Problemi s podvozjem

Kako trdo in stabilno se vozite ter kako hitro se ustavite...
Odgovori
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Problemi s podvozjem

Odgovor Napisal/-a kennmann »

Js bom znorel. Ze kaksno leto iscem okrog nekoga, ki bi vedel kaj je narobe z mojim podvozjem. Gre za Hyundai Accent l. 96, s sportnimi fedri H&R, z trsanimi amortizerji pri Vugi, in sicer 2 leti nazaj.

-ko se peljem pocasi, npr. po slabi cesti( najboljs se slisi pri voznji po granitnih kockah), se iz sprednjih koles slisi sklepetanje, tako nekak "klok klok klok". pri voznji cez lezeci policaj, ko obe kolesi naenkrat prideta na oviro, se zvoka NE slisi.

-ko mocno pospesim v 1. in 2. prestavi, mi vlece volan mocno v levo,
in avto "plese" na cesti.
v ovinku, ko pohodim gas, vlece sprednji del iz ovinka bolj, kot se mi zdi, da bi ga moralo.


-ko je avto parkiran in z roko zazibam volan levo-desno, se slisi podoben pokajoc zvok, kot pri voznji po slabi cesti(zgoraj).


-tudi drugace je na ravni cesti precej nemiren-kot bi volan vleklo zdaj v
eno zdaj v drugo smer. bolj opazno je to rpi pospesevanju, predvsem v nizjih prestavah.
Dimenzije gum 195/50 15, alu feltne.
----------------------------

Na avtu je bilo pregledano podvozje pri Vargalantu, roke in kolesa nimajo "lufta", volanski koncniki tudi nimajo lufta, menjane so bile gumice stabilizatorja, vendar se vedno ropota.
Prosim vse, ki imajo kakrsnekoli izkusnje s podobnimi tezavami (pri accentu ali pri drugih avtih), da mi probate pomagat. Sam bom zamenjal edino se silene, in sicer z poliuretanskimi.


p.s.: pri vargalantu je mehanik probal zamajat volansko gred( tist ki gre do vsakega kolesa in je vpeto na obeso preko koncnika) in je rekel da ima malo lufta po VERTIKALI, torej gor dol. bi to lahko bil vzrok vlecenju volana pri pospesevanju in drugace?



TOREJ, 2 problema- sklepetanje spredaj pri pocasni voznji, in zanasanje vlecenje avta, predvsem pri pospesevanju.

PROSIM pomagajte!

Kennmann
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... kaj pa zgornje vpetje amortiterja ? ...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

DrMr napisal/-a:... kaj pa zgornje vpetje amortiterja ? ...
mislis da bi bil "luft" v salcki? mozno, ja...
kako se pa to preveri? odsraufat tiste 3 sraufe na vrh amortizerja, kaj pa potem?
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... najbolje dvigovat in spuščat kolo in gledat zračnost... ali pa razdret...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Uporabniški avatar
nebivedu
off road legenda
Prispevkov: 724
Pridružen: 12 Okt 2004, 12:13
Kraj: daleč

Odgovor Napisal/-a nebivedu »

Menjaj amortizerje. To da avto vleče zdaj v eno zdaj v drugo stran je posledica zanič oamortizerjev.
croma_man
AMZS addicted
Prispevkov: 955
Pridružen: 30 Nov 2005, 16:28
Kraj: Celje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a croma_man »

ali se ti je pa zgodilo isto kot meni na escortu...avto je bil karamboliran in zategnjen in ga je čez čas zvilo nazaj in posledično vleklo spredaj narazen.
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

nebivedu napisal/-a:Menjaj amortizerje. To da avto vleče zdaj v eno zdaj v drugo stran je posledica zanič oamortizerjev.
hmm.. ce bi bli hin amortizerji, bi avto "plaval pri voznji cez neravnine, je res? no, avto ne niha, oz ne plava!
kennmann
Hemi fanclub president
Prispevkov: 149
Pridružen: 16 Avg 2006, 18:41

Odgovor Napisal/-a kennmann »

croma_man napisal/-a:ali se ti je pa zgodilo isto kot meni na escortu...avto je bil karamboliran in zategnjen in ga je čez čas zvilo nazaj in posledično vleklo spredaj narazen.
avto ni bil karamboliran.
R5Gtt
Pawa user
Prispevkov: 109
Pridružen: 29 Nov 2004, 11:57
Kraj: V penziji

Odgovor Napisal/-a R5Gtt »

Pri mojem cliotu ki je bil spuščen 60 40 in obnovleni amortizerji pri vugi je bil isti zvok in sicer je prihajal iz zgornjega dela vpetja amortizerja kjer je bil ta luft in sicer tam kjer je šalčka z glavno matico zašraufana na amortizer.
Uporabniški avatar
Ferrarist
Pawa user
Prispevkov: 464
Pridružen: 25 Jun 2005, 23:01

Odgovor Napisal/-a Ferrarist »

najboljše ga je dat na dvigalo,počasi dvigovat in spuščat in poskušat lufte(pa ne kot pi**a,ampak konkretno poprijet za npr.vzmet in cingat levo-desno ter naprej-nazaj)...možno,da so prepareli tudi spodnji silent bloki :D
Uporabniški avatar
DrMr
Diplomant Pižotarstva
Prispevkov: 394
Pridružen: 03 Apr 2005, 09:28

Odgovor Napisal/-a DrMr »

... najboljše dat na hidravlične plošče, ker pajsar je proti tistemu nič...
Slika
... kdor ne dirka, naj se vozi...
Odgovori