Stran 1 od 1

Turbina in olje

Objavljeno: 13 Avg 2006, 19:52
Napisal/-a Bug Customs
Opazil sm da že je rubrika o tem vendar nikjer nisem zasledil koliko velika mora bit luknja na restriktorju za dovod olja?
In pa imam problem naredil smo 1.6 turbo motor za hrošča in motor teče ko avion problem je pa v tem da je turbina v isti višini kot dno karterja in ko motor ne teče iz izpušne strani turbine začne kapljati olje.
Vprašanje: ali bi morala biti turbina nujno nad nivojem olja?
ali je morda turbina iztrošena in odgovorna za kapljanje?
bi morala turbina tesniti tudi če olje ne izteče iz njeko se
motor ugasne?
Pa še posnetek prvega zagona:
http://www.mobisux.com/album/data/500/44259HPIM1460.mpg

Objavljeno: 13 Avg 2006, 20:54
Napisal/-a Charger
Turbina mora biti nad nivojem olja v karterju. Razen ce bi na izhod olja iz turbine namontiral oljno crpalko, ki bi precrpavala olje v karter.

Objavljeno: 13 Avg 2006, 22:04
Napisal/-a DrMr
Charger napisal/-a:Turbina mora biti nad nivojem olja v karterju. Razen ce bi na izhod olja iz turbine namontiral oljno crpalko, ki bi precrpavala olje v karter.
... čim višje z čim debelejšo cevjo, tem bolje...

Objavljeno: 19 Avg 2006, 07:01
Napisal/-a Bug Customs
smo dvignl turbino za cca3 cm zdej je pa vse ok. Ta tedn jo damo v avto pol pa na valje da zmermo kolk se je splačal