Volvo me jezi!

Sam ne v prazno!
Odgovori
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Volvo me jezi!

Odgovor Napisal/-a urosr »

Fantje dejte mi pomagat, mam volvota 460 1.7 turbo, in mi živce žre, problem je v tem, da mi avto ko naenkrat stisnem poln gas ne gre nikamor, pol mal pospesi, pol pa ne gre naprej od določenega št. obratov, enkrat je to 3k rpm enkrat 4k rpm, ce pa stisnem gas do polovice, fajn potegne, pol pa do konca stisnem pa ful potegne, enkrat do 5k rpm pa tam moc zgubi-ko bi moglo lepo do blokade it, enkrat pa ze prej, vcasih pa lepo potegne kot da ni nic narobe z njim, sam ce pa gas postopoma pritiskam pa gre skor normalno, turbina skos lepo fila(mam stevcek not) preveru sm maf senzor s tem da sm ga izklopu pa je delu 100krat slabs, preveru sm potencimeter na loputi za zrak, pa deva neke upornosti vn, menju sm svecke, menju olje filtr, pred tem sm pa nardil "generalko" na motorju, (dihtunga na glavi je bla tud menjana) tk da ne vem kk je avto prej sou ker sm ga dobu z strganmu jermenu, edino kar mi pade na pamet je benz pumpa al pa regulator pritiska, al pa ce so injektorji zabiti!
Ka vi pravte, kaj naj se probam??? Oz. kaj bi lahk blo?
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... pod 1: test ECU bo nakazal, kaj je narobe, pod 2-10: prenizek pritisk (pretok) goriva (potrebno izmeriti tudi med vožnjo), senzor podtlaka (če si ga izklopil ](*,), deluje namreč zvezno), senzor klenkanja (če ga ima), senzor temp motorja, malo verjetno ampak tudi mogoče lambda sonda, centrifugalni razdelilec vžiga (mislim, da ga še tvoj ima),.... začni pa pri pod 1!! navijam pa za premajhen pritisk-pretok goriva...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

Test ECU, predvidevam da ga imajo pri pooblaščenem volvo servisu, tam zna bit zadeva kr precej draga študent.press,edino ce pozna kdo koga ki bi ga imel, da preverim zadevo, pristisk pretok goriva-mas kako idejo kk zmerit tudi med voznjo, senzor podtlaka?? ka je to oz. nevem kje bi lahk bil, jp senzor klenkanja ima, na njega sm cist pozabu #-o , senz temp motorja je uredu ker mam potovalni racunalnik in ti tam gor pise tudi to temp, lambda je na tehnicnem pokazal u nulo, centrifugalni razdelilec ima ja, no bom tega jutr pogledu, drgac pa ja pritisk pretok becina cist mozno ja, da je to krivo, sej jst tud sumim pumpo!
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... vse ti ni najbolj on-line... #-o , lambda (teoretičen izpisek) na TP in njeno realno delovanje ni isto ](*,) , senzor temp motorja (ki krmili ECU) in zunanjega zraka tudi ne,... pa tako dalje... ni vsak kovač, res pravi kovač... test ECU ti pa tudi naredi že xxxx mehanikov z raznimi uni testerji, ni pa rečeno, da ti bo znal na podlagi testiranja, kaj pametnega ugotoviti... praksa je še vedno praksa...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

DrMr napisal/-a:... pa tako dalje... ni vsak kovač, res pravi kovač...
Zato pa vprašam, da ratam pravi :D :metallica :chan: :serviser
Sam ce bi bla lamda, pol bi tud svecke mogle met "čudno" barvo, so pa cist lepe, ko si reku senzor temp, katerokoli bi bil, bi potem mogla bit razlika ce bi bil avto hladn al pa topel, je pa vedno enako, lej z mehaniki je pa tk, da na koncu tud vecina lepo ugotavlja in testira, tist pa znam tud sam, sm ze popravil velik stvari na avtomobilih, ko so na pooblaščenih servisih rekl da nimajo pojma ka bi lahk blo, po tem ko je cela delavnica skakala okol avta, pa je men šraufanje hobi, itak nimam namena bit serviser, ampak hobi šraufer \:D/ , kar pa menim da nas je vecina tle gor...
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

Imel enake probleme na enaki mašini (letnik 1994); bojda se je zatikala neka membrana na nekem ventilu pri turbini; stvar se je uredila sama od sebe...
Mehankarji (Lekše & Co.) so pa itak bolj tko, tko....
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

GorazdO napisal/-a:Imel enake probleme na enaki mašini (letnik 1994); bojda se je zatikala neka membrana na nekem ventilu pri turbini; stvar se je uredila sama od sebe...
Mehankarji (Lekše & Co.) so pa itak bolj tko, tko....
A lahk prosim bolj opišeš to membrano! ker NAD turbino je regulator pritiska, mogoče je to blo?
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

:-k
mogoče; pojma nimam; takrat se še nisem tok ukvarjal z avtom, kot se sedaj...
je blo pa enako kot pri tebi - do 4000-4500 rpm- ni filala nič, potem pa na polno (več kot sicer)
Ej22->EJ251
Uporabniški avatar
urosr
Ali-G Indahouse
Prispevkov: 512
Pridružen: 15 Jun 2005, 01:13

Odgovor Napisal/-a urosr »

GorazdO napisal/-a::-k
mogoče; pojma nimam; takrat se še nisem tok ukvarjal z avtom, kot se sedaj...
je blo pa enako kot pri tebi - do 4000-4500 rpm- ni filala nič, potem pa na polno (več kot sicer)
aja a to turbina, no ker men turbina fila skos na ful-seveda ko pride do tja, tudi tedaj ko avto nikamor ne gre, turbina fila na ful!
Uporabniški avatar
GorazdO
Pawa user
Prispevkov: 157
Pridružen: 03 Jul 2005, 01:00
Kraj: Ljubljana-Šiška

Odgovor Napisal/-a GorazdO »

aha... zgleda da sem malo površno prebral...
Ej22->EJ251
Odgovori