brnku
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
cresh napisal/-a:no to bi jst mel 110 oktanc. V US majo 120 race fuel, ne?
Bi najraj kr eno cisterno uvozil
Glej tale race benz so dobi kadar ces !
sam cena zanj je visoka kolkr se spomnim je bil pa takrat tebi se shell optimax predrag k sem ga jaz iz Austrije prinesel v Portoroz, tko da ne zdej jest bi, k ti zrihtam takoj sod race benza 103octane naprej...sam kes prkaz !
lansko leto je bil v Poletu članek o Jerebovi Imprezi (N11), kjer je bilo rečeno, da ta avto porabi cca 80l na 100km, uporablja pa 103 okantko gorivo, katerega cena je okoli 1000SIT na liter
Dizel za ogrevanje,
Plin za kuhanje,
Bencin za avtomobile :-)
cresh napisal/-a:no to bi jst mel 110 oktanc. V US majo 120 race fuel, ne?
Bi najraj kr eno cisterno uvozil
Glej tale race benz so dobi kadar ces !
sam cena zanj je visoka kolkr se spomnim je bil pa takrat tebi se shell optimax predrag k sem ga jaz iz Austrije prinesel v Portoroz, tko da ne zdej jest bi, k ti zrihtam takoj sod race benza 103octane naprej...sam kes prkaz !
hehe, ne sej tist k si ti prnesu je blo kr pocen. Kolk je že bil liter?