Stran 2 od 5

Objavljeno: 19 Maj 2006, 15:21
Napisal/-a fitipalDDi
no vidiš ... zato pa sprašujem, ker ne vem, kaj pa kako ;)

A to je kitajska roba #-o

Objavljeno: 19 Maj 2006, 19:42
Napisal/-a Charger
No napisi ceno celega kompleta.

Objavljeno: 19 Maj 2006, 21:40
Napisal/-a fitipalDDi
ja una dva kompletka prideta med 600 in 800 USD brez poštnine ...

Sem danes že mal v akcijo stopil, pa da vidim, ali mi bo Matjaž kaj pametnega
setavil :)

Pravi pa, da če grem čez 200 ps .. pol se najbolj splača ustavit pri 300 :)

mmmmmmmmm ... me je že kr mal strah te številke ... k pomoje jih je
sedaj na kolesih ene 100 in ne 150 :sick:

Objavljeno: 19 Maj 2006, 21:51
Napisal/-a Charger
Se pravi izpusni kolektor, turbina, wastegate, blow off in se intercooler zapovrh stane 800$.
Toliko stane samo ena turbina. Taka original in ne ponaredek turbine.

Objavljeno: 19 Maj 2006, 22:13
Napisal/-a fitipalDDi
sicer vsi vem, da so v USA te stvari dosti ceneje, kot pa v evropi ... pol je
tuki prevoz, kjer se cena kr podvoji ... res pa je, da je videti cool, kakšna pa
je zadeva v resnici, pa ne vem :-k

Sva tole gledala danes s cromo, pa sem že mislil kr naročiti O:)

Objavljeno: 19 Maj 2006, 22:56
Napisal/-a Charger
Naroci, ni problema. Sem samo pripomnil kako in kaj.

Objavljeno: 19 Maj 2006, 22:58
Napisal/-a 2.7TT
Nice stuff:

http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=VVW

Morda si bom tele dva eliminatorja za moj mlincek ogledal, ko bo na voljo zadeva...

http://www.atpturbo.com/root/releases/r ... 2705_2.htm

(2.7T "Eliminator Twins" Update)

/jan

Objavljeno: 12 Okt 2006, 08:46
Napisal/-a fitipalDDi
kolk pa mora serijsko sploh filat turbina pri tem avtu? če kdo ve?

Objavljeno: 12 Okt 2006, 16:28
Napisal/-a 2.7TT
fitipalDDi napisal/-a:kolk pa mora serijsko sploh filat turbina pri tem avtu? če kdo ve?
A na 150 konjskem 1.8T ?

0,6 - 0,7bara serijsko, z genericnim remapom tja 1 - 1,1bara, ce je pa se kaj drugega zamenjano, potem gre tudi do 1,2 - 1,3 bara, seveda pa mora biti turbina v izvrstni kondiciji.

/jan

Objavljeno: 12 Okt 2006, 19:24
Napisal/-a fitipalDDi
2.7TT napisal/-a:
A na 150 konjskem 1.8T ?

0,6 - 0,7bara serijsko, z genericnim remapom tja 1 - 1,1bara, ce je pa se kaj drugega zamenjano, potem gre tudi do 1,2 - 1,3 bara, seveda pa mora biti turbina v izvrstni kondiciji.

/jan
Ja, ker jutri dobim pravo uro za pritisk .. pa da pomerim, kaj se dogaja.
Če je elektronika še original ... do kolk pa gre pritisk, predno zmanjka bencina - max?

Objavljeno: 14 Okt 2006, 12:05
Napisal/-a fitipalDDi
2.7TT napisal/-a: Najprej si pa stevec tlaka zmontiraj, to ti je osnova.

/jan
evo .. test

- Podtklak v leru je -0,8 bara
- turbina nafila max 0,5 bara ali pa keri procent manj ;)
- ko vlečeš pri polni obremenitvi, pade turbina na 0,4 bara - nekje spušča nekaj ](*,)

Objavljeno: 16 Okt 2006, 22:12
Napisal/-a 2.7TT
A imas analogni stevec? Pritisk po cevki do stevca? A ti cager trese pri obremenitvi?

Diverter imas zamenjan? Ponavadi najprej tam pusca. Moral bos narediti preizkus s filanjem sesalnega dela sistema. najdes en primeren okrogel cep ali konzervo, ki ima natancno taprav premer kot je cev, ki gre iz zracnega filtra. v konzervo ali cep zvrtas luknjo in skozi luknjo zavulkaniziras en navaden ventil od gume.

Zadevo nataknes na cev, ki gre iz zracnega filtra proti motorju, privijes objemko, da zatesni, na ventil nataknes zracno pumpo ali kompresor in pocasi napihnes.

*ne pretiravaj*

Max do 1 bar, ker ti bo tako ali tako olje zmetalo skozi odduske v motor.

Ce sistem drzi tlak, potem je OK.

Ce sistem ne drzi tlaka, potem poslusas in isces, kje ven piha in to popravis.

Ce pusca, se kar pripravi na ure in ure gledanja v cevi :)

/jan

Objavljeno: 17 Okt 2006, 09:45
Napisal/-a fitipalDDi
ja, dobim en že izdelan nastavek za preverjanje pritiska v ceveh :)
pa 1 bar notri pa zamašiti odušek v motor :) OK .. to bom storil

Drugače pa sem dal TA PRAVI števc URO :) tako .. inustrijsko, mi jo je en
kolega posodil iz servisa, katero so kupili prav za testiranje turbin :)

Cagarček ne niha nič ... 0,5 bara napolni in pol z obrati pada ...
Cevka pa je bila do števčka una trda PVC.

No, tuki pa sem dobil info, da ne sme padat tlak z zviševanjem
obratov, čeprav sem ugotovil, da to NE drži in da je normalno, da pada ...
in mogoče mi celo ne pušča sistem (zaradi padanja pritiska z naraščanjem obratov)
ampak ... edino zato, če je 0,5 bara premalo ...

In ravno diverter je problem, ker imam originalnega gor in mislim, da se
z njim nekaj dogaja ... dobim ta teden drugega in bom pol preveril ...
sej veš, kje je ... je pol cel kup podiranja pod avtom :(

Objavljeno: 18 Okt 2006, 21:23
Napisal/-a 2.7TT
fitipalDDi napisal/-a: In ravno diverter je problem, ker imam originalnega gor in mislim, da se
z njim nekaj dogaja ... dobim ta teden drugega in bom pol preveril ...
sej veš, kje je ... je pol cel kup podiranja pod avtom :(
Hehe, a imas vzdolzno montiran motor?

/jan

Objavljeno: 19 Okt 2006, 06:57
Napisal/-a croma_man
vzdolžno je ja...

Objavljeno: 08 Jul 2007, 12:11
Napisal/-a fitipalDDi
ali je možno montirat (recimo še eno turbino - recimo na jermen ni važen sedaj kakšna) za originalno ... verjtno gre to zaporedno? Ali kaj škoduje, če druga turbina že dobi pritisk recimo 0,8 bara?

Objavljeno: 09 Jul 2007, 09:37
Napisal/-a Charger
Seveda. Zmontiraj in porocaj kako se obnese.

Objavljeno: 09 Jul 2007, 12:28
Napisal/-a JohnyR
Bi turbo sistemi se ponavadi delajo vzporedno. Zaporedni sistem pomeni veliko elektronike, ventilov, ...

Zraven tega, pa nima smisla pošiljat zrak iz ene turbine skozi drugo, ker tako delaš samo izgube.

Objavljeno: 09 Jul 2007, 22:06
Napisal/-a Symon
Biturbo ponavadi bolj pride v poštev za V motorje kjer imaš na vsaki strani en izpušni kolektor in po eno turbino. Za inline motor pride v poštev predvsem tak sistem kot ga ima sedaj VW (turbo + kompresor) samo dvomim da se je našel kak norc, ki je to že rihtal.
So pa imele naprimer RX-7ke twin turbo sistem in je bila ena turbina menda manjša kot druga ampak ne me spraševati kako in kaj ker točno pa ne vem, se nisem nikoli poglabljal in nisem niti nikoli rabil se poglabljati v to. :-°

Objavljeno: 10 Jul 2007, 21:20
Napisal/-a fitipalDDi
OK, da se vrnem na un problem s BOV-om in tistim brundanjem pri 0 bara pritiska ... res je bil BOV defekten in je vibrirala membranca, zakaj ne vem, je pa sedaj, ko imam spet pravi BOV gor, kateri se tudi nastavlja, vse v najlepšem redu.

Ja, dve turbini, mal sem mislil na supercharger, vendar, bl k mislim, bl vidim, da bom rajši turbino menjal, kot pa še bl polnil prostor okoli motorja. Pa miljon cevi pa to ... sicer bi bl vleklo z manj obrati, pa vseeno ...

Se moram mal pohvalit, ravno danes dobil NOV intercoller 55x18x6,5 - to so mere satja :) kateri gre spredaj v odbijač :) ala RS4 :)
Sam, mal me bega, kdo bi mi kovinske cevi na koncu tako naredil, da ne bi moglo sneti gumjaste cevi :-k tisti mali rob ...

Aha ... pa še to ... kje naj bi bilo bolje dati BOV ... pred ali za intercoller?

Sedaj pa počasi iskat kolektor in turbino ... :-°