Turbina in olje

Turbocharger in Supercharger... Učinkovit način povečanja moči motorja...
Odgovori
Uporabniški avatar
Bug Customs
Mal več k dim
Prispevkov: 70
Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19

Turbina in olje

Odgovor Napisal/-a Bug Customs »

Opazil sm da že je rubrika o tem vendar nikjer nisem zasledil koliko velika mora bit luknja na restriktorju za dovod olja?
In pa imam problem naredil smo 1.6 turbo motor za hrošča in motor teče ko avion problem je pa v tem da je turbina v isti višini kot dno karterja in ko motor ne teče iz izpušne strani turbine začne kapljati olje.
Vprašanje: ali bi morala biti turbina nujno nad nivojem olja?
ali je morda turbina iztrošena in odgovorna za kapljanje?
bi morala turbina tesniti tudi če olje ne izteče iz njeko se
motor ugasne?
Pa še posnetek prvega zagona:
http://www.mobisux.com/album/data/500/44259HPIM1460.mpg
Charger
ProTuning
Prispevkov: 1334
Pridružen: 17 Okt 2004, 22:49
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Charger »

Turbina mora biti nad nivojem olja v karterju. Razen ce bi na izhod olja iz turbine namontiral oljno crpalko, ki bi precrpavala olje v karter.
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

Charger napisal/-a:Turbina mora biti nad nivojem olja v karterju. Razen ce bi na izhod olja iz turbine namontiral oljno crpalko, ki bi precrpavala olje v karter.
... čim višje z čim debelejšo cevjo, tem bolje...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
Bug Customs
Mal več k dim
Prispevkov: 70
Pridružen: 13 Avg 2006, 16:19

Odgovor Napisal/-a Bug Customs »

smo dvignl turbino za cca3 cm zdej je pa vse ok. Ta tedn jo damo v avto pol pa na valje da zmermo kolk se je splačal
Odgovori