Razlika med osovraženim športnim filtrom in navadnim

Da bo vlekl!!!
Odgovori
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Razlika med osovraženim športnim filtrom in navadnim

Odgovor Napisal/-a Pugi »

No, da zdj js za vse, ki iščejo čip tjuning za 10 jurjev napišem ene par stvari.

Poznamo navadne športne filtre an, take bombažne, debele k kurba pa slab prehodne v boxu not... Zadeva popolnoma sfiltrira zrak tako da je čist, ampak je temu primeren tud upor, ki ga zrk pokasira ko se zažene skoz....

Potem pa poznamo celga fuka športnih filtrov.. Od navadnih vložkov za v boxe do unih avijonskih v A3M, ki so tok dragi kokr so zanč... Fora teh filtrov je, da nimajo debele bombažne plasti, ampak majo mrežco in precej tanko tkanino čez - nekateri celo poliester, ki malo manj filtrira, samo je pa veliko manj upora.
Tisti, ki niso zaprti v škatlo pa imajo še dodatno prednost, ker lahko naenkrat zajamejo več zraka..


Ampak - STOP! Ne mi zdj laufat v štacuno po filtr pa ga montirat na punto 1.2!

Zadeva deluje takole:


1. Na avtu - rečemo golf 4 1.4 75 konjev (najbol bedn avto btw), mamo stock mašino in damo gor filter, ki je rečmo un tipičen športn filter - dvojni konus varjanta...

-navor se bo v nižjih vrtljajih mal speštov, v višjih se bo pa mal lepše vrtel. Drastičnih učinkov ne bo. Pravzaprav merljivih učinkov ni, razn tega, da ma zvok, pa da včas mal pocuka...

2. Če predelujete avto sz športnim izspuhom in kakimi odmičnimi je uporaba špfiltra obvezna... Motor bo zarad povečane riti in želodca rabu tud večje nosnice, ker pri dosti avtih je narjen airbox tako da motor kr mal duši, sploh kake honde.
Ampak - vse to ne pomaga nič, če ni zadeva nastavljena v računalniku!!!!
Možgani morjo zdj vedet, da lahko več zraka zajamejo, več izprdnejo (auspuh), tako da se filter tud začne uporablat...


Praxa:

Iz mojih izkušn je pri chipanju avta filter zelo pomemben. Ko se enkrat xprom nastavi na optimum z vgrajenim filtrom je prehod nazaj na navadnega prava mora, če ne spremeniš nazaj tud računalnika. Namreč kaj se zgodi...

- Ko načipaš avto, se ti seveda z veseljem vrti v visoke obrate, dobi konje itd. Torej takrat porablja veliko zraka.
In ko potem daš nazaj navadn filter se ti pa motor nikamor več ne vrti.

Pri meni osebno sem zdj dal gor kao za zimo - faking avto ne gre več kot 185, pa nad 5500 se sploh noče vrtet več lepo... Se matra...

Glej ga zlomka, dam nazaj, na isto cesto - 205.... Nazaj - 185, še enkrat - 205....
Jafak an! #-o


Torej - poleg zvoka so tudi performansi, ampak le ob pravilni montaži seveda drugih predelavah...



O montaži pa o ostalih zadevah pa kdaj drugič, zdj se mi ne da več pisat. PEACE! :-s
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
G-4S
?eki ?an VTI
Prispevkov: 265
Pridružen: 07 Nov 2004, 21:59
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a G-4S »

Se strinjam, mam pa ene par zadev za dodat. Kot je Pugeln reku in to si velja zapomnit, športni filter ni nič brez ustrezne montaže. Torej rabi srkat HLADEN zrak.

Športen filter mora biti obvezno naoljen. Jaz za to uporabljam kar 2 taktol olje.

Se mi pa dozdeva da pri tako majhni pridobitvi HP, ki jih omogoča filtr ne rabi optimizirat elektronike, saj se je eprom na tako majhno spremembo sposoben sam prilagodit.

Pa še neki, kar mi je Pugln težil prejšn vikend: moja cev za filtr NI predolga :D . Za kakšen švohnej avto bi seveda bila, pri hondi, ki ima visokovrteče mašine, je pa CAI super rešitev, kar se je izkazalo tudi ko sem avto zapeljal na valje. Torej filter v odbijaču alias CAI (Cold Air Intake) ne pride v poštev pri vseh avtih, predvsem švohnejših. Tam je boljši SRI (Short Ram Intake) z ustrezno dovedenim hladnim zrakom in zaščito filtra pred vročino v motornem prostoru.

Še slikca mojega CAI sistema, da si boste znal predstavlat:

Vidni del
Slika

"Skriti" del:
Slika
snyper1
EXPLOZIVC
Prispevkov: 131
Pridružen: 22 Okt 2004, 20:17
Kraj: krannnnnnn

Odgovor Napisal/-a snyper1 »

lepo si tole napisou!se pr men tud pozna,stvar ne prede tko kt bi mogla!!!dem!!sej bo hmal poletje....
NO LIMIT!!
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Razlika pri montaži:


- kratka cev do lopute - višja moč, navor se prestavi na višje rpmje in se malenkost zmanjša

- dolga cev od filtra do lopute - večji navor v srednjih vrtljajih, malce težje se vrti v visoke. Zadeva nastane zarad resonančnga polnjenja.


Na kratko tkole - bom dopolnu ko se mi bo dalo
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
G-4S
?eki ?an VTI
Prispevkov: 265
Pridružen: 07 Nov 2004, 21:59
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a G-4S »

Aja, še to sm prej pozabu: med vožnjo se moj filtr čuti takole: do 3500u/min ni razlike, potem se lažje zvrti do preklopa VTECa (5500u/min), pol se mu pa itak utrga, ampak to se je tudi že prej brez filtra :D :D
monster_d
Pošastko
Prispevkov: 349
Pridružen: 24 Okt 2004, 22:53

Odgovor Napisal/-a monster_d »

Lahko se jaz neki dodam...
Ok mogoce gre zgolj za naklucje sam sem kolegu posodil konusn filter za njegovo calibro za ena dva meseca pa so bli plini na tehncinem dosti boljsi.
N prvem tehncinem ko ga je mel niti skozi ni prisel ker je mel prevec plinov zdaj pa so bli se mal manjsi kot prej...
Logicno bi blo da motor dobi vec zraka in se zadeva mal scisti, sploh ce ga tiras.
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Pri men je tako:

1000 - 2000 itak mrtvo območje - globok zvok, kot bi en ornk ps lajov :D AVTO POTEGNE 1
2000 - 3200 območje umirjene vožnje, lep, normaln zvok AVTO POTEGNE 3
3200 - 5500 močan zvok ob pospeševanju AVTO POTEGNE 6
5500 - 7300 resonanca - zvok se popolnoma spremeni, rata hud in zamolkl, AVTO VLEČE DO 7000 7, od 7000 naprej pa malo slabše...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Evo še moje poročilo oz občutki kar se zračnih sistemov tiče:
pa ne znoret ker je velik robe :D sorry za fotke, sam se pa vsaj lepo vidt kako pa kaj.

Primeri za mojo hondo, no pa začnimo :D :


1 Varjanta: z odstranitvijo tele bele posode in U cevi se doseže da orginal filtr zajame več zraka, kar posledično pomeni da zadeva postane bolj glasna, vendar samo pri nižjih vrtljajih in ko gas do podna nabiješ.


Slika

2. Konusni filtr: če montirate konusni filtr (priporočljiva tudi tale alu cev) je zelo pomebno da filtr dobi dovolj zraka. Dokler nism napelu cevi od nape, je avto sicr mukal k zmešan, vendar pri nizkih obratih ni hotel it nikamor, pr 1500 rpm je clo mal cukal. Tko da je treba napelat cev-recimo od nape, ki lovi zrak pod odbijačem, direktno do filtra skozi lukno (kjer je bila prej una U cev-na zgornji sliki). Kor sm mal probavu prožnost (od 40-100 kmh) se 1 varjanta in konusni filtr z dovodom zraka enako obneseta. Vendar treba upoštevat da je sedaj zrak tut bl mrzu zunaj, po občutku gre poleti avto z konusnim filtrom, kljub dovodu zraka mal slabš. Bom pa zadevo itak še testiral.


Slika

Slika

Slika

3. Možnost: naredu sm si ohišje-ki je primerno izolirano z posebno folijo, ki sm jo nataknu na alu cev, tako da je filtr v tem ohišju, na koncu pa je nataknjena še cev od nape. Ta varjanta se pri men najbolj obnese, saj je polet avtu tut v največji vročini šel vsaj enako kot z orginal zračnim sistemom (po občutku), zdele se mi pa zdi da se kr hitrej zavrti vse skup. Edina prava slabost je le, da ohišje ful zvoka pobere (logično ker je filtr izoliran) vendar je še zmeraj glasneje kot v orginalu oz kot v prvi varjanti ki sm jo opisal.

Slika

Slika

Slika

No to sm lan mal eksperimentiral :D Sedaj mam pa CAi pod havbo in sicer tak sistem ko G4s s tem da je filtr z dvojnim konusom in mislm da je vseeno mal prevelk za moj motor. Morm probat še z K&N-om, sam zdele je mal kriza z montažo :D Na kratko, prvo se mi je zdel da ni vse ok (naprom 3 varjanti) vendar se je računalnik mogu mal navadt (rab neki km da se nastav) in se daj zadeva fajn lavfa. Cev je dost bl odporna na vročino (jo lahk komot primš) zvok je čist drgač kot pr 2 oz 3 varjanti, pr nizkih obratih ni tok basa ko daš gas do podn, pr 4500 ko pr men začnejo hrčki delat na fula je pa sam wuuuuuuuummmmmmm :D Mal sm čekiral prožnost v drugi od 40-100 pa se mi zdi da je glih kot pr 3 varjanti.
Si bom mogu en dam mal cajta spomlad uzet pa enostavno stestirat v nulo vse varjante, bomo mal prožnost sprobal pa primerjal zadeve. Najbolj varjanta bi bil seveda dyno na isti dan, sam k.. preveč stane :D

Slika

BTW Pugi, glede na to da se ti tok pozna. Si probal resetirat ECU, enostavno odklopš akumulator za mal cajta, pol se pa računalnik spet nastav da začne optimalno avto delovat, sicr rabš par km vendar vsaj dela tako kot treba. No vsaj pr hondi je tko simpl.
Slika
Uporabniški avatar
Pugi
N2O addiction team founder
Prispevkov: 2148
Pridružen: 07 Okt 2004, 13:06
Kraj: Turbolandija
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Pugi »

Matr se si potrudu, pohvala, dobiš za pjačo! =D>

Kar se resetiranja tiče - ne, to je zapečen na eeprom in k sreč se to ne zbriše, ker res nebi rad delov vsake tok časa čipiranje...
1 hors v gobec pa 300 pod haubo, pa maš rešen. Večje, k sta obe številke, bolj maš rešen.
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ne ne sej nism mislu da se vse zbriše, ne znam dobr razložit :D računalnik pač samo določene parametre na novo nastav oz bolj prilagodi :D
Mal sej se nism tok potrudu, mal sm copy paste od ene tem k sm na enm forumu pisal mal pa dodal. Je pa itak čist od motorja odvisn (znamke avta) kako se kej obnese, Mogoče bo kkšn dobil novo idejo, sploh una kišta se mi zdi precej uporabna. U praksi pa tut mal lepš zgleda. O:)
Slika
Uporabniški avatar
2.7TT
Lost in space (big boot)
Prispevkov: 628
Pridružen: 12 Okt 2004, 09:41
Kraj: Skofja Loka

Odgovor Napisal/-a 2.7TT »

Jst sm pa kar luknjo v havbo naredil, pa se to kar fino obnese...

http://haktar.select-tech.si/1.8T/

/jan
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Tkole si samo v meglo brcnu ker je sel se zmeraj zrak mimo filtra...
Moral bi pristaviti tisto cev na enos tran filtra da direkt v mrezco notr piha...stestirano prej k sem mel se filter zraven Akumulatorja....sem dal tko dve cevi da sta na obeh straneh direkt v filter pihale !

Slika

Drugace najboljsa varianta je pa definitivno ala "old air box style" z malo popravki....comptech in pa mugen ju delata...jaz si ga bom cez zimo sam naredil iz CF...
Cev kot pri CAI do BOXa, ki je v motornem prostoru, v box-u filter in potem od boxa naprej cev ki ima narejen zajemalec zraka v odbijacu...
Tako gre direktno od odbijaca ves zraj v box in direkt v filter ker drugam ne more it...
Torej resen problem toplote ker je v box-u resen problem glede umazanije in vode kar jeproblem CAI-ja...Tko da tole res rox bomo pa se dokazal z st. k bom naredu tole....


Slika

aja not v skatli pa itak konusni filter da ne bo kdo narobe razumel !

LP
P.S.: pr men bo pol mel zraka k pr norcih ker bom cel en zracnik na levi strani spremenil v zajemalec zraka :-k
MUGEN CR-X
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Ali pa od mugen

Slika
MUGEN CR-X
CupraR
Bremzmajstr
Prispevkov: 542
Pridružen: 12 Okt 2004, 13:19

Odgovor Napisal/-a CupraR »

Ja vem ja tist ni blo najbolj :D sm sam nalimal kaj vse je možno narest. In z uno posodico je najbl sekal, zrak je šekl direkt v filtr in tut pod obijačom mislm da je dobr lovil zrak :D Ma sej res ne vem kaj narest: al pustit CAI al uno varjanto z posodo. Bi bla varjanta uno kartko cev od CAI uporabt (ker se mi zdi da se kasnej segreje, una od A3m-a je alu) pa narest eno bl konkretno posodo (rosfrei itd).
Kkšni predlogi.?? Men se gre načelom samo za zvok in da zadeva ne gre slabš kot z orginal sistemom.
Slika
TypeKoshiR
Biceps Tuner
Prispevkov: 913
Pridružen: 16 Nov 2004, 10:06
Kraj: Sk.Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a TypeKoshiR »

Sej ce ti je sam za zvok pol pusti CAI pa je...pa koletek notr pa bo uredu...slabi ne bo sel bo filter 100% vec zraka dobu kot prej...
Jest ze mal naprej studiram kje bom se ful ful vec prdobu pa brez izpostavljanja filtra, ker jaz namrec nimam koloteka in pol je bolj frka, sem trenutno mal za silo naredu da ne sprica od gumpo njem...

LP
MUGEN CR-X
PeschA
Pawa user
Prispevkov: 179
Pridružen: 01 Dec 2004, 07:45
Kraj: Ševlje

Odgovor Napisal/-a PeschA »

CupraR napisal/-a:Ja vem ja tist ni blo najbolj :D sm sam nalimal kaj vse je možno narest. In z uno posodico je najbl sekal, zrak je šekl direkt v filtr in tut pod obijačom mislm da je dobr lovil zrak :D Ma sej res ne vem kaj narest: al pustit CAI al uno varjanto z posodo. Bi bla varjanta uno kartko cev od CAI uporabt (ker se mi zdi da se kasnej segreje, una od A3m-a je alu) pa narest eno bl konkretno posodo (rosfrei itd).
Kkšni predlogi.?? Men se gre načelom samo za zvok in da zadeva ne gre slabš kot z orginal sistemom.
INOX je uredu zadeva, samo težak je, pa ko se segreje se zeloooo počasi ohladi. Bi pa zgledal hudo če bi vzel elektronsko poliranega. :metallica
Krivine je pa pol tudi komot delat.
Odgovori