ABS, blokiranje itd...

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

ABS, blokiranje itd...

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ok eno vprašanje da eno debato vžgemo :D No uglavnm ena od stvari ki me je ful motila pr mojih zavorah je bla ta da se mi je ABS ful hitr upalil :D mal bolj si zabremzal in je že drmal..

No sedaj ko mam druge zavore, bremza nenormalno bolš vendar se še vedno ABS hitr vključi.. No in ko sm ga recimo med vožnjo ugasnil, so mi tut same zavore res zelo hitro zablokirale ](*,) ni blo potrebno več kot 20% po bremzi udart že je blokiralo..

Torej osebno mam mnenje da neki ne štima pr oprijemu :-k gume niso problem torej bi preostala samo slaba optika in stem slab oprijem... Res je pa da optike še nism nikoli delal...

Če ma kdo kkšno drugo mnenje pa le z besedo na plan :D
Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Ponavad so gume :D

LP
MUGEN CR-X
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Gume 110% niso :D :D ma bom ob priliki optiko naredu pa bomo vidl :D
Slika
G-4S
?eki ?an VTI
Prispevkov: 265
Pridružen: 07 Nov 2004, 21:59
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a G-4S »

Tudi od podlage je dost odvisn. Če je kakšna neravninca hitr začne drmat.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

To mi je čist jasno, vendar na splošno zelo hitr zagrabi :-k
Slika
Nejko87
Greenstuff
Prispevkov: 28
Pridružen: 18 Apr 2006, 22:53
Kraj: Šk. Loka

Odgovor Napisal/-a Nejko87 »

ti primeta oba kolesa enako? L / D?
kakšno je razmerje spredaj / zadaj?
Slika
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... premočna noga- pretanke gume...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

G-4S napisal/-a:Tudi od podlage je dost odvisn. Če je kakšna neravninca hitr začne drmat.
Btw kako je pr teb z abs-om??
Zavore drgač enakomerno primejo L in D, s tem da sedaja vto vsaj mal počepne :D
Slika
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

no pa še jst vskočim...sumim da mi drka ABS centrala...kok to točno ugotovit...ker ko zahodim max po bremzi namesto da bi začelo cukat spusti en čudn zvok pa čutim na pedalu od bremze da neki čudno drsi.

Menjal sem olje ker je blo skoraj črno ene 2 mesca nazaj, mogu bi pa še enkrat pomoje.

Drugače pa bremze zlo dobr primejo, sam v področju ABS-a je pa kritično še posebej po dežju

](*,)
G-4S
?eki ?an VTI
Prispevkov: 265
Pridružen: 07 Nov 2004, 21:59
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a G-4S »

CupraR napisal/-a:Btw kako je pr teb z abs-om??
Zavore drgač enakomerno primejo L in D, s tem da sedaja vto vsaj mal počepne :D
Ja, super primejo. Tud ABS se zdej kasneje vklopi kot prej. Je pa seveda mal razlike med zimskimi 15col gumami in letnimi 17. Pr 17 ABS hitrej reagira na neravnine, kar je logično.
Uporabniški avatar
urosbe
Most Wanted
Prispevkov: 587
Pridružen: 16 Maj 2005, 23:49
Kraj: Škofja Loka

Odgovor Napisal/-a urosbe »

Jaz imam enostaven odgovor na tole... voziš Hondo:) Tud jaz sem že jamral, da se ABS čist prehitro uklaplja in ravno včeraj sem v Leclercu ABS varovalko ven dal, da vidim, če je brez kaj bolje... gume so Bridgestone Potenza RE050, zavore swapane od Integre (tako kot pri tebi), razmerje L/D štima, prav tako optika... vozim pa 17" col... tudi pri tamali na Civicu LSi pa 15" je isti problem, samo da ona pač nima ABS-a, gume pa vseeno hitro blokirajo...
Se usedeš pa v eno obično družinsko Octavio TDI, te pa skor čez šipo vrže :D
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Zato pa obstajajo "športni" narezani diski oz. imajo to prednost (pravtako ploščice).

Meni ni bol glupih zlajf ko original VAG grupe.
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Kokr jes kle štekam ni to fora diskov ampak da je avto enostavno tok lahk akva, da takoj zablokira guma (gume tud slabe pomoje)
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Nope...bl majo veze nastavitve...sploh stock ce pol menjas.

Resje da niso krivi diski oz. ploscice ampak "sportni" kompleti nic prej ne blokirajo oz. sploh ne blokirajo z ABS-om ampak morajo bit ravno na meji vklopa ABS-a.

VAG grupa (vrjetn tud francozi) majo pa se "dodatno" bolj obcutljiv (za moje pojme nenatancen) sistem. (vrjetn se kratica sam je ne vem). :D
Slika Tuning makes the heart grow fonder
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo.

Moj pugelj ma bremze dojaja, bi mogu enkat probat, to je kot poezija, na milimeter lahko upravlaš moč zavore. Sm zadovoln da bl neb mogu bit. Vozim pa dostkrat še druge avte in nikjer ni tko dobr narjen. Sploh megane, espace in laguna. Podn - pipneš pa nos zlomš.
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
Uporabniški avatar
Malecky
Fukus
Prispevkov: 1056
Pridružen: 29 Nov 2004, 22:00
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Malecky »

Jap..pol se strinjava.

Isti problem je v F1, ce carbon ni ogret = blokiran kolo = baaadddd. [-X

Sem pa 90% preprican, da ce das na enga passata tarox G88 in tarox ploscice zadeva ne bi bla tok nervozna, k je komplet trd ko pasmatr. O:)
Slika Tuning makes the heart grow fonder
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Malecky napisal/-a:Zato pa obstajajo "športni" narezani diski oz. imajo to prednost (pravtako ploščice).

Meni ni bol glupih zlajf ko original VAG grupe.
No jst pa recimo nism še mel boljši zavor kot od VAG-a \:D/ Prime kot pr norcih, skor nemogoče da pride do vklopa ABS-a, občutek na pedalu zelo natančen.. Je pa res da nimma izkušenj z bolj švoh modeli, ampak samo z 1.8T in 312*25 so že kr spodobne zavore...

Je pa res ja, da če bo zadevo fajn segrel bi bolš prjelo, že pr orginal robi je bilo tako, tele ploščice od Sinterja pa tut najbrš rabjo da jih mal segreješ :D
Slika
djsly
Sivi N/A izstrelek
Prispevkov: 905
Pridružen: 05 Nov 2004, 09:21
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a djsly »

Pugi napisal/-a:Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo...
Pejt probat mojga ;)

Drgač sem pa jst tut opazu k mam zimske gume gor (bolj švoh) velik prej A(nti) B(utelj) S(istem) začne delat...
:)
Killah bee
Čebel
Prispevkov: 455
Pridružen: 12 Okt 2004, 15:00
Kraj: Tu Pa Tam

Odgovor Napisal/-a Killah bee »

djsly napisal/-a:
Pugi napisal/-a:Renoji majo tko. Totalno v pizdi premehk pedal. Sam pipneš se ga pa greš na glavo...
Pejt probat mojga ;)

Drgač sem pa jst tut opazu k mam zimske gume gor (bolj švoh) velik prej A(nti) B(utelj) S(istem) začne delat...
Sam res. Se pa navadiš in je hudo bremzat :D
CLIO 172 SPORT
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

DrMr napisal/-a:... premočna noga- pretanke gume...
Ja to sm pa pozabu napisat, hiter vklop ko se na polno zavira, ob normalni vožnji je kul zadeva :-°
Slika
Odgovori