Regulator pritiska + upgrade 1.8 T

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

no vidiš ... zato pa sprašujem, ker ne vem, kaj pa kako ;)

A to je kitajska roba #-o
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

No napisi ceno celega kompleta.
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

ja una dva kompletka prideta med 600 in 800 USD brez poštnine ...

Sem danes že mal v akcijo stopil, pa da vidim, ali mi bo Matjaž kaj pametnega
setavil :)

Pravi pa, da če grem čez 200 ps .. pol se najbolj splača ustavit pri 300 :)

mmmmmmmmm ... me je že kr mal strah te številke ... k pomoje jih je
sedaj na kolesih ene 100 in ne 150 :sick:
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Se pravi izpusni kolektor, turbina, wastegate, blow off in se intercooler zapovrh stane 800$.
Toliko stane samo ena turbina. Taka original in ne ponaredek turbine.
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

sicer vsi vem, da so v USA te stvari dosti ceneje, kot pa v evropi ... pol je
tuki prevoz, kjer se cena kr podvoji ... res pa je, da je videti cool, kakšna pa
je zadeva v resnici, pa ne vem :-k

Sva tole gledala danes s cromo, pa sem že mislil kr naročiti O:)
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Naroci, ni problema. Sem samo pripomnil kako in kaj.
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Nice stuff:

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=VVW

Morda si bom tele dva eliminatorja za moj mlincek ogledal, ko bo na voljo zadeva...

http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 2705_2.htm

(2.7T "Eliminator Twins" Update)

/jan
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

kolk pa mora serijsko sploh filat turbina pri tem avtu? če kdo ve?
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

fitipalDDi napisal/-a:kolk pa mora serijsko sploh filat turbina pri tem avtu? če kdo ve?
A na 150 konjskem 1.8T ?

0,6 - 0,7bara serijsko, z genericnim remapom tja 1 - 1,1bara, ce je pa se kaj drugega zamenjano, potem gre tudi do 1,2 - 1,3 bara, seveda pa mora biti turbina v izvrstni kondiciji.

/jan
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

2.7TT napisal/-a:
A na 150 konjskem 1.8T ?

0,6 - 0,7bara serijsko, z genericnim remapom tja 1 - 1,1bara, ce je pa se kaj drugega zamenjano, potem gre tudi do 1,2 - 1,3 bara, seveda pa mora biti turbina v izvrstni kondiciji.

/jan
Ja, ker jutri dobim pravo uro za pritisk .. pa da pomerim, kaj se dogaja.
Če je elektronika še original ... do kolk pa gre pritisk, predno zmanjka bencina - max?
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

2.7TT napisal/-a: Najprej si pa stevec tlaka zmontiraj, to ti je osnova.

/jan
evo .. test

- Podtklak v leru je -0,8 bara
- turbina nafila max 0,5 bara ali pa keri procent manj ;)
- ko vlečeš pri polni obremenitvi, pade turbina na 0,4 bara - nekje spušča nekaj ](*,)
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

A imas analogni stevec? Pritisk po cevki do stevca? A ti cager trese pri obremenitvi?

Diverter imas zamenjan? Ponavadi najprej tam pusca. Moral bos narediti preizkus s filanjem sesalnega dela sistema. najdes en primeren okrogel cep ali konzervo, ki ima natancno taprav premer kot je cev, ki gre iz zracnega filtra. v konzervo ali cep zvrtas luknjo in skozi luknjo zavulkaniziras en navaden ventil od gume.

Zadevo nataknes na cev, ki gre iz zracnega filtra proti motorju, privijes objemko, da zatesni, na ventil nataknes zracno pumpo ali kompresor in pocasi napihnes.

*ne pretiravaj*

Max do 1 bar, ker ti bo tako ali tako olje zmetalo skozi odduske v motor.

Ce sistem drzi tlak, potem je OK.

Ce sistem ne drzi tlaka, potem poslusas in isces, kje ven piha in to popravis.

Ce pusca, se kar pripravi na ure in ure gledanja v cevi :)

/jan
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

ja, dobim en že izdelan nastavek za preverjanje pritiska v ceveh :)
pa 1 bar notri pa zamašiti odušek v motor :) OK .. to bom storil

Drugače pa sem dal TA PRAVI števc URO :) tako .. inustrijsko, mi jo je en
kolega posodil iz servisa, katero so kupili prav za testiranje turbin :)

Cagarček ne niha nič ... 0,5 bara napolni in pol z obrati pada ...
Cevka pa je bila do števčka una trda PVC.

No, tuki pa sem dobil info, da ne sme padat tlak z zviševanjem
obratov, čeprav sem ugotovil, da to NE drži in da je normalno, da pada ...
in mogoče mi celo ne pušča sistem (zaradi padanja pritiska z naraščanjem obratov)
ampak ... edino zato, če je 0,5 bara premalo ...

In ravno diverter je problem, ker imam originalnega gor in mislim, da se
z njim nekaj dogaja ... dobim ta teden drugega in bom pol preveril ...
sej veš, kje je ... je pol cel kup podiranja pod avtom :(
Slika Slika Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

fitipalDDi napisal/-a: In ravno diverter je problem, ker imam originalnega gor in mislim, da se
z njim nekaj dogaja ... dobim ta teden drugega in bom pol preveril ...
sej veš, kje je ... je pol cel kup podiranja pod avtom :(
Hehe, a imas vzdolzno montiran motor?

/jan
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

vzdolžno je ja...
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

ali je možno montirat (recimo še eno turbino - recimo na jermen ni važen sedaj kakšna) za originalno ... verjtno gre to zaporedno? Ali kaj škoduje, če druga turbina že dobi pritisk recimo 0,8 bara?
Slika Slika Slika
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Seveda. Zmontiraj in porocaj kako se obnese.
Uporabniški avatar
JohnyR
Supraman
Prispevkov: 164
Pridružen: 13 Dec 2004, 12:16
Kraj: KK

Odgovor Napisal/-a JohnyR »

Bi turbo sistemi se ponavadi delajo vzporedno. Zaporedni sistem pomeni veliko elektronike, ventilov, ...

Zraven tega, pa nima smisla pošiljat zrak iz ene turbine skozi drugo, ker tako delaš samo izgube.
A Supra will emerge and take the Throne!

www.raceland.si
Symon
Pawa user
Prispevkov: 268
Pridružen: 16 Apr 2007, 21:43

Odgovor Napisal/-a Symon »

Biturbo ponavadi bolj pride v poštev za V motorje kjer imaš na vsaki strani en izpušni kolektor in po eno turbino. Za inline motor pride v poštev predvsem tak sistem kot ga ima sedaj VW (turbo + kompresor) samo dvomim da se je našel kak norc, ki je to že rihtal.
So pa imele naprimer RX-7ke twin turbo sistem in je bila ena turbina menda manjša kot druga ampak ne me spraševati kako in kaj ker točno pa ne vem, se nisem nikoli poglabljal in nisem niti nikoli rabil se poglabljati v to. :-°
-100NX GTi SR20DE eGT Redtop odmične (cca 145hp) EBC zavore in H&R podvozje -prodan
-200SX S13 stage 2 (cca 260hp), S14 4 batne čeljusti in Tein vzmetenje -prodan
-Clio RS 182, celo serijski avto enkrat za spremembo. :)
Uporabniški avatar
fitipalDDi
Pawa user
Prispevkov: 148
Pridružen: 11 Maj 2006, 08:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a fitipalDDi »

OK, da se vrnem na un problem s BOV-om in tistim brundanjem pri 0 bara pritiska ... res je bil BOV defekten in je vibrirala membranca, zakaj ne vem, je pa sedaj, ko imam spet pravi BOV gor, kateri se tudi nastavlja, vse v najlepšem redu.

Ja, dve turbini, mal sem mislil na supercharger, vendar, bl k mislim, bl vidim, da bom rajši turbino menjal, kot pa še bl polnil prostor okoli motorja. Pa miljon cevi pa to ... sicer bi bl vleklo z manj obrati, pa vseeno ...

Se moram mal pohvalit, ravno danes dobil NOV intercoller 55x18x6,5 - to so mere satja :) kateri gre spredaj v odbijač :) ala RS4 :)
Sam, mal me bega, kdo bi mi kovinske cevi na koncu tako naredil, da ne bi moglo sneti gumjaste cevi :-k tisti mali rob ...

Aha ... pa še to ... kje naj bi bilo bolje dati BOV ... pred ali za intercoller?

Sedaj pa počasi iskat kolektor in turbino ... :-°
Slika Slika Slika
Odgovori